seganelugu
huviline
Registreerunud 14.03.08
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.08 19:45
|
|
|
a4 kellad/mõõdikud
tere!ostsin just a4´´98!asi selles et bensumõõdik ajab segast,korra on poole paagi peal, korra min. peal.temperatuurinäidik koguaeg 60 kraadi peal ehk
miiinimumi peal ja ei tõuse kunagi.Spidomeetri taustavalgus osaliselt ei põle!Küsimus siis selline,et kui need mõõturid ei tööta korralikult siis suht
tõenäoline,et seal kallal käidud ja kilometraazi keritud ja spidomeetril lihtsalt pirnid läbi?või lihtsalt juba läbi ja vajavad vahetust?on kellegil
analoogset anomaaliat esinenud ja kui keerukas töö on neid korda?tänud audimehed!
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 14.03.08 20:15
|
|
|
kas km näitu ka ei näita,endal oli 2000a ja magneeti marelli firma näidikud ongi probleemsed,immo plokk ka veel sinna sisse ehitatud.Audi esinduses
võimalik saada teine ja vana tagasi oli mingi 6 kilo kanti.Aga lase teha diagnostika mida see näitab!
|
|
|
seganelugu
huviline
Registreerunud 14.03.08
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.08 20:22
|
|
|
ei! km näit igati paigas ja töötab!
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 14.03.08 20:25
|
|
|
tee siis ikkagi kõigepealt diagnostika.
|
|
|
seganelugu
huviline
Registreerunud 14.03.08
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.08 20:28
|
|
|
eks jah,tuleb ette võtta!
|
|
|
oxygen
huviline
Registreerunud 13.07.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.08 09:37
|
|
|
Andestust! Olen loll ja roheline audiomanik
Ei hakka uut teemat tegema, sest jutt sobib siia ka. Eile sai ostetud 1997. aasta automaatkastiga A4. Küsimus on selline, et näidikutepaneelis on
märgutulede all käikude indikaator ja selle all veel üks eelmisega sarnane indikaatorriba, mis ei ole mulle veel mitte midagi näidanud. Mis asi see
selline on ja kas see üldse peab midagi näitama? Lisan igaks petteks pildi ka kui mu jutt piisavalt selge ei olnud.
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6608004&size=l
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 13.07.08 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oxygen
Ei hakka uut teemat tegema, sest jutt sobib siia ka. Eile sai ostetud 1997. aasta automaatkastiga A4. Küsimus on selline, et näidikutepaneelis on
märgutulede all käikude indikaator ja selle all veel üks eelmisega sarnane indikaatorriba, mis ei ole mulle veel mitte midagi näidanud. Mis asi see
selline on ja kas see üldse peab midagi näitama? Lisan igaks petteks pildi ka kui mu jutt piisavalt selge ei olnud.
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=6608004&size=l |
Kas see mitte välistemperatuuri ei peaks näitama?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 29.07.08 10:48
|
|
|
kas igal A4-l on seal temp näidik olemas?
mul stangetaga on mingi andur olemas kyll aga see temperatuuri näidik paneelil ei näita midagi...
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 29.07.08 11:35
|
|
|
Igal ei ole, minul on näiteks tühi riba seal lihtsalt
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.03.09 20:37
|
|
|
Kuna leidsin otsingut kasutades köige lähemal oleva teema oma küsimusele siis küsiksin seda, et kui suur protseduur ja millega tuleks
arvestada(elekter, andurid jne), et saada autole selliseid kellasid tööle rakendada, mis näitaksid öli röhku,volte ning üks oli veel.
Silmas pean neid näidikuid, mis asuvad kliima näidiku all:

Küsimuse möte seisneb selles, et kuna minu jaoks on tuhatoos suht mötetu vidin autos siis plaan oleks too sealt eemaldada ja rakendada midagi
niivörd-kuivörd kasulikku asemele oma A4-le.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.03.09 21:57
|
|
|
Voldid tulevad suvalisest elektrisüsteemi ühendatud juhtmest, õlitemp. ja -rõhk vastavatelt anduritelt. Jällegi juhtmed vahele ja hakkavadki nagu
nõiaväel tööle. 
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.03.09 08:50
|
|
|
Selge.Kuid samas ju öliröhu ja temperatuuri andur tahab ka mingit särtsu, et kus seda oleks köige mötekam näpata?
Asi selles, et ei julge selle vooluga seal niiväga sudida.Pole ikkagi tegu saguliga ju.
Üldiselt tuleb hakata kellukesi vast otsima.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 04.03.09 12:34
|
|
|
Võtad juhi jalgade juures oleva katte ära (armatuuri alumine osa, pedaalide juures, siis tuleb nähtavale klemmlint. Vaatad, kuhu klemmi alla vool
tuleb süüte sissekeeramisel ja sealt võtadki.
http://web.zone.ee/raunzx2/Vool%20enne.jpg
Põhimõtteliselt, kuna kellad vast palju voolu ei tarbi, võid ka maki tagant võtta näiteks ACC juhtmest, aga õigem oleks ikkagi vedada eraldi juhe
selle tarbeks.
|
|
|