silve219
huviline
Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 16:51
|
|
|
hooldus
Oman a4 avnt 2003 19 tdi...kätte on jõudnud nimelt hoolduse aeg! niisiis küsimus järgmine kui palju läheb maksma keskmiselt tavaline hooldus ja mis
selle sisse kuulub,st mis jupid osad vahetatakse! Ja kas peab kindlasti kuskil esinduses tegema või ostan ise vajalikud asjad ja lasen mõnel tehtud
mehel vahetada? tänud
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 25.02.08 17:09
|
|
|
Mis on läbisõit ja kas see läbisõit ka originaal on? Teatud läbisõidu tagant tuleb teha suurhooldused; rihmade vahetus, kõikide filtrite vahetus jms.
Korraline hooldus on kõigest mootoriõli ja õlifiltri vahetus, suurusjärk ca 1000-1300.- ehk, oleneb, mis õli kasutada.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
silve219
huviline
Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 17:16
|
|
|
no see väike hooldus tehtud (õli ja õlifilter) nüüd ongi vaja see suurem teha, ise olen 10 000 km sõitnud aga sain auto ilma hooldusraamatuta aga üks
vend ütles et rihm on vahetaud aga nüüd juba mõtlen vahetusele siis! Mida hõlmab veel suurhooldust,rihm ja mingid rullikud? ja kas neid saab kuskilt
osta ka,forssis on?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 17:18
|
|
|
Kõik hooldused sõltuvad ikka läbisõidust!
Õlivahetus EI OLE HOOLDUS, hooldus sisaldab ikka palju palju muid toiminguid kui vaid õlivahetus.
Lisaks sõltub asi ka veel sellest, et mis kast all on jne.
|
|
|
|
silve219
huviline
Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 17:26
|
|
|
manuaal käigukast,,, läbisõit ca 125 000 saan aru et hoolduses vahetatakse piduriklotse ja vaaltakse klaasipesuvedelku jne-jne aga minu prioriteet on
hetkel mootori eest hoolt kanda,ehk see rihm
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.02.08 17:26
|
|
|
liitun silve219-ga.endal sama mure siis,kuna läbisöit üle 200 000 ja mötlesin ka rihmavahetusele.mis vöiks veel lasta ära teha?
suvel vasta sügist audi keskusest öeldi muidugi,et rihm pidi veel täitsa ok olema,kuid hirm on ikka suht suur selle katkemise ees(mis hinna järgus
vöiks vahetus olla-a4 v6 96)
samas tahaks ikka köik mahlad ja filtrid lasta ära vahetada.kas see kuulub juba siis täishoolduse alla?mis vöiks olla orienteeruv hind-min-max.teaks
kuidagi sättida raha asja.
tegu siis samuti manuaaliga.
tänud köigile vastajaile.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 25.02.08 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
liitun silve219-ga.endal sama mure siis,kuna läbisöit üle 200 000 ja mötlesin ka rihmavahetusele.mis vöiks veel lasta ära teha?
suvel vasta sügist audi keskusest öeldi muidugi,et rihm pidi veel täitsa ok olema,kuid hirm on ikka suht suur selle katkemise ees(mis hinna järgus
vöiks vahetus olla-a4 v6 96)
samas tahaks ikka köik mahlad ja filtrid lasta ära vahetada.kas see kuulub juba siis täishoolduse alla?mis vöiks olla orienteeruv hind-min-max.teaks
kuidagi sättida raha asja.
tegu siis samuti manuaaliga.
tänud köigile vastajaile. |
See, et keegi ütleb siin hinna, mis temal kulunud suurhoolduse peale, on jama, iga masin on individuaalne ning iga isik on individuaalne - kellel on
soodustused, kellel mitte jne jne.
Küsi pakkumisi firmadelt, kes tegelevad antud tööga, uuri täpselt, mida nad vahetavad jne, teinekord võib mõni firma teha supersooda pakkumise, kuid,
kui hakata süüvima toimingusse, siis on jäetud ära paljud asjad, nagu rullikute vahetus, küsid, miks, vastus, kui need on korralikud, sii me neid ei
vaheta, sain aastaid tagasi sarnase vastuse Forsist
Kui on ettenähtud tehasepoolt täispauk vahetus, siis tuleb ka seda teha, vastasel korral saab toimingut korrata palju suuremas mahus mõnekümne
kilomeetri pärast ala klapid peas
See, et mõni mees ütleb sulle rihmavahetuseks V6 bensiinimootoril ( vanatüüp ) 7Keeki ja teine 10Keeki, on individuaalne, nagu mainisin.
Küsi konkreetseid pakkumis konkreetsetelt pakkujatelt.
