Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: tagaratta laager (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5662)
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 26.02.04 08:45 Tsiteeri


Laagri sissepressimiseks on loogiline et määrde või õliga pesa kokku teha,läheb libedamalt.Ja jõumomenti pole kasutanud kinnikeeramiseks,lihtsalt tunnete järgi ja laagrid juba mitmendat aastad on korras püsinud. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 26.02.04 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Laagri sissepressimiseks on loogiline et määrde või õliga pesa kokku teha,läheb libedamalt.Ja jõumomenti pole kasutanud kinnikeeramiseks,lihtsalt tunnete järgi ja laagrid juba mitmendat aastad on korras püsinud. ;)


Senini on küll kuivalt laager pessa pressitud ja vahest olen ka mingeid raksakaid kuulnud kui pressitakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 26.02.04 13:22 Tsiteeri


kes oskaks soovitada normaalset kohta kus vahetada neid laagreid,et hinna ja kvaliteedi suhe paigas oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 26.02.04 23:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
See polt keeratakse kinni küll jah,aga seal on üks väga oluline point.See polt keeratakse kinni dünamomeetrilise võtmega ja kindla jõuga.Kusjuures mutri ja poldi pingutusjõud on totaalselt erinevad.
Kui mu mälu ei peta siis mutriga variandil esisillas pingutusmoment 285 nm ja poldiga kuskil 190 nm.
quattro tagarattalaager aga oli kaugelt üle 300 nm.(täpselt ei mäleta enam.)
ühesõnaga see et võtmele kang või toru taha on väga vale lähenemine.Seda ma silmas pidasingi selle nõrga ja liigtugeva pingutamise suhtes.

300 Nm - sellise momendiga pingutamiseks ettenähtud mutrit palja käega niisama kinni ei pinguta (üle pingutamisest rääkimata) - isegi torust pikenduseks võib nõrga võtme/varre puhul abi mitte olla.
Tsitaat:
See määrdekotike mis aga kaasas on,on mõeldud laagri paigaldamiseks.Kujutage nüüd ette,et te hakkate kokku ajama kaht täiesti kuiva metalldetaili.Metallidel on ka omadus aja jooksul kokku kasvada(see ei ole nali)ja see määre säästab teid suuresti laagri võimaliku purunemise ja valusate paukude eest,mida laager pesasse sisenedes kipub tegema kui ei ole eelnevalt pindu määritud.

See määre võib tõepoolest selleks olla, sest tegelikult on laagri välisläbimõõt vabas olekus mõned millimeetri sajandikud
(või oli tuhandikud hoopis) pesa siseläbimõõdust suurem. Pole mingi ime, et looma jõudu sissepressimisel vaja. Samas on ilmselge, et mistahes löökkoormus laagri paigaldamisel ja ka pingutamisel garanteerib laagri kiire surma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]