Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: b4 quattro tagaamordi ehitus (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2996)
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 27.02.08 16:27 Tsiteeri
b4 quattro tagaamordi ehitus



kas b4 quattrol on tagaamordil läbilöögipuks?
kui on siis kas seda näha ka on kuidagi?
kui keegi teab asjast midagi, kui suur ta on?

mure selles, et auto madaldusega "keksib"
amort korras ise aga arvata võib, et ta toetab siis selle läbilöögipuksi peale. teeb veidi imelikku häält ka kui sügavamast jõnksust läbi minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.02.08 17:23 Tsiteeri


http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=123&unit=47105C29


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 27.02.08 19:44 Tsiteeri


killumeees:D
ei elcats on tore asi jah
aga selle pildi pealt on ainult näha, et tal on amort,
peale selle midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 28.02.08 07:55 Tsiteeri


Läbilöögi puks on amordi küljes juba tehasest. Ei ole kül eriti amorti viitsinud uurida aga minuarust seda vahetada ei saa! Pikkus peaks alla 10 cm olema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.02.08 16:59 Tsiteeri


aga kas sinnna ligi pääseb? või seda vähemalt silmaga kuidagi näha on? või on see amort nagu kinnine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.02.08 17:04 Tsiteeri


Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 28.02.08 17:29 Tsiteeri


krt
vastake küsimusele
mitte ärge ajage teemat mujale
ma tean isegi, et madaldus on suur
üritan probleemi lahendada
koni lühendatud amordid maksaksid pea 10 k
peab ka muud moodi saama
võrreldes varasemaga on auto siiski 80mm madalam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.02.08 17:51 Tsiteeri


80mm madalduse puhul ei aita enam miski, mittemiski, võta amordid vahelt ära. Vii amordid treiali juurde, laseb ca 50mm kolvivarda ülemisest otsast lühemaks ja uus keere:D Mismoodi seda teostada, ei kujuta ette.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.02.08 18:04 Tsiteeri


Probleemi lahendadki vastavate amortidega. Kui raha pole selleks, siis tõsta kõrgemaks või lepi sellega, mis on. Eestis muidugi poleks amordi treimine ka mingi ime :D


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 29.02.08 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.


B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.02.08 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.


B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna!



Võimalik, et eksin B4 Quattro tagaamordi kohapealt, kui viitsid, tee pilt jah. Saavd teised samuti aimu.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 29.02.08 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.


B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna!


Kas ta näeb selline välja nagu elcatsist näha? Ma mõtlen, et amordi ülemine ots kinnitub põikki asendis oleva poldiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.02.08 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.


B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna!


Kas ta näeb selline välja nagu elcatsist näha? Ma mõtlen, et amordi ülemine ots kinnitub põikki asendis oleva poldiga.


Tundub sedamoodi, ühestükis kolvivardaga ülemine kinnituspesa. Pole ise varem sellist lahendust näinud kui vazi tagaamort jms vene päritolu maisna amort:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 29.02.08 15:44 Tsiteeri


JUHUUUU,
NÜÜD NÄEKS ÄKKI PILTI KAH ASJAST


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 01.03.08 13:56 Tsiteeri


Nii sain kah lõpuks pildi valmis! Ilmutamisega läks kauem aega, kui algul arvasin! :)
http://www.hot.ee/hydra6/amort1.2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 01.03.08 21:11 Tsiteeri


niii nähtud ja tehtud
lõikasin maha need kaks ringi phmt
3,5cm .
alles jääb mingi 4cm
peaks täitsa piisav olema
igaljuhul esimesed sõiduproovid on väga poss.
mina olen rahul:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 21.04.09 19:57 Tsiteeri


Kas keegi on järsku leidnud odavama alternatiivi b4 sedaan/avant tagaamordile? Saada on vist ainult originaale alates 2300eek/tk.

Lisan: Kuramus. Olen mainida unustanud, et kõne all oleks b4 sedaan/avant quattro tagaumine amort. Igatahes Forsis on pakkuda ainult originaali 2300tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 22.04.09 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Kas keegi on järsku leidnud odavama alternatiivi b4 sedaan/avant tagaamordile? Saada on vist ainult originaale alates 2300eek/tk.


Monroe valmistab ka amorte. Hind oli ~1400.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.09 18:16 Tsiteeri


Oma kunagisele b4-jale läksid alla NK gaasiamordid ja 2000 eeki läks terve ring koos alega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.06.09 21:01 Tsiteeri


Muuseas ka kõigil B5 quattrodel on täpselt samasuguse ehitusega tagaamordid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 06.06.09 10:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Muuseas ka kõigil B5 quattrodel on täpselt samasuguse ehitusega tagaamordid.


Sama ehitusega jah on! Ja odavamad ka. Aga ei tea kas sobivad ka täpselt? Ise ei julgenud tellida endale tookord, kui amorte vaja läks. Aga keegi võiks foorumist ära proovida.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.5% - SQL: 53.5%]