romulus1
huviline
Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal
|
|
Alex2004
huviline
Registreerunud 19.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.04 15:27
|
|
|
Kas Te renoveerite pumba Audi-100 ?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 19.05.04 16:04
|
|
|
Jah seda nad teevad 
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 19.05.04 16:10
|
|
|
Siit tekib küsimus, et kui suur on normaalne pumba rõhk? Millises suhtes on baarid ja kg/cm2?
Pump on nimelt terve selle aja unnanud mis masin on minu käes olnud. Panin nüüd siis prooviks 10 kg/cm2 skaalaga manomeetri järgi ja selle osuti läks
igaljuhul uhkelt põhja. Kas on manomeeter rikkis või miskit muud häda? Kas kellelgi on äkki võimalus usaldusväärsete riistadega kütuserõhk ära mõõta?
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 19.05.04 16:16
|
|
|
To romulus 1: Konkreetne küsimus: kas renoveerite Audilt pärineva bens. pumba Pierburg, tootekoodiga 895 906 091 F? Kahjuks pole siiani saanud
kusagilt ammendavat vastust. Väidetavalt renoveeritaks küll Boschi pumpasid kuid kas ka Pierburgi?
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 19.05.04 16:45
|
|
|
Arvan, et saate kiiremini vastused oma küsimustele, kui helistate Romanile.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 19.05.04 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kopamees
Arvan, et saate kiiremini vastused oma küsimustele, kui helistate Romanile. |
Raske on jutule saada...
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6287
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
romulus1
huviline
Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.04 13:42
|
|
|
Mina renoveerin koik pumbad:Euroopa, Aasia, Ameerika ja Pierburg ka.
Ta on fondis: Tallinn, Katusepapi 1.
Ma vabandan, minu telefon mini kord ei anda kontakti.
Aga praegu tootab.
|
|
|
romulus1
huviline
Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.04 11:45
|
|
|
Audi-100 originaal Boschi bensiinipump (paagisisene mudel) on seesama, mis Audi-80 pump (paagiväline mudel). Sellesama pumbaga
komplekteeritud VW ja Mercedes (80. aastate lõpp). Need on ühe pumba erinevad välimuse variandid (perekond).
See on rulli tüüpi pump.
Korpuse diameeter – 60 mm
Maksimaalne rõhk – 12 atm (12 V) või natukene kõrgem.
Kui maksimaalne rõhk langeb kuni 8 atm või madalamale – pump on kulunud (bensiiniliigkulu, lambda rohkem kui 1,1), auto varsti ei sõida.
12 – 8 = 4 (atm, kulumisressurss).
Ta on kõige võimsam sõiduauto bensiinipump, seetõttu teda vahetuses ei ole, teised pumbad on nõrgemad.
Praegu valmistab teda Boschi tehas Tšehhis, siin ta maksab umbes 5000 kr.
Minu koduleheküljel on fotod selle pumba sisemusest, soovitan vaadata:
2. Kulumine ja renoveerimine Bosch pumba mudel 0 580 254 013 (Volkswagen, Audi) näitel.
5. Töösegu, võimsus, kütusekulu ja ökoloogia.
7.Ohutuse küsimused
http://www.hot.ee/bensiinipump/index.htm
|
|
|
romulus1
huviline
Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.04 12:46
|
|
|

Foto. Audi, VW Boschi pumbad.
1 – paagivjaline, 2 – paagisisene. Rullipump Ø60 mm, mehaaniline sissepritsesüsteemid, automudelid 80. aastate lõpp (vaadake siin
varem Audi 100).
3 ja 4 – paagisisesed kaheastmelised pumbad. Esimene aste – tsentrifugaalpump, teine aste – hammasrataspump. On ka
lühemad üheastmelised hammasrataspumbad. Automudelid 90. aastad. Ø43 mm, pumbad erivad produktiisusega (liiter / min). Maksimaalne rõhk on 8
– 10 atm, harilikult kaitseklapp reguleeritud ~ 6 atm, rõhuregulaator teeb peen reguleerimine. Kui maksimaalne rõhk on 4,5 või madalam pump
on kulunud (lambda > 1,1 bensiinikulu liiga suur).
Originaalsete pumpadepeal kõi sümbolidvalmistatud sissepressiga. Katalooginumber – 10 märki.
|
|
|
kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 04.06.04 20:38
|
|
|
Selline küsimus kaua te ühte pumpa teete ja kas tuleks enne aeg kinni ka panna või kuidas teil ned asjad seal käivad
Ette tänades Kairo
|
|
|
El Nino
huviline
Registreerunud 09.05.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel ei ole enam audi
|
postitati 05.06.04 07:57
|
|
|
Mina lasin alles eelmine nädal samal mehel oma pumba korda teha.Laupäeval viisin ja pühapäeval oleks kätte saanud.Kuna aga ise pole Tallinnast ,siis
lasin pumba gargoga Viljandisse saata.Asi igatahes töötab ja mingit häält ka nagu ei tee ,nii et ei oska ühtegi paha sõna öelda.
|
|
|
romulus1
huviline
Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.04 15:08
|
|
|
Tänan hea vastukaja eest.
Renoveerimine – see on käsitöö, kus kontrollitakse kõiki etappe. Pumba tööaeg määratakse kindlaks ainult paagi saastumise astmega. Teisi
printsiipe ei ole.
NB! Pumba paigaldamisel jälgige puhtust. Kui pumba sisse satuvad mustusekübemed, kiilub pump kinni mõne tunni jooksul.
Mul on oma eralditöökoda, kus ma ainult renoveerin bensiinipumpi. Vahetusfond asub autoteeninduses (Katusepapi 1, Tallinn). Te võite pöörduda sinna
või minu poole.
Vanadel autodel on sissepritsesüsteemis ka teisi probleeme peale pumba. Neid kõiki üles leida võib ainult suurt kogemust omades. Katusepapi 1
meistritega töötan ma umbes 1 aasta, nad on kogenud ja jätkavad kogemuste omandamist.
Väljaspoolt Tallinna elavatel klientidel on mugavam saata oma pumbad CARGOBUSS’iga (kokku 1-3 päeva) Saaja: tel 55 916 803, Roman Denissov,
Tallinn.
http://www.hot.ee/bensiinipump/
|
|
|