Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 2,5 TDI 110kW mootoriga (AFB) (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2104)
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.08 11:42 Tsiteeri
Mure 2,5 TDI 110kW mootoriga (AFB)



Lühidalt asi nii:

Poolik nookur oli kaane ja nuka vahelt läbi käinud, lisaks kokku 6 nookurit puruks. Töötas 4 silindriga. Tegin korda tehnilise poole. Uus kaas ja nukk on peal ja kõik korras, surved on OK. Aga enam käima ei lähe. Milles võib olla asi ? Pumbast välja ei tule mitte üks tilk kütust, pumbani jõuab küll. RIHMAD ON ÕIGESTI PEAL (eetriga töötab), ÕHK EI OLE SEES. Pump ei saa läbi ka olla, enne töötas. Veakoode pole. Aidake :)

PS Mingi tuning-box oli seal ajule vahele topitud, selle viskasin juba kaugele minema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
metsakas
huviline



Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro

postitati 02.03.08 12:32 Tsiteeri


võib küll pump olla, omal oli sama asi - õhtul töölt koju, kõik OK,
hommikul enam tööle ei läinud ja oligi pumba elektroonika osa saba andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.08 12:54 Tsiteeri


Aga kui ma teise auto pealt pumba prooviks võtan. Kas vastab tõele, et on vaja midagi seadistada VAG-COMiga ? Või peab lihtsalt käima minema kohe ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 02.03.08 13:02 Tsiteeri


kipun arvama et on siiski õhk sees kuna see ei taha hästi välja tulla.ise vahetasin pumba ja hakkas ilma installimata tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 02.03.08 13:06 Tsiteeri


Korra oli endal kogemus ühe a8-ga, kes peale küttefiltri vahetamist enam ei käivitunud ja kõik. Sai ka 100 imet proovitud. Valasime kütte otse pumbale peale jms. Kui auto meile sisse tuli, siis paagi kütteseier oli punase alguses (kütet peaks ikka sel juhul veel jaguma). Aga ei jagunud, seier valetas. Igatahes peale kolme tunnist jebimist otsustasime kütet juurde valada ca 10 l. Ja ennäe, hakkas lubama ning käima ta läkski!!!

Jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 07:34 Tsiteeri


Mitu kraadi peaks pihustusnurk olema üss-ist ? Kui lehtriga otse kütust peale lasen, tagasivoolu kinni pigistan ja paagisisesel pumbal käia lasen, kas siis ajab pihusti õhuvoolikust õhu välja ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ummi-
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Aga kui ma teise auto pealt pumba prooviks võtan. Kas vastab tõele, et on vaja midagi seadistada VAG-COMiga ? Või peab lihtsalt käima minema kohe ?

Võib kohe käima minna, või teine varjant tuleb Revalis seadistamas käia .Endal oli sama asi,õnneks seadistama ei pidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Mitu kraadi peaks pihustusnurk olema üss-ist ? Kui lehtriga otse kütust peale lasen, tagasivoolu kinni pigistan ja paagisisesel pumbal käia lasen, kas siis ajab pihusti õhuvoolikust õhu välja ?


tagasivoolu kinni pigistan-kust se õhk siis välja peaks saama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Mitu kraadi peaks pihustusnurk olema üss-ist ? Kui lehtriga otse kütust peale lasen, tagasivoolu kinni pigistan ja paagisisesel pumbal käia lasen, kas siis ajab pihusti õhuvoolikust õhu välja ?


tagasivoolu kinni pigistan-kust se õhk siis välja peaks saama

Ma nagu kirjutasin - pihusti õhuvoolikust. Või läks liiga keeruliseks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 18:48 Tsiteeri


Pihustil pole mingeid õhuvoolikuid,seal kütuse tagasivool ja sealtkaudu ei saa õhku välja.Ainuke võimalus tagasivoolu kaudu.aga kui selle kinni paned siis ei saagi kunagi käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.08 18:35 Tsiteeri


Ok, kui starter veab, langeb kütuse seier nulli. Ilmselt katkestab pump siis kütuse peale andmise, kuna aju arvab, et paak on tühi. Mis võib olla selle nulli langemise põhjus ? Kui lihtsalt süüde sees on, siis näitab kenasti ja õigesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 06.03.08 06:46 Tsiteeri


paagis olev pump ei anna survet vaid täidab võtturi anumat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.08 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
paagis olev pump ei anna survet vaid täidab võtturi anumat!

Ma ei räägigi paagis olevast pumbast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.3% - SQL: 73.7%]