Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mootori soojenedes kaob 1 silinder ära (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1995)
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 09.03.08 06:57 Tsiteeri
Mootori soojenedes kaob 1 silinder ära



Autoks A6(C4) R5 2,5 TDI 85kw 96' Automaat
Külma mootoriga käivitub hästi, töötab ilusti.
Mootori soojenedes hakkab 1 silinder aina nõrgemalt lööma kuni lõpuks ei löö üldse. Milles probleem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 09.03.08 12:44 Tsiteeri


kas jätab vahele tühikäigul w pööretel?ja mitmes silinder või kuidas see väljendub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 09.03.08 16:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
kas jätab vahele tühikäigul w pööretel?ja mitmes silinder või kuidas see väljendub.

Jätab vahele jah kui mootor täitsa soe. Külmalt töötab ühtlaselt, soojenedes hakkab 1 silinder aina nõrgemini lööma kuni jötab töitsa vahele.Summutist kuuleb ühe silindri pumpsumist. Tühikäigul hakkab autot raputama. Pööretega pole nii hull.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 09.03.08 22:22 Tsiteeri


ma arvan, et konkreetset probleemi lahendust ilma näppimata ei ütle sulle keegi siin

lihtsam oleks see kuskile viia, kus teemat jagatakse
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.03.08 09:53 Tsiteeri


Ega rohkem võimalusi ei ole kui rikkis pihusti või gaasijaotusega seonduv. Kuna lihtsam on pihustit vahetada siis oleks mõistlik alustada sellest.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 10.03.08 16:23 Tsiteeri


arvate siis et probleem mehaaniline mitte elektrooniline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.03.08 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
arvate siis et probleem mehaaniline mitte elektrooniline?

Ei ole sellel masinal sellist elektroonikat mis ühte silindrit eraldi välja oskaks lülitada.;)
Pissivad pihustid on üsna tavalised, aga, et selle pärast silinder töötamast päris lakkaks... siis peaks mootor väga pikka aega enne kehvalt käima.
Keegi siin pajatas hüdrotõukuri riketest see sobiks kõige paremini selle soojenemisega kokku.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]