jaanus87
huviline
Registreerunud 02.07.07
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant
|
postitati 05.03.08 18:41
|
|
|
a4 hakkab peale voolukatkestust puterdama
äkki on kellegil samasugune probleem kunagi olnud või keegi teab milles viga võib olla. Autoks on a4 1996aasta ja 2,6 v6
Asi selles, et kui autol saab aku tühjaks või võtad klemmi maha, siis hakkab mootor puterdama ja vahelejätma.
Siiamaani on seda kolm korda juhtunud.
Vea olen saanud likvideerida sellega, et auto on käinud diagnostis ja sellega veakoodid kustutatud. Esimese paarikorraga, kui kustutad ei juhtu
midagi, peale viiendat korda saab alles asja korda. Veaks näitab sisselaske mehaanilist viga. Õeldi, et "ämblik" võib katki olla. Sai lahti võetud
ja puhastatud, ei midagi. Ilus, puhas ja terve.
Käidud on kehe erineva seadme all. Üks oli mingisugune boschi oma ja teine audi-volkari orig. sinine kastike. Selle audi diagnostiga saab ainult
kustutada.
Äkki keegi oskab õelda mida võiks proovida.
Kui keegi teab tartust mõnda head diagnosti, kes oleks suuteline probleemist jagu saama, siis andke teada.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 05.03.08 19:12
|
|
|
Miks sa seda aku klemmi maha kakud nii tihti
|
|
|
Vaarao
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 95 a.
|
postitati 05.03.08 19:14
|
|
|
Tere.Mida vähem sa voolu katkestusi teed seda parem on see sinu autole.Mul oli kunagi samad jamad kuna ei viitsinud uut akut osta nug siis sai tihti
vool otsa.Alati peale käivitamist puterdas ja mängis tühi pööretega. Käisin revalis ja sealt üeldi et see on normaalne kuna peale voolu katkestust
hakkab auto aju uuesti kõiki mooto töö ja õhu koostisi tempertuure endale mällu salvestama.Mina ostsin siis sealt kohe uue aku ja nüüd olen sõitnud
3,5 aastat ning sellist jama pole.a4 95.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 05.03.08 19:17
|
|
|
Diagnost tuleb odavam   
|
|
|
jaanus87
huviline
Registreerunud 02.07.07
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant
|
postitati 06.03.08 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Miks sa seda aku klemmi maha kakud nii tihti |
vana aku andis otsad, sai laetud- 1.kord
aku vahetus- 2. kord
väike keevitus- 3.kord 
|
|
|
jaanus87
huviline
Registreerunud 02.07.07
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant
|
postitati 06.03.08 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vaarao
Tere.Mida vähem sa voolu katkestusi teed seda parem on see sinu autole.Mul oli kunagi samad jamad kuna ei viitsinud uut akut osta nug siis sai tihti
vool otsa.Alati peale käivitamist puterdas ja mängis tühi pööretega. Käisin revalis ja sealt üeldi et see on normaalne kuna peale voolu katkestust
hakkab auto aju uuesti kõiki mooto töö ja õhu koostisi tempertuure endale mällu salvestama.Mina ostsin siis sealt kohe uue aku ja nüüd olen sõitnud
3,5 aastat ning sellist jama pole.a4 95. |
see ei ole ju normaalne, et peale voolukatkestust kohe vaja diagnosti joosta, mis näitab mehaanilist viga. Arvati, et mingi andur võib ära olla, aga
diagnost ei suutnud tuvastada.
Selle isesalvestamise jutu kohapealt- Kaua sa sellise plõtutava mootoriga siis sõitma pead, ennem kui kõik mootori töö ja õhu koostis tempertuurid
endale mällu salvestab. See on jama jutt
Vaja ikkagi viga tuvastada
kui kellegil on olemas mõne diagnosti number tartust siis võiks pm-i saata
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.08 15:39
|
|
|
Peale aju resetti õpib auto omi seadeid mitu päeva, samas on võimalus alati ka protsessi kiirendada aga lõpplikk õppimine toimub auto kasutamisel. See
kehtib nii mootori kui ka kasti puhul!
Diagnostika on täiesti kasutu tegevus kui aku pole korras!
|
|
|
|
jaanus87
huviline
Registreerunud 02.07.07
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant
|
postitati 06.03.08 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Peale aju resetti õpib auto omi seadeid mitu päeva, samas on võimalus alati ka protsessi kiirendada aga lõpplikk õppimine toimub auto kasutamisel. See
kehtib nii mootori kui ka kasti puhul!
Diagnostika on täiesti kasutu tegevus kui aku pole korras! |
aku on ok, kuu-kaks vana.
Esimene kord kui puterdama hakkas, siis sõitsin asjaolude sunnil puterdava mootoriga ca nädala. Ise ei täheldanud selle aja jooksul küll mootori
töökäigus mingit paranemist
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.08 17:58
|
|
|
Peale seda kui ma gaasi potekat puhastasin tõusid käigu vahetamise ajal pöörded tublisti ülesse poole. Niimoodi sõitsin vast ca 3 nädalat enne kui
kõikk asendid ära õppis. Küsisin ka ühe tuttava spetsialisti käest et mis pull käib. Ta ütleski siis et las õpib natuke aega.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 06.03.08 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Peale seda kui ma gaasi potekat puhastasin tõusid käigu vahetamise ajal pöörded tublisti ülesse poole. Niimoodi sõitsin vast ca 3 nädalat enne kui
kõik asendid ära õppis. | VAG-COM Throttle Body Aligment'iga peaks seda protsessi kiirendada ka saama 
Endal tegelikult sama asi ees (akut vahetasin), aga sõitmist õnneks ei sega.
|
|
|