kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 11.03.08 19:17
|
|
|
2.2 169 kw kuidas turbot peale keerata
hetkel puhuk kuskil 0.9 välja,ja kohe tuleb tsip ka peale et sooviks kuskil 1.1 et puhuks turbo kuidas peale keerata
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 11.03.08 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
hetkel puhuk kuskil 0.9 välja,ja kohe tuleb tsip ka peale et sooviks kuskil 1.1 et puhuks turbo kuidas peale keerata |
Oota chip ära, tuleb ka rõhku juurde
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 12.03.08 07:41
|
|
|
..ning lisaks ilma "rikkumata" weistgeidi kaaneta, ei saagi rõhku ise kuskilt keerata. Aga jah chip tõstab selle rõhu sinnani.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.08 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
..ning lisaks ilma "rikkumata" weistgeidi kaaneta, ei saagi rõhku ise kuskilt keerata. | Saab, seest poolt. Olen mitmel
"väljamaalt" tulnud autol sellist asja näinud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 12.03.08 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
..ning lisaks ilma "rikkumata" weistgeidi kaaneta, ei saagi rõhku ise kuskilt keerata. | Saab, seest poolt. Olen mitmel
"väljamaalt" tulnud autol sellist asja näinud. |
No sellisel juhul tuleks, siis weistgeidi kaan maha keerata ja sealt seespoolt seadistada. Kuid tegelikult, kui juba kaan maas, oleks otstarbekam
hoopis mõni jäigem vedru sinna muretseda.
|
|
|
a-oettinger
huviline
Registreerunud 30.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 90q ja coupe q + s8
|
postitati 12.03.08 17:54
|
|
|
kuulge
loomulikult soovitage aga jäigemaid vedrusi et siis on ju palju lihtsam asi laiali lasta, kui sa seda tänavasõiduks kasutad siis lisa ainult chip ja
ongi kõik ära hakka rohkem leiutama
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.03.08 17:59
|
|
|
Laiali ei lasta mitte jäigema vedru, vaid teadmatuse pärast.
12.301@181km/h
|
|
|
|
a-oettinger
huviline
Registreerunud 30.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 90q ja coupe q + s8
|
postitati 12.03.08 18:04
|
|
|
seda ma räägingi et palju on neid teadjaid mehi mõttetu on ju soovitada pärast öeldakse et klubis soovitati
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 12.03.08 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a-oettinger
loomulikult soovitage aga jäigemaid vedrusi et siis on ju palju lihtsam asi laiali lasta |
Siin on ju suur vastuolu.
Kui me saavutame sama rõhu peale keeratud originaal vedruga(vähendame vedru käiku) või tugevama vedruga(mille käiku me ei vähenda), siis viimase
kasutamise korral on ju laialilaskmise võimalus väiksem.
Originaalvedru kasutamise korral ei ole mingi ime, kui weistgeit on väljast reguleeritavaks tehtud ning "kruvi" põhja keerates jääb vedru käiguks
vaid mõni üksik millimeeter. Aga kuidas siis peaksid üleliigsed gaasid väljuma?
|
|
|
a-oettinger
huviline
Registreerunud 30.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 90q ja coupe q + s8
|
postitati 12.03.08 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Siin on ju suur vastuolu.
Kui me saavutame sama rõhu peale keeratud originaal vedruga(vähendame vedru käiku) või tugevama vedruga(mille käiku me ei vähenda), siis viimase
kasutamise korral on ju laialilaskmise võimalus väiksem.
Originaalvedru kasutamise korral ei ole mingi ime, kui weistgeit on väljast reguleeritavaks tehtud ning "kruvi" põhja keerates jääb vedru käiguks
vaid mõni üksik millimeeter. Aga kuidas siis peaksid üleliigsed gaasid väljuma? |
ma saan su jutust hästi aru olen tegelenud nii võidusõidu kui ka tänava autodega too mulle näide kui mitu hp lisandub selle vedru jäikuse muutmisega
ja peale keeramisega miks siis tehas on selle augu kinni jätnud, sellepärast et tänava liikluseks on sellest tehase seadest küll tava chipiga ei lase
ka aju ule 1,4 bar-i tehase seades 1,2 bar-i küsimus selles kas on mõtet omale probleeme juurde tekitada!!!
sõitsin ise 2,5 aastat saksas chipitud s4-ga ja ainult chip ei mingeid keeramisi kuskilt ega tutkimisi ja mitte ühtegi korda ei remontinud ma
mootorit,vollasi,andureid,õhu lugejaid mitte midagi ainult veermiku remont ja kõik
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 13.03.08 07:48
|
|
|
Loomulikult kõik on õige, kuid esimeses postituses proovisin vastata teemaalgatajale, kes siiski kangesti rõhku peale tahaks keerata ja minu soovitus
oli selline.
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 20.03.08 10:43
|
|
|
kuskohas soovitate siis chipi peale panna kas tallinnas ka selliseid mehi kes teevad korraliku tsipi
|
|
|
jaanus25
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.13 19:24
|
|
|
Kas 1.4 bari on linnasõiduks palju? Aju chipitud!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 09.04.13 19:44
|
|
|
Pole tal enam mingit chipi vaja, progeaju ammu peal
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 09.04.13 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
kuskohas soovitate siis chipi peale panna kas tallinnas ka selliseid mehi kes teevad korraliku tsipi |
Kasutaja jyrisoo peaks vist tallinnas tegelema chippidega
|
Sa oled nii mõned aastad hiljaks jäänud, see masin sõitis sügisesel Dragil puuri aja .
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 10.04.13 05:43
|
|
|
Mulle tundub, et see siin on üks erakordselt märgilise tähtsusega teema. Stiilipuhas näide pöördumatust haigestumisest. Teemaalgataja naiivne ääriveeri küsimus kuidas rõhku peale saaks päädis 4
aastat hiljem AC Mile B-klassi võidu tulemusega 287 km/h ja AC Dragil ET 11,400 (rääkimata vahepealsetest asjadest). Nii, et võtke õppust ja olge
ettevaatlikud...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.04.13 08:55
|
|
|
Noh, süvenev haigus ja ju siis arst ei aidanud
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 22.04.13 11:49
|
|
|
See teema võiks olla kleeps, pealkirjaga: Algajatel tuunijatel kindlasti läbi lugeda. Saavad aimu, mis juhtuda võib
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 22.04.13 12:15
|
|
|
Nagu ma aru saan, siis kõik algas põhimõtteliselt chippimisest?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.04.13 12:47
|
|
|
Kellel ei oleks hakkand? Mäletan seda ka, kui Mulk ütles, et ei tema ei chipi ega tee midagi.... Tulemust teab ehk igaüks
12.301@181km/h
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|