Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küsimus 200 TQ by-bass klapi kohta (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1175)
Heigosan
huviline



Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro

postitati 15.03.08 16:30 Tsiteeri
Küsimus 200 TQ by-bass klapi kohta



Huvitaks selline asi mille jaoks on by-bass klapi otsas miskine andur,juhe läeb pistikusse u 20cm juhe on klapi otsas.
Point nimelt selles et sai ostetud teine klapp kus pole seda juhet ja selle klapiga auto tühikäigul ei töödanud,sai vana tagasi pandud siis oli tühikäik OK?
Oskab keegi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 15.03.08 16:44 Tsiteeri


By-passil ei tohiks olla pistikut taga. Pistik on by-passile väga sarnasel asjandusel nimega deceleration fuel shut-off valve'l. 10V mootorite teema:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/decel.jpg

Või mis mootorist me räägime?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuuno
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a

postitati 15.03.08 18:02 Tsiteeri


see klapp on minu masinal ja tal on juhe taga ja juhtme otsas on pistik.audi 200 turbo 10v 121 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heigosan
huviline



Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro

postitati 15.03.08 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
By-passil ei tohiks olla pistikut taga. Pistik on by-passile väga sarnasel asjandusel nimega deceleration fuel shut-off valve'l. 10V mootorite teema:


Või mis mootorist me räägime?



Jupp...täpselt sama asjandus on..tegemist siis 85.a. 134 kw 200`ga.
Aga kus siis by-bass klapp on:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.08 19:08 Tsiteeri


Minuteada neil vanadel üldse ei olnudki sellist asja, turbo rõhud olid lihtsalt niivõrd väiksed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 15.03.08 19:30 Tsiteeri


Jep, 10VT mootoritele ei pandudki by-passi tehases. Aga ise paigaldamine on üldiselt hea mõte sellegipoolest. Kusagil siin foorumis on selle paigaldamisest ka juttu olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Keeks86
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 d2 6-manuaal

postitati 25.03.08 15:36 Tsiteeri


Kaitsi mõeldud teema asub siin:
By-passi aretamine:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]