Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S2 3b turbo rõhuga probleem Lahendatud (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1722)
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 04.03.08 18:14 Tsiteeri
S2 3b turbo rõhuga probleem Lahendatud



Kuna oli kahtlus et minek pole õige sai pandud rõhukell.
esimese käiguga lõi rõhu 0,8 peale ja kohe kukkus 0,4 ni , teise ja kolmandaga üle 0,4 ei saanud kuidagi.
Siis sai veakoode vaadatud ja oli hallianduri viga sees, sai jagajat 1,5mm päripäeva keeratud ja viga kadus.
Peale seda jookseb rõhk madalate pöörete pealt kiirendades 1 bar ni ja kolaki kohe 0,4 kui kiirendada 3000 pöörde pealt siis rõhk üle 0,4 ei lähe
Täna sai siis enne kodutulekut Wg küljest voolik lahti võetud ja pime ette, nüüd tean kuidas se auto sõitma peaks sest ükskõik mis pöörde pealt gaasi vajutades paneb rõhk 1,4 peale ja hoiab seda pikalt.
Külma mootoriga kuskil 60 kraadi juures hoiab ilusti 0,8.
Mis siis viga võib olla? järelikult kas N75 või aju jebib rõhu ära.


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.03.08 18:20 Tsiteeri


Keera see jagaja õigesse asendisse tagasi ning otsi halliandurivea põhjustaja ülesse ( vihje - vändaotsa hammasratas ). Vaata üle vända ja nukkvõllimõrgid, kas kattuvad. Pigem on jama ehk ka lekkes, kas by-pass klapp või mõni lõdvik, turbo survepoolest kuni sisselaskekollektorini.:)
Ehsksiis: vändamärgid, rõhulekked.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 04.03.08 18:21 Tsiteeri


Suvel vahetasin rihmad ja rullikud ja märgid panin paika ja muutust paremaks ega halvemaks polnud.
Homme vaatan siis lõdvikud üle.


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.03.08 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaharm
Suvel vahetasin rihmad ja rullikud ja märgid panin paika ja muutust paremaks ega halvemaks polnud.
Homme vaatan siis lõdvikud üle.


Kui ise vahetsaid hammasrihma, siis julgen kahelda, et otsapoldi täpselt nii kinni keerasid, nagu tehas ette näeb.:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 04.03.08 19:17 Tsiteeri


tegin nii nagu autodatas kirjas, va vända kinnihoidmine, 5 käik sisse kässar peale ja iga ratta alla tõkisking.


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.03.08 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaharm
tegin nii nagu autodatas kirjas, va vända kinnihoidmine, 5 käik sisse kässar peale ja iga ratta alla tõkisking.

irw, nii see hallianduriviga kipubki sisse tulema, eriti, kui pärast sellist rihmvahetust korralikult maisnale takka anda veel.:)
Vaata üle nii vända ( hoorattalt ) kui ka nukkvõllirihmaratta märk, vändaotsa hammasrattal on suht sure tõenäosusega kiil katki ning rihm ca 1-1.5 hammast nihkunud.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 04.03.08 20:42 Tsiteeri


Ja peaaegu ise vastasid ju probleemile.
N75 ja aju piiravadki rõhku, sest viga on sees.
Kas Autodata õpetus on tõesti selline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 05.03.08 21:29 Tsiteeri


Korras , survestamise käigus leidsin lekke mis lekkis ainult 0,3 bar ini 1,5 bari juures ei tulnud piuksugi. lekkis siis mootori peal rihmaratta juures se lühike lõdvikujupp, pisilekkeid jäi veel nendega tegelen lähipäevil.

Äitäh jõuvankrile esimese postituse eest.
To Teemo: autodata juttu juures mõtlesin ma VA all Välja Arvatud vända kinni hoidmine.


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]