andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 29.02.08 21:26
|
|
|
Kes on paigaldanud 1.9'le chipi
kuidas olete rahul ja kas mootor ''kotti'' pole jooksnud vms?
endal tekkis konkreetne huvi sellise asja vastu
ps. foorumis on olemas ka inffi , aga konkreetset tagasisidet ei ole eriti.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.03.08 12:20
|
|
|
Positiivsete asjade kohta ei kiputa eriti tagasisidet andma. Ja miks ta kotti peaks jooksma? Ega ümberprogetud chip ei sunni sind oma seniseid
sõiduharjumusi muutma. Ei teki mingit kohustust sellest ajast alates ainult täisgaasiga sõita. Lihtsalt see hetk, kui sul äkki on vaja vajutada, on
sul varasemast natuke rohkem jõudu reservis.
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 02.03.08 16:30
|
|
|
huvilis oli palju ja siis nüüd pole kellelgil peal`??
ulme
|
|
|
Morillo
huviline
Registreerunud 19.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 1.9TDI
|
postitati 03.03.08 09:00
|
|
|
Hei
endal peal:
A4 Avant 97a 81kw
keeratud parajalt paika, nii et ei tahmaks aga samas oleks hää sõita.
sai peale kruvitud kohe pärast ostmist (juuni. 2007) ja töötab hästi, kui vahepeal maha kruvinud (maha müünud ), on masin tunduvalt uimasem ja kogub ennast 1500p juures tunduvalt kauem.
boxiga: Masin kõvasti erksam 1500-2500p juures(tänu suurenenud väändemomendile ja kw arvule), möödasõidud muutuvad mõnusalt lühemaks, vajutad lihtsalt
gaasi ja astud eessõitvast autost mööda, mitte et peaks arvestama 3km tyhja ruumi, et mootor ennast koguks.
Ise ei taha enam eriti ilma sõitagi.
Eks muidugi on arvamusi erinevaid, osad kiidavad ja teised laidavad (et lõhub mootorit jne). Esimene box sai ühele Golf3'le peale pandud mingi 3-4a
tagasi, no problemo, kõik on siiani täiesti ok, ka ülevaatuselt läeb tahmaga kenasti läbi.
kui proovida tahad, võta ühendust
ei pea ostma "siga kotis", paneme peale, kui sobib, siis võid ära osta.
|
|
|
Zan
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.
|
|
ussike
huviline
Registreerunud 07.11.03
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: moskvits 2141 (modifitseerimisel
|
postitati 11.03.08 20:56
|
|
|
ma otsin ühele chipitud 1,9 le mootorit, eelmine sügis sai tehtud pea kapitaal remont nüüd plokk ise õhtal, tarvis uus panna.:-S ei tea mix mootor nii
pekkis kas kruvitud spidot sitt kütte või tõesti boxi viga aga muidu mõnus sõita küll!!! minekut on ikka oluliselt rohkem.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 11.03.08 23:34
|
|
|
huvitav.
et ma ei ole veel aru saanud miks tehased ise ei tegele taoliste tuunigutega?
et mis oluline kulutus on teha auto ntx 10kW passi järgi võimsam?
kõik on ju teada ja miks jäetakse see varu?
mingi loogika peab siin olema, kas hooldusintervall vms aga midagi...
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.03.08 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ussike
ma otsin ühele chipitud 1,9 le mootorit, eelmine sügis sai tehtud pea kapitaal remont nüüd plokk ise õhtal, tarvis uus panna.:-S ei tea mix mootor nii
pekkis kas kruvitud spidot sitt kütte või tõesti boxi viga aga muidu mõnus sõita küll!!! minekut on ikka oluliselt rohkem. |
võimalusi võib palju olla. ma olen oma silmaga näinud saksast toodud masinat, mis seest ja väljast maasikas, a moto jumala hõre, käivitusprobleemide
pärast ei läinud ta kohe müüki. hiljem selgus hooldusraamatust, viimane hooldus tehti 120 pealt ning odol oli masinal 190 millegiga. lihtsalt vahepeal
ei olnud sel masinal keegi õli ega midagi vahetanud ja moto oli kulunud nagu oleks 700 tuhhi maha aetud masinal.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.03.08 18:16
|
|
|
Kaldun arvama et see samune tsipp teeb mootori ressursi lühemaks.Umbes nagu arvuti üle klokkimisega millalgi peab midagi järgi andma kui pole enam
tehase seades.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 12.03.08 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kaldun arvama et see samune tsipp teeb mootori ressursi lühemaks.Umbes nagu arvuti üle klokkimisega millalgi peab midagi järgi andma kui pole enam
tehase seades. |
Oleneb. Kui palju lühemaks ja kui määrav see on. Osad masinad on ju tehasepoolt juba tsipitud. kõik mtm, abt, skn jms.
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 13.03.08 09:04
|
|
|
olen neid paigaldanud nii PD mootoritele kui ka vanematele diislitele. Siiamaani on kõik väga rahul olnud, eriti õnnelikud on kõik selle üle olnud, et
rahulikult sõites langes kütusekulu. Näiteks 85kw sharanil langes omaniku sõnul 1,5 liitrit sajale. Ja touaregil näitas kompuuter enne boxi
paigaldamist külma mootoriga 1.1l/h umbes, siis pärast näitas 0.6l/h.
