Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem 3B mootoriga (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1791)
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 23.02.04 09:53 Tsiteeri
Probleem 3B mootoriga



Kas keegi teab, täpselt, mis asjad on ühendatud ECU 12. klemmi külge.
http://www.sjmautotechnik.com/20vpin.html järgi on seal Halli anduri, segusiibri poteka ja kõrguse anduri (kus see asub?) toide (5V) ning "coding plug" (mis see on?). Mulle tundub, et miski koormab selle otsa maha, sest seal on 5V asemel nats üle 1V. Ma tean, et selleks pole halli andur, ega potekas.

Asi hakkas peale nii, et auto ei läinud enam peale mõningast sõitmist käima, puhkas mõned tunnid, siis jälle läks. Kuni ühel päeval ei läinud enam üldse.
Esimene veakood, mis ma sain oli 2214 (engine overrevved), võib-olla on see kuidagi varasemast sinnajäänud, ei tea, kui uuesti proovisin, sain 2113 (halli andur). Mõõtsin pinget, süüde sees, halli anduri otste peal: otsade 1&3, toide, vahel 1,6V ja langeb vaikselt, andurit ennast taga ei olnud. Et juhtmestikku kontrollida, läksin mõõtsin otse ECU juurest, sama, tegelikult peaks olema 5V. Tarisin ECU tuppa, lasin aku pealt 12V toite peale ja mõõtsin sama otsa (10V), koos 90Ohm koormusega 8V. Lammutasin laiali, mudisin ECU't, et ehk on kuskil külmakas, ei midagi, ikka sama.
Panin aju auto peale tagasi, keerasin süüte sisse, halli anduril 2,2V ja kukub, keerasin korra süüte sisse-välja: 5V. Vaatasin, et oh, nüüd peaks käima minema, toppisin pistiku külge ja andsin starterit (vahepeal süüdet välja keeramata), ei midagi. Pärast jälle 1,6V ja kukub.
Üritan järgmisena ilmselt kuskilt mingi stabika leida ja ise 5V halli andurile peale tekitada, et vähemalt liikuma saaks.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.04 10:51 Tsiteeri


tead mis ma arvan, et nüüd on? pead uut aju otsima hakkama...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 23.02.04 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
tead mis ma arvan, et nüüd on? pead uut aju otsima hakkama...


Miks? Ma nagu eriti ei tahaks. Kui on ajus pinge stabikas nässus, siis ma vahetan selle ära, aga esialgu nagu ei tundu nii olevat.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 23.02.04 16:56 Tsiteeri


Nii, tundub, et leidsin probleemi üles. Mingi pistik vedeles juhi jalgade juures mati all, vees (talvel jalgadega tassib lund sisse), ots ilusti oksiidiga kaetud.
Kui oli külm, külmetas vesi ära ja lühist polnud, läks soojaks, jooksis vesi jälle pistikusse.
Huvitav, mis pistik see on? Juhtmed tulevad samast kimbust, kust kõrguse andurilegi, aga ühendatud polnud kuhugi.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.04 17:12 Tsiteeri


kui kahene, siis diagnostika pistik, neid on seal kolm tükki - pruun, must ja sinine. Nende kaudu saab ka kodeerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 23.02.04 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
kui kahene, siis diagnostika pistik, neid on seal kolm tükki - pruun, must ja sinine. Nende kaudu saab ka kodeerida.


No need pruun, must ja sinine on palju kõrgemal ja ilusti kinni, see aga vedeles põranda vaiba (mitte mati) all ja sinna jooksis ühte pistikusse mitu juhet sisse.

Mida kodeerida?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.04 19:46 Tsiteeri


No kodeerida ei anna aga veateateid saab ajust küll välja võtta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.04 21:18 Tsiteeri


aju parameetrite nt. tühikäigu pöörded, co, kütusekogused, jpm. muutmine käib vastavate koodide sisestamisega.
Uuematel autodel saab muuta armatuuri keelt (01- saksa, 02- inglise, jne), kesklukustuse toiminguid, servise intervalle jne. ja see kõik käib kodeerimisega, mitte suurt punast nuppu keerates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.04 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Nii, tundub, et leidsin probleemi üles. Mingi pistik vedeles juhi jalgade juures mati all, vees (talvel jalgadega tassib lund sisse), ots ilusti oksiidiga kaetud.
Kui oli külm, külmetas vesi ära ja lühist polnud, läks soojaks, jooksis vesi jälle pistikusse.
Huvitav, mis pistik see on? Juhtmed tulevad samast kimbust, kust kõrguse andurilegi, aga ühendatud polnud kuhugi.
Ulvar


Kas tundub, või leidsidki?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 25.02.04 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
Kas tundub, või leidsidki?


Olen peaaegu täiesti kindel, et ikkagi vesi oli süüdi. See võimalus, et juhe on katki ja lühises on imeväike, sest juhe paistis igati korralik ja viga pole enam kordunud. Samamoodi viitab lühisele pistikus oksiidipudru pistiku otsas.
Aju viga on 100% välistatud, tänud Allanile, kuigi ma seda eriti ei uskunudki.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.04 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
aju parameetrite nt. tühikäigu pöörded, co, kütusekogused, jpm. muutmine käib vastavate koodide sisestamisega.
Uuematel autodel saab muuta armatuuri keelt (01- saksa, 02- inglise, jne), kesklukustuse toiminguid, servise intervalle jne. ja see kõik käib kodeerimisega, mitte suurt punast nuppu keerates.


Oskad sa mingi lingi panna, kus oleks sellest kodeerimisest rohkem juttu? Huvitab see co ja kütusekoguse muutmise värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.02.04 14:36 Tsiteeri


võta lahti ross- tech kodulehekülg ja seal on olemas CD plaadid auto markide lõikes. Ilma rahata ja väikese raha eest seda inffi ei saa. Ja veel peab olema ametlik adapter, sest need junnid, mis eestis liiguvad saab põhiliselt veakoode ja servise intervalle nullida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.02.04 14:57 Tsiteeri


silwerile üks link näiteks raadio ümberkodeerimiseks http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.3% - SQL: 33.7%]