Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 02.03.08 06:33
|
|
|
Haldexiga nelikvedu kaob
Tere klubilised,
Haldexiga nelikveol kaob tagasilla vedu ära peale 5-10km sõitmist. Sai just vahetatud õli (70 000km) Viga ilmnes peale hooldust. Ka uus õli uuesti
kontrollitud, ei lõhna ja on puhas.
Mida teha?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.03.08 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kolkswagen
Mida teha? |
Torseniga auto osta.
|
|
|
|
Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 02.03.08 19:33
|
|
|
hea mõte, ehk järgmiseks
Aga mis tegelikult teha?
Auto on muidugi juba vana 2006 aasta, aga siiski.
Kust otsida ja mida?
VAG vigu ei näita.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.03.08 19:57
|
|
|
Kuna sa auto marki nimetada ei taha, teen ma järelduse, et tegu ei ole Audiga? Seega ei ole vast päris meie foorumi teema. Kuna aga ka Audide seas
esineb (kahjuks) haldex'iga vedu, jätan teema alles ja avatuks. Tingimuseks jääb, et mujalt lahenduse leidmise korral annad sellest ka siin teada.
Suht vana auto jah. Kas Saksa Auto ei võta selliseid uunikume enam ette? Ma ise pakuks lambist siiski mingit juhtelektroonika viga.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.08 19:59
|
|
|
ma küsiks, et millest sa järeldad, et tagasild ei toimeta?
ja mis autol sul see esineb?
A3, G3 või T5?
|
|
|
|
Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 03.03.08 08:39
|
|
|
Auto on T5
Vabandan jah et ei pannud auto marki. See siis T5.
Loomulikult annaks veast kõigile teada kui ise teada saaks.
Esindus ei leia viga! Ilmselt nad usuvad oma elektroonikat rohkem kui vaja. Samas on mingi veider kord et autosid ei soovita maanteel eriti testida?!
Kui auto on mõnda aega (paar tundi) seisnud, hakkab kõik jälle tööle.
Tunda on sellest, et tagasild ei vea kui libeda peal oled. On lihtsalt esisilla vedu. Kuna võimu jagub, siis on seda ka näha veojõukontrolli
tulukesest, mis libedaga liiga lihtsalt vilkuma kipub ning muidugi nii naljakas kui see ka ei tundu langenud kütusekulust.
Pakkuge palun veel.
|
|
|
Motorist
huviline
Registreerunud 07.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 18:37
|
|
|
Tule läbi ,uurime asja. Vitamiini 4. Helista enne siiski ette.
Audide remont Tartus. 509 7478.
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 03.03.08 18:48
|
|
|
OT küll, aga mind väga huvitab , et mis asi see T5 on? Kuna uuemad audid ei ole enam torseniga siis huvitab eriti. Ainuke mure,et ei suuda välja
mõelda,et mis auto see T5 on!
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 18:49
|
|
|
VW transporter T5, 2003->
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 03.03.08 19:24
|
|
|
vat seda ma ei tea, aga osad uuemad Audid ei ole igatahes torseniga. Millised on-millised ei ole,seda ma hetkel ei tea.
EDIT: Kui ma ei eksi siis: A3, TT, ja vist ka uuem A4?! Viimases ei ole kindel.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 03.03.08 19:25
|
|
|
Pikimootor on torseniga ja risti on haldex.
12.301@181km/h
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 03.03.08 21:16
|
|
|
T5
Auto on VW T5 buss
Mootor on risti
Vaevalt et sellel asjal keegi siduri ja diffri kaalu arvetsab.
Täna käidi sõitmas ja konstateeriti fakti, et kõik töötab, nagu eelminegi kord. Ma ei saa aru, kuidas kontrollitakse esinduses 4-vedu töökorras
olekut?! Igatahes lähen homme uuesti sõitma ja loodan seda teha koos hooldusmeistriga, et ei jääks lolli muljet. Eks siis paistab, mis öeldakse.
Kus oleks Tartus kõiga libedam koht (mõni tõus või savine teelõik) kus on vähese vaevaga võimalik esile kutsuda esisilla läbi lisbisemist nii et
tagasild kindlalt ka nähtavalt tööle hakkab?
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 03.03.08 21:27
|
|
|
hetkel tartus päris korralik lumekiht maas, hommikuks peaks ikka midagi maas olema, ei tohiks raske olla
|
|
|
Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 04.03.08 20:31
|
|
|
Viga mehaanilist laadi
Peale pikka testisõitu leiti viga, mis pidi olema Haldeksi siduris endas.
Viga mehaanilist laadi, kuna kaob ja siis jälle ennistub. Telliti uus terve detail. Kui saab jupid kohale, eks siis võetakse tükkideks ning saab teada
mis "puuhobusel kõhus".
Väidetavalt pole seda keegi näinud katkisena, eks siis saame esimesed olema.
Annan kindlasti teada, mis katki oli ja miks.