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 14.03.08 15:19
|
|
|
keegi võiks boxi ja chipi vahe ka ära seletada. Seda tean, et box käib lihtsalt aju juhtmete vahele ja chip ajus orig. kivi asemele aga kas neil
mingit muud erinevust ka on või on tööpõhimõte sama (kumba eelistada)?
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 14.03.08 18:07
|
|
|
chip peaks olema lollikindlam, kuna tuning boxi tööpõhimõte pidi olema ajule vale andmete esitamine, chipi põhimõte turbo ressurssi tõstmine.
nii sain mina aru tuhlates siin vanades ja uutes asjades
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 15.03.08 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
chip peaks olema lollikindlam, kuna tuning boxi tööpõhimõte pidi olema ajule vale andmete esitamine, chipi põhimõte turbo ressurssi tõstmine.
nii sain mina aru tuhlates siin vanades ja uutes asjades |
turbo ressurss tähendaks turbo varu tõstmist .
ok vähemalt ma sain mõttest aru.
Nii enam vähem on.Box keerab süüdet võimalikult varajaseks lollitab temp andurit(käsib küttesegu ette anda külma mootori andmete järgi)Selle
tulemusena suureneb 100% kütusekulu igast asendist.
Chip on lihtsalt kiip mille vahetamisel suureneb turborõhk ja kütuse etteandmine.
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 15.03.08 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
chip peaks olema lollikindlam, kuna tuning boxi tööpõhimõte pidi olema ajule vale andmete esitamine, chipi põhimõte turbo ressurssi tõstmine.
nii sain mina aru tuhlates siin vanades ja uutes asjades |
turbo ressurss tähendaks turbo varu tõstmist .
ok vähemalt ma sain mõttest aru.
Nii enam vähem on.Box keerab süüdet võimalikult varajaseks lollitab temp andurit(käsib küttesegu ette anda külma mootori andmete järgi)Selle
tulemusena suureneb 100% kütusekulu igast asendist.
Chip on lihtsalt kiip mille vahetamisel suureneb turborõhk ja kütuse etteandmine. |
Igast asendist ta küll nüüd boxiga ei tõuse. Järele proovitud. Rahulikult sõites langeb ikka päris palju.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 15.03.08 10:28
|
|
|
...ja siis on veel mingid boxid ainult pumba ette. Et millist siis võtta ?
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 15.03.08 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
...ja siis on veel mingid boxid ainult pumba ette. Et millist siis võtta ? |
võtta tuleb see millest kasu on 
Siiamaani, mis ma müünd olen on ikka kasu ka olnud 
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 15.03.08 12:06
|
|
|
isiklikult arvan, et chipitud mootoriga autot on raskem hiljem müüa
sest stereotüüpne arvamus chipist on inimestel suhteliselt negatiivne, et ühesõnaga ei taheta väga chipiga autot, kuna mootor on nende arust
''väsinud''
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 15.03.08 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
isiklikult arvan, et chipitud mootoriga autot on raskem hiljem müüa
sest stereotüüpne arvamus chipist on inimestel suhteliselt negatiivne, et ühesõnaga ei taheta väga chipiga autot, kuna mootor on nende arust
''väsinud'' |
sellesmõttes ongi box nagu ettem, sest boxi saad iga kell kerge vaevaga vahelt välja võtta kui vaja. näiteks ülevaatus vms.
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 17.03.08 20:55
|
|
|
no box langes juba põhimõtteliselt ära pärast teemaga põhjalikku tutvumist
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 02.04.08 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
no box langes juba põhimõtteliselt ära pärast teemaga põhjalikku tutvumist |
No kui sa nii põhjalikult uurisid oled teretulnud ka teistele viitama ja selgitama.
Seni pannakse Eestis ja mujal maailmas neid Tuuninboxe julgelt ka uutele autodele (hoolduste jaoks võetakse vahelt ära)
Chippe programmeeritakse aga ümber ka esindustes ja seda peamiselt turboautode puhul ja see on täiesti ametlik töö.
Ametlik küll kuid see hind kõrgub nende puhul 10 000.- juurde.
Ise uurisime sellist asja:
http://www.vector-tuning.com/
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 06.04.08 17:33
|
|
|
ega see box nüüd nii hull ka ei ole kui siin räägitakse. Kui ikka sõita mõistlikuse piirides ja mitte koguaeg tahhokas punase peal siis ei juhtu
midagi. Sai kunagi pandud naise vanamehe autole see box vahele ja kohe kohe saab aasta täis. Mitte midagi ei ole mootori töös muutund (1,9 TDI PD).
Tema on igastahes väga rahul, eriti just sellepärast, et kütusekulu langes. Sellepärast saigi see sinna vahele nagu pandud ka. Ma olen müünd siin
aasta ajaga mingi 50-60 boxi ja teinud ajupesu mõndadele autodele aga mitte kellegil ei ole veel ühtegi probleemi olnud ei boxi ei selle ajupesu
pärast ptui ptui ptui....
See jutt ei käinud kübemefiltriga autode kohta, kuna ei ole ühelgi tuttaval sellist, et saaks boxi katsetada ja vaadata mis teeb. Ja ÄRGE hakkake
jälle seda Autobildi teemat ajama.
Tänan tähelepanu eest.
|
|
|
|