Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 Tiptronic roolilt lülitama (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1488)
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 05.03.08 19:17 Tsiteeri
A6 Tiptronic roolilt lülitama



Et siis küsimus oleks kas Tartu kandis keegi on teinud või teha lasknud tiptronicu roolilt lülituma.Tegelikult huvitakski palju maksma võiks minna.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 06.03.08 06:20 Tsiteeri


Oleks isegi huvitatud sellisest võimalusest. Teoreetiliselt peaks olema see täitsa võimalik, iseasi, kuidas teostusega on. Selle toimimiseks peaks olema mingi väljund rooli juurde, aga kas ta on vaikimisi kõigil tiptronic mudelitel või on see eraldi juhtmepundar mis lisatakse kliendi soovil?
Igatahes võiks mõni teadjam mees vastata.
Siia juurde ka küsimus, kas on võimalik tiptronic kasti teha kuulekamaks käsilülitustele, näit. siis ega ta stockis suurt ei anna mänguruumi, ca 5-10%, sooviks aga et niikaua kui enda poolt valitud käik on sees siis viimse võimaluseni ei vahetaks seda ära nii üles vahetades kui ka alla vahetades, on seda üldse võimalik seadistada?


Pidurdab see kes suudab!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 06.03.08 07:10 Tsiteeri


Kasti on võimalik seadistada läbi aju.
Kuskil oli see teema ka.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 06.03.08 08:34 Tsiteeri


tiptronicu regullimise teema on siin.

Arvate tõesti, et see ümberehitus on seda raha väärt. Mu allroadil on roolilt juhtimine ja reaalelus seda mõned korrad kasutanud niisama proovimise mõttes. Kui on autol natukenegi võimsam mootor, siis "drive" hoiab ilusti niikaua käiku sees kui möödasõiduks või hetkekiirenduseks vaja.

Äkki oleks mõtekam juba manuaalkastiga auto osta- saab käiku niikaua sees hoida kui soovid ja ka ise oma käega vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 06.03.08 09:58 Tsiteeri


No nuppude asi ei tohiks eriti kalliks minna.Tegelikult on täiesti norm õpetus piltidega audiworld foorumis olemas aga kuna ma ise eriti elektrit ei tahaks näppida ja puudub ka juhe läppari taha panemiseks siis lihtsalt uurisingi.

Käigu vahetamise kohta niipalju et peaks olema nii et kuni 3 käiguni vahetab suht sarnaselt D asendiga aga 3 edasi laseb piirajasse enne kui vahetab.Sellega mul küll probleemi pole et jääb väheks :P


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.03.08 12:10 Tsiteeri


Minu arust vahetab tiptronic käsi vahetuse peal iga käiguga enne piirajat natuke. Kui ise varem ei vaheta. Ja alla vahetab mingi 1000 - 1500 vahel. Muidu ei oleks sellel käsi vahetusel ja D-l mingit vahet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.03.08 12:19 Tsiteeri


Mul ka need nupud roolil olemas,kuid nagu lukas ütles,proovid ära ja sinnapaika need jäävad.Ei viitsi mina neid näppida ja kuna mootor töötab nii vaikselt ,siis on suht jama pidevalt tahhokat jälgida :).
Ärge nähke vaeva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 06.03.08 18:15 Tsiteeri


Mul ka roolil need nupud olemas. Algul vähe näpid siis enam ei viitsi. Mul esimene automaatkastiga auto ja kui vahes tekib selline käigu vahetus vajadus siis saab kangist ka üles alla vahetada :P
Teinekord jäävad need nupud isegi jalgu, kuskil manöövedad siis äkki pöörded üleval, käsi nupupeale läinud. Üks küsimus ka veel kas see on ka kuskilt seadistatav et kui D peal siis nuppudest ei liigutaks käike üles alla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 06.03.08 19:27 Tsiteeri


Minu teada peaks ikka nupud olemagi aktiivsed ainult tiptronic asendis.Ilmselt siis sul eelmine omanik on natu omaloomingut teinud.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.08 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Minu teada peaks ikka nupud olemagi aktiivsed ainult tiptronic asendis.Ilmselt siis sul eelmine omanik on natu omaloomingut teinud.


Miks te arvate, et kõik autod/Audid on ühesugused!?

Alates kuskil 02a ja uuematel autodel töötab niisama nupule vajutades asi kah ning nendel 02a ja uuematel kuni selleni kus käiguvahetus läks rooli taha on need nupud tõeline nuhtlus. Keerates võid kogemata nuppu vajutada või siis jääb varukas nupu taha kinni jne.

Mul see asi kolmel autol peal olnud, ühel 99a A6'el, seal oli vana tüüp ning praktiliselt ei kasutanud.

03a Allroadil on see tõline nuhtlus.

Uuel kaheksal on asi rooli taga ning väga väga harva kasutan, ehk vaid siis kus vaja maanteel välkkiire möödasõit teha, lasen lihtsalt pöörded 4 tuhande peale ja süstin mööda.

enamasti seda aga ei kasuta, piisab vaid varem gaasi vajutamisest.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 06.03.08 20:35 Tsiteeri


No jah siis uuematel tõesti võib see asi tülinaks lausa olla kui pidevalt aktiivsed.Hm ja paistab et kõik arvavad et suht mõtetu see nupundus aga seepärast ma küsingi et palju maksma võiks minna ja kas keegi on teinud sellist tööd siis teaks kas oleks mõtet üldse jamada.Paistab aga et miskit asjalikku ei tule siit seega teema ammendatud minu jaoks.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 08.04.08 08:28 Tsiteeri


http://www.audiworld.com/tech/int38.shtml

Suht hästi seletatud.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]