epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.08 11:42
|
|
|
Mure 2,5 TDI 110kW mootoriga (AFB)
Lühidalt asi nii:
Poolik nookur oli kaane ja nuka vahelt läbi käinud, lisaks kokku 6 nookurit puruks. Töötas 4 silindriga. Tegin korda tehnilise poole. Uus kaas ja nukk
on peal ja kõik korras, surved on OK. Aga enam käima ei lähe. Milles võib olla asi ? Pumbast välja ei tule mitte üks tilk kütust, pumbani jõuab küll.
RIHMAD ON ÕIGESTI PEAL (eetriga töötab), ÕHK EI OLE SEES. Pump ei saa läbi ka olla, enne töötas. Veakoode pole. Aidake 
PS Mingi tuning-box oli seal ajule vahele topitud, selle viskasin juba kaugele minema...
|
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 02.03.08 12:32
|
|
|
võib küll pump olla, omal oli sama asi - õhtul töölt koju, kõik OK,
hommikul enam tööle ei läinud ja oligi pumba elektroonika osa saba andnud.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.08 12:54
|
|
|
Aga kui ma teise auto pealt pumba prooviks võtan. Kas vastab tõele, et on vaja midagi seadistada VAG-COMiga ? Või peab lihtsalt käima minema kohe ?
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 02.03.08 13:02
|
|
|
kipun arvama et on siiski õhk sees kuna see ei taha hästi välja tulla.ise vahetasin pumba ja hakkas ilma installimata tööle.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 02.03.08 13:06
|
|
|
Korra oli endal kogemus ühe a8-ga, kes peale küttefiltri vahetamist enam ei käivitunud ja kõik. Sai ka 100 imet proovitud. Valasime kütte otse pumbale
peale jms. Kui auto meile sisse tuli, siis paagi kütteseier oli punase alguses (kütet peaks ikka sel juhul veel jaguma). Aga ei jagunud, seier
valetas. Igatahes peale kolme tunnist jebimist otsustasime kütet juurde valada ca 10 l. Ja ennäe, hakkas lubama ning käima ta läkski!!!
Jõudu.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 07:34
|
|
|
Mitu kraadi peaks pihustusnurk olema üss-ist ? Kui lehtriga otse kütust peale lasen, tagasivoolu kinni pigistan ja paagisisesel pumbal käia lasen, kas
siis ajab pihusti õhuvoolikust õhu välja ?
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 09:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Aga kui ma teise auto pealt pumba prooviks võtan. Kas vastab tõele, et on vaja midagi seadistada VAG-COMiga ? Või peab lihtsalt käima minema kohe ?
|
Võib kohe käima minna, või teine varjant tuleb Revalis seadistamas käia .Endal oli sama asi,õnneks seadistama ei pidanud.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Mitu kraadi peaks pihustusnurk olema üss-ist ? Kui lehtriga otse kütust peale lasen, tagasivoolu kinni pigistan ja paagisisesel pumbal käia lasen, kas
siis ajab pihusti õhuvoolikust õhu välja ? |
tagasivoolu kinni pigistan-kust se õhk siis välja peaks saama
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Mitu kraadi peaks pihustusnurk olema üss-ist ? Kui lehtriga otse kütust peale lasen, tagasivoolu kinni pigistan ja paagisisesel pumbal käia lasen, kas
siis ajab pihusti õhuvoolikust õhu välja ? |
tagasivoolu kinni pigistan-kust se õhk siis välja peaks saama |
Ma nagu kirjutasin - pihusti õhuvoolikust. Või läks liiga keeruliseks ?
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 18:48
|
|
|
Pihustil pole mingeid õhuvoolikuid,seal kütuse tagasivool ja sealtkaudu ei saa õhku välja.Ainuke võimalus tagasivoolu kaudu.aga kui selle kinni paned
siis ei saagi kunagi käima.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.08 18:35
|
|
|
Ok, kui starter veab, langeb kütuse seier nulli. Ilmselt katkestab pump siis kütuse peale andmise, kuna aju arvab, et paak on tühi. Mis võib olla
selle nulli langemise põhjus ? Kui lihtsalt süüde sees on, siis näitab kenasti ja õigesti.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 06.03.08 06:46
|
|
|
paagis olev pump ei anna survet vaid täidab võtturi anumat!
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.08 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
paagis olev pump ei anna survet vaid täidab võtturi anumat! |
Ma ei räägigi paagis olevast pumbast.
|
|
|