Dex
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.08 09:54
|
|
|
1,9tdi 85kw uus probleem
Oskab keegi öelda miks antud isend raskesti käima läheb, eriti hommikul kui tükk aega seisnud on. Mingi 15-30 sek peab starterit andma enne kui käima
läheb. Soojast peast läheb ilusti käima.
Lasin kütusefiltri ära vahetada, aga see ikka ei aidanud. Sain siis paar kilomeetrit sõita kui suri lambist välja. Annan starterit algul ei taha minna
aga lõpuks sain ikka uuesti käima. Tühikäigul kuidagi "plödiseb", pöörded kõiguvad 850-900 peal.
Oskab keegi kommenteerida
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.08 09:57
|
|
|
Eelsüüte küünlad kas läbi või tema ahelas miski katkestus, tuleb need lasta kohe esmasena üle vaadata kui külma mootori käivitamisega probleemid
tekivad.
|
|
|
|
Dex
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 14:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dex
Oskab keegi öelda miks antud isend raskesti käima läheb, eriti hommikul kui tükk aega seisnud on. Mingi 15-30 sek peab starterit andma enne kui käima
läheb. Soojast peast läheb ilusti käima.
Lasin kütusefiltri ära vahetada, aga see ikka ei aidanud. Sain siis paar kilomeetrit sõita kui suri lambist välja. Annan starterit algul ei taha minna
aga lõpuks sain ikka uuesti käima. Tühikäigul kuidagi "plödiseb", pöörded kõiguvad 850-900 peal.
Oskab keegi kommenteerida |
Sai käidud diagnostikas ja seal selgus kurbtõsiasi et 1 silindri pumppihusti ei tööta. Kas peab siis terve pihusti välja vahetama või aitab ainult
pihusti otsa vahetusest (kui saab muidugi)? Kas neid on saada ka B varuosana?
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 03.03.08 15:07
|
|
|
Pumpdüüs pihusti on üks varuosa.Seal ei saa midagi eraldi vahetada.Hinda tasuks veel uurida:
http://www.bakt.ee/
|
|
|
dan.d
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan
|
postitati 03.03.08 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dex
Tsitaat: | Algselt postitas: Dex
Oskab keegi öelda miks antud isend raskesti käima läheb, eriti hommikul kui tükk aega seisnud on. Mingi 15-30 sek peab starterit andma enne kui käima
läheb. Soojast peast läheb ilusti käima.
Lasin kütusefiltri ära vahetada, aga see ikka ei aidanud. Sain siis paar kilomeetrit sõita kui suri lambist välja. Annan starterit algul ei taha minna
aga lõpuks sain ikka uuesti käima. Tühikäigul kuidagi "plödiseb", pöörded kõiguvad 850-900 peal.
Oskab keegi kommenteerida |
Sai käidud diagnostikas ja seal selgus kurbtõsiasi et 1 silindri pumppihusti ei tööta. Kas peab siis terve pihusti välja vahetama või aitab ainult
pihusti otsa vahetusest (kui saab muidugi)? Kas neid on saada ka B varuosana? | painuta pistiku klemme kokkupoole ja asi korras
,viiel pumpetüüsel siia maani aidanud.
|
|
|
Dex
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 18:46
|
|
|
Kuidas ära tunda et õige pistikuga tegu? Kus see pistik asub?
|
|
|
dan.d
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan
|
postitati 03.03.08 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dex
Kuidas ära tunda et õige pistikuga tegu? Kus see pistik asub? | kui esimene silinder siis esimese pihusti pistik ma olen tavaliselt
kõik üle käinud kui klappikambri kaan maas
|
|
|
Dex
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.08 07:52
|
|
|
Kas klapikambrikaant on kerge sellisel mootoril maha võtta, kas on oht et tihend läheb katki?
|
|
|