aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 13.03.08 09:13
|
|
|
väike mure 2,5 tdi v6 tip. "tõmbega"
mure siis selline, et kui lasta soojal mootoril umbes 15 minti kohapeal käia, siis sõitma minnes ei jõua auto algul hästi minna. nagu turbot ei võtaks
taa või midagi sellist. Aga natuke aega sõites on jälle kõik ok. äkki keegi oskab midagi kosta.
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 13.03.08 09:35
|
|
|
Juhe külge ja sõitma,peaks näitajatest aru saama millest puudus.Vigu võib ju mitmeid olla
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 13.03.08 11:09
|
|
|
ma proovisin vag-comiga aga ei näitand nagu kuskil mingit viga. Muidugi ei ole nii proff ka sellel alal. äkki ei tea kust vaadata seda viga
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.08 11:24
|
|
|
Ei loe küll su asukohta välja, aga tallinnas võid audihooldus.ee'st läbi astuda,saad ehk probleemi osas natuke targemaks.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 13.03.08 11:29
|
|
|
kontrolli turborõhuvaakumklappi et peaks 100% ja sellekülge minev voolik oleks tihedalt otsas.üldiselt kõik vaakumi otsad üle vaadata!
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 13.03.08 19:53
|
|
|
nii panin nüüd uuesti juhtme taha autole ja leidis sellise vea:
1 Fault Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-00 - Implausible Signal
Mis see tähendab ja mis ma ära peaksin nüüd vahetama, on see kallis? Ja kas see võibki selles süüdi olla, et vahepeal ei jõua auto nagu hästi minna?
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 13.03.08 20:11
|
|
|
see viga pidi passatitel ka olema piduripedaali alune lüliti paneb mäkra vaheta välja
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 06.04.08 17:47
|
|
|
vahetasin nüüd selle lüliti pedaali all ära. A vahepeal ikka ei jõua minna. Ma ei saa aru, mis seal viga võib olla. Õhulugeja on korras, äkki
turboklapp või midagi. Sest nagu kolmanda käigu sisse saab on kõik korras jälle. Ei ole kellegil olnud sellist jama või. Ettetänades.
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 06.04.08 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
kontrolli turborõhuvaakumklappi et peaks 100% ja sellekülge minev voolik oleks tihedalt otsas.üldiselt kõik vaakumi otsad üle vaadata!
|
kuidas ma seda klappi kontrollin? vag-com'i juhe on ka olemas muidu.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.04.08 19:43
|
|
|
Võta vaakumvoolik lahti klapilt. Pane näpp klapist tuleva toruotsa vastu ja liiguta samaaeg hooba. Kui tekib vaakum ja püsib siis on ok a kui susiseb
läbi pead uue ostma. Mul oli täpselt sama jama, pärast klapi vahetust oli maisn nagu uuesti sündinud. Vist pead küljest ära ka võtma muidu jama testida. Edu 
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 16.06.08 18:08
|
|
|
nii sai siis lõpuks ära testitud kogu see värk. Läbi on mul see vaakumklapp või midagi, see mis on kohe turbo peal. Nüüd on aga väike probleem, nimelt
helistasin esindusse ja sealt väideti mulle, et seda klappi eraldi osta ei saa, ainult koos turboga. Äkki kellegil on pakkuda seda.
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 16.06.08 18:41
|
|
|
Paigaldab yks firma tallinnas seda klappi. Nädal tagasi sai omalgi see vahetatud. reklaami ei saa teha aga kui huvi on anna teada. sealt öeldi ka et
kui läed esindusse siis pannakse uus turbo ka ja see ei ole odav lõbu. ja yldjuhul kui see klapp läbi lääb siis on läbi ka õhulugeja. minult kysiti 5K
eeku 
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 16.06.08 21:21
|
|
|
õhulugeja mul küll läbi ei ole. see on kindel. sest mul üks täitsa tutikas originaal lugeja kodus olemas ja seda proovisin, vahet ei olnud mingit,
panin vana tagasi.Ja 5 kilo selle klapi eest on ka palju. Või oli sul see koos õhulugejaga see summa? Saksas on seda klappi täitsa saada Garreti oma
ja maksab 2 kilo ringis uus. Ja paigaldada ei ole seda eriline kunst.
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 17.06.08 18:44
|
|
|
õhulugeja pidi läbi minema just siis kui see klapp läbi läeb. nii mulle seletati et yks asi põhjustab teise. ei viitsi arvet otsima minna, kuid arves
olis kõik nii tööraha, klapp kui ka õhulugeja. seda paigaldada ei ole jah mingi kunst kuid et see õigesti paika regullida, pidi olema suht
kosmoseteaduse täpsus.
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 18.06.08 07:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
õhulugeja pidi läbi minema just siis kui see klapp läbi läeb. nii mulle seletati et yks asi põhjustab teise. ei viitsi arvet otsima minna, kuid arves
olis kõik nii tööraha, klapp kui ka õhulugeja. seda paigaldada ei ole jah mingi kunst kuid et see õigesti paika regullida, pidi olema suht
kosmoseteaduse täpsus. |
hmm
|
|
|
|