Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sigari küttekell valetab. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 921)
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 03.03.08 21:28 Tsiteeri
Sigari küttekell valetab.



Tervist.

asi järgmine et sigaril valetab kütusekell..viimati sai bensupumpa vahetatud ja pärast seda sai paak täis lastud 80l ja nüüd on seier esimese punase kriipsu peal ning läbitud 400 km. kui nüüd jämedalt arvutada siis teeks see kuskil 70l 400 km kohta.seda on kuidagi palju kui seierit uskuda..
muidu oli linnas kuluks 9,5-11,5L. alguses seisis päris usinalt seal 60ne kriipsu peal siis kukkus mingi maa ikka väga kiiresti ja jäi jälle 40 kandis seisma ja nii ta vahelduva eduga mängib.. kus võib viiga olla või tuleb kell kuidagi uuesti paika timmida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
PIC
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro 2.8

postitati 04.03.08 21:23 Tsiteeri


Kas tegemist on paagisisese pumbaga? Kui jah, siis ilmselt tegid liiga bensiini nivoo andurile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 05.03.08 12:04 Tsiteeri


pump paagis sees jah..ise ei vahetanud ei kujuta ette mis seal paagis olla võib...aga kas siis hakkab vähem ka näitama? ujuk ju kütusest allapoole vajuda ei saa.kuidas selle anduri vahetusega on? on keeruline teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 05.03.08 21:07 Tsiteeri


mul jääb ka vähemalt 2 eri kohta see seier mõneks ajaks kinni, aga see ei häiri mind, kuna tuli läheb ikka kokkuvõttes põlema, kui kütet väheks hakkab jääma:D
Ja alati saab ennetada, kui see seier seal 0 lähedal kuskil kinni on
Ja diislimeeste eelis on see, et paak on nii võiteisiti koguaeg ääreni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PIC
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro 2.8

postitati 05.03.08 21:33 Tsiteeri


Kahjuks ei oska hinda öelda aga pöördu murega nende poole kes pumba ära vahetasid. Ilmselt nad kas vigastasid seda andurit või panid midagi valesti kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tonu155
huviline



Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant, 2.3, 1992

postitati 06.03.08 07:41 Tsiteeri


kui omal bensupumba vahetus oli siis anduri juures on üks peenike juhe mis ilmselt annab infto kütusekulu kohta, kuna see juhe on väga täpselt paigaldatav, et ujuk saaks normaalset tööd teha siis on võimalik et see on kas katki või kinni kuskil. Teine probleem võib esineda selles et ujuki peal on pumba voolujuhe ning ujuk ise pinge all ja seetõttu ei suudagi ujuk ise ylespoole liikuda. Lihtsaim kontrollimisviis on et paagi pealt kaas maha ja vaadata mis sees toimub, võibolla saad lihtsalt käega veidike aidata ja sellest piisab. Parim hetk selle tegemiseks on muidugi peaaegu tyhi paak.

Igatahes kui keegi teeninduses tegi vms. siis mine sinna ja las teevad korda! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 06.03.08 11:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
mul jääb ka vähemalt 2 eri kohta see seier mõneks ajaks kinni, aga see ei häiri mind, kuna tuli läheb ikka kokkuvõttes põlema, kui kütet väheks hakkab jääma:D
Ja alati saab ennetada, kui see seier seal 0 lähedal kuskil kinni on
Ja diislimeeste eelis on see, et paak on nii võiteisiti koguaeg ääreni.



Ega ta sõitmist takista aga lihtsalt häirib kui seier segast peksab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 06.03.08 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonu155
kui omal bensupumba vahetus oli siis anduri juures on üks peenike juhe mis ilmselt annab infto kütusekulu kohta, kuna see juhe on väga täpselt paigaldatav, et ujuk saaks normaalset tööd teha siis on võimalik et see on kas katki või kinni kuskil. Teine probleem võib esineda selles et ujuki peal on pumba voolujuhe ning ujuk ise pinge all ja seetõttu ei suudagi ujuk ise ylespoole liikuda. Lihtsaim kontrollimisviis on et paagi pealt kaas maha ja vaadata mis sees toimub, võibolla saad lihtsalt käega veidike aidata ja sellest piisab. Parim hetk selle tegemiseks on muidugi peaaegu tyhi paak.

Igatahes kui keegi teeninduses tegi vms. siis mine sinna ja las teevad korda! :)


Selge pilt...tänud info eest!
Peab kaane maha kakkuma kui ilm lubab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]