Seniks sõidan poolevedusega.
|
|
|
killerq
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.02.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.08 05:52
|
|
|
Mure et tagasild ei vea haldexil
kas sedavõis põhjustada see, abs ajul ei olnud üht toite juhet küljes
autoks leon 4 20vt
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.03.08 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: killerq
Mure et tagasild ei vea haldexil
kas sedavõis põhjustada see, abs ajul ei olnud üht toite juhet küljes
autoks leon 4 20vt |
Loomulikult võis, haldex ju lülitubki ABS'i anduritest saadava rataste liiga erineva pöörlemissageduse signaali peale. Isegi automaatkast näiteks ei
toimi nii nagu peab, kui üks ABS'i andur läbi on.
|
|
|
|
Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 06.03.08 16:37
|
|
|
Hm
Viga on kõigi eelduste kohaselt mehaaniline.
Vea tekitajaks on Haldeksi õlipump, mis vahetusse läheb. Auto tööle pannes kõik töötab korrapäraselt. Mingil hetkel lihtsalt pumba rõhk kaob. Imelik
on aga ka see, et ta taastub. On juhtunud et vahepeal ka soojal/sõitval autol tuleb tagasi ja läheb jälle ära. Sellepärast oligi vea leidmine
keeruline.
VAG ei näidanud veakoodina püsiviga vaid ainult avaldumise hetkel ehk siis ainult nn. online, mis on kõige kummalisem. Ilmselt kui see vahetatakse ja
katkine detail üle vaadatakse selgub ka põhjus.
Igatahes vaatan nüüd lootusrikkalt tulevikku ning loodan, et saan esmaspäeval kõik korda.
Aitähh kaasa mõtlemast.
Vabandan et mõne Audiomaniku egot riivasin. Mul on ju ka audi olemas aga see töötab veatult. Arvasin et need haldexi nelikveo probleemid
kvalifitseeruvad ikkagi quattro teema alla audi klubis, sest siin palju tarku inimesi koos.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 15.03.08 17:49
|
|
|
Targemad inimesed räägivad, et järelhaagise vedamine libedal maanteel olevat viskomuhvide surm, kuna esiveduliseks loodud auto tahab alati tõmmata
eelistatult ringi pigem esirattaid (haldexi puhul tehakse 100:0 veolisest max 50:50 veoline, aga mitte kunagi 40:60 veoline (nagu bemmid-mersud) või
näiteks 10:90 vedu (sisuliselt tagavedu). Nii küpsetatakse neid muhve eriti CRV-del, mis on mõeldudki vabaajaautoks ja hobivahendite kärus vedamiseks.
Samas peaks olema mõnelgi kaasaegsel haldexiga neliveolisel juba peal ka 50:50 lukustus, mis ei tohiks oma omadustes ka quattrost maha jääda ning
mille puhul mu eelnev jutt ei kehti.
|
|
|
Kolkswagen
huviline
Registreerunud 14.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 4000 quattro 86a
|
postitati 20.03.08 14:01
|
|
|
Veel natuke
Auto on sõitnud 75 000km, aga kuna vanus 2 aastat ja 3 kuud, siis haldexi õlipump mingi garantii alla ei läinud. Õli muidugi vahetati 60 tuhande
asemel 75 tuhande pealt, aga see ei pidavat õlipumba tööd mõjutama ja sidur ise oli väidetavalt veatu ning õli ilma nn.kärsahaisuta. Väidetavalt siis
lihtsalt braakdetail aga seekord minu rahakoti arvelt.
Autoga on käru veetud umbes 5-l korral ja siis ka kerghaagist.
Sellel versioonil peaks vedu jaotatama kuni 50:50 kui esisild läbi libiseb.
Muidu on auto väga tore ning stabiilne.
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 20.03.08 15:40
|
|
|
Ei haaku otseselt Kolkswageni juhtumiga kuid oma auto (haldexiga A3) hooldusajalugu uurides selgus, et masin oli 21 tuh km läbisõiduga teenindusse
ilmund kuna nelivedu kadund.
Võeti agregaat maha, selgus et pole grammigi õli sees ja kogu kupatus peetis.
Tüübi õnneks läks asi garantiikorras vahetusse, kuid veidi nukraks teeb, et kelladeplokki pole haldexi õlitaseme ohutuld pandud vms.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 04.04.08 15:29
|
|
|
Et siis neiel kes huvituvad haldexist: Vw foorumi jutt haldexi
kohta
Ja pumpasi läheb neil erineval kilometraazil ja see on loomulik mina olen 5 pumpa ellu äratanud kindlasti tean seda et ellu äratatud pump kestab umbes
1/3 uuest kuna rootor kulub neil ära. Ja ilmselt teist korda juba elustatud pumpa ei ärata. See on haldexi puhul lihtsalt kulumaterjal. pump on
värdjaliku hinnaga ühe mikromoootori kohta 7500 Eek ? oli vist letikas.
2000 eek eest kunagi olen neid elustanud tänaseks nendega ei tegele enam. Midagi mäletan veel 09.08.2017 Töid ma ise ei tee.
Tööle olen neid pannud vist 15tk.
Tallinnas on ühe haldexi sidur ka kindlasti vahetatud ja ühel hüdraulika kolm silindirt uued pandud.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|