jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 09.03.08 06:57
|
|
|
Mootori soojenedes kaob 1 silinder ära
Autoks A6(C4) R5 2,5 TDI 85kw 96' Automaat
Külma mootoriga käivitub hästi, töötab ilusti.
Mootori soojenedes hakkab 1 silinder aina nõrgemalt lööma kuni lõpuks ei löö üldse. Milles probleem?
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 09.03.08 12:44
|
|
|
kas jätab vahele tühikäigul w pööretel?ja mitmes silinder või kuidas see väljendub.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 09.03.08 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
kas jätab vahele tühikäigul w pööretel?ja mitmes silinder või kuidas see väljendub. |
Jätab vahele jah kui mootor täitsa soe. Külmalt töötab ühtlaselt, soojenedes hakkab 1 silinder aina nõrgemini lööma kuni jötab töitsa vahele.Summutist
kuuleb ühe silindri pumpsumist. Tühikäigul hakkab autot raputama. Pööretega pole nii hull.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 09.03.08 22:22
|
|
|
ma arvan, et konkreetset probleemi lahendust ilma näppimata ei ütle sulle keegi siin
lihtsam oleks see kuskile viia, kus teemat jagatakse

|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 10.03.08 09:53
|
|
|
Ega rohkem võimalusi ei ole kui rikkis pihusti või gaasijaotusega seonduv. Kuna lihtsam on pihustit vahetada siis oleks mõistlik alustada sellest.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 10.03.08 16:23
|
|
|
arvate siis et probleem mehaaniline mitte elektrooniline?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 10.03.08 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
arvate siis et probleem mehaaniline mitte elektrooniline? |
Ei ole sellel masinal sellist elektroonikat mis ühte silindrit eraldi välja oskaks lülitada.
Pissivad pihustid on üsna tavalised, aga, et selle pärast silinder töötamast päris lakkaks... siis peaks mootor väga pikka aega enne kehvalt käima.
Keegi siin pajatas hüdrotõukuri riketest see sobiks kõige paremini selle soojenemisega kokku.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|