Üks mees võis saada 7Keegiga hakkama, kuid teine ei pruugi, kuna vahetust vajavaid juppe on veel ,mis avastatakse jne jne. Ei saa ühtselt võtta päris.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
liitun silve219-ga.endal sama mure siis,kuna läbisöit üle 200 000 ja mötlesin ka rihmavahetusele.mis vöiks veel lasta ära teha?
suvel vasta sügist audi keskusest öeldi muidugi,et rihm pidi veel täitsa ok olema,kuid hirm on ikka suht suur selle katkemise ees(mis hinna järgus
vöiks vahetus olla-a4 v6 96)
samas tahaks ikka köik mahlad ja filtrid lasta ära vahetada.kas see kuulub juba siis täishoolduse alla?mis vöiks olla orienteeruv hind-min-max.teaks
kuidagi sättida raha asja.
tegu siis samuti manuaaliga.
tänud köigile vastajaile. |
See, et keegi ütleb siin hinna, mis temal kulunud suurhoolduse peale, on jama, iga masin on individuaalne ning iga isik on individuaalne - kellel on
soodustused, kellel mitte jne jne.
Küsi pakkumisi firmadelt, kes tegelevad antud tööga, uuri täpselt, mida nad vahetavad jne, teinekord võib mõni firma teha supersooda pakkumise, kuid,
kui hakata süüvima toimingusse, siis on jäetud ära paljud asjad, nagu rullikute vahetus, küsid, miks, vastus, kui need on korralikud, sii me neid ei
vaheta, sain aastaid tagasi sarnase vastuse Forsist
Kui on ettenähtud tehasepoolt täispauk vahetus, siis tuleb ka seda teha, vastasel korral saab toimingut korrata palju suuremas mahus mõnekümne
kilomeetri pärast ala klapid peas
See, et mõni mees ütleb sulle rihmavahetuseks V6 bensiinimootoril ( vanatüüp ) 7Keeki ja teine 10Keeki, on individuaalne, nagu mainisin.
Küsi konkreetseid pakkumis konkreetsetelt pakkujatelt.
Üks mees võis saada 7Keegiga hakkama, kuid teine ei pruugi, kuna vahetust vajavaid juppe on veel ,mis avastatakse jne jne. Ei saa ühtselt võtta päris.
|
Ma Jõuvankri vastusega päri miljoneid protsente!
AINUÕIGE VASTUS!!!
Just nimelt, paljud firmad teevad soodsama pakkumise aga jätavad osad asjad välja!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.02.08 18:49
|
|
|
Seda arvasingi,et sellised vastused tulevad(seda siis ikka heas möttes).Tänan vastuste eest.Eks jah-köik söidukid on tegelikult kuidagi ju
erinevad-samuti ka hoolded/hinnad erinevad.
Samas veel selline küsimus,et kui lasen eelmainitud toimingud näiteks teha,kas siis asi pöhimötteliselt täishoole vöi mitte?kilometraasi ei kannata
veel väga suureks mainida,kuid kas mitte sinna kanti kusagil see teine täishoole mitte ei jää?Ei taha autot käest ära lasta/laguneda.
Eks rihmavahetuse puhul ikka täislaks(pump,rullikud ja veel sinna juurde kuuluv)
Aga samas:kuidas saan olla kindel,et ikka rullid ja muu vahetatud on,kui ise ligi ei pääse?
Tänan
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 18:54
|
|
|
Täishoole mõistet pole olemas!
On olemas kilometraazi järgsed hooldused ning vastavalt sõidukile ning selle mootorile/kastile jne on määratletud erinevad toimingud.
Osadel mootoritel on iga 60, osadel iga 90 ning osadel iga 120 tagant ette nähtud ka rihmavahetus.
Alati kui midagi kuskilt küsite siis ikka selgitage punkthaaval mida täpselt teha tahate.
Kui lähete hooldusesse ja läbisõit on 120 000 ning soovite teha hooldust siis saategi hoolduse ning pärast olete arve suuruses täiega üllatunud.
Ps. Osadel Audidel maksab 120 hoole pea 40 tuhhi!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.02.08 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Täishoole mõistet pole olemas!
On olemas kilometraazi järgsed hooldused ning vastavalt sõidukile ning selle mootorile/kastile jne on määratletud erinevad toimingud.
Osadel mootoritel on iga 60, osadel iga 90 ning osadel iga 120 tagant ette nähtud ka rihmavahetus.
Alati kui midagi kuskilt küsite siis ikka selgitage punkthaaval mida täpselt teha tahate.
Kui lähete hooldusesse ja läbisõit on 120 000 ning soovite teha hooldust siis saategi hoolduse ning pärast olete arve suuruses täiega üllatunud.
Ps. Osadel Audidel maksab 120 hoole pea 40 tuhhi! |
SUURED TÄNUD !
Eks panen paberile kirja mida teha-arvatavasti teha ole seal suht palju-endal selline häda küljes,et kui kusagilt juba krigiseb siis tuleb ära
vahetada.
Ja sellepoolest ka targem,et pole sellist asja nagu täishoole.
Ilusat öhtu jätku!
|
|
|
silve219
huviline
Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 19:33
|
|
|
aitähh vastuste eest aga ainult selline küsimus kas neid rihmu ja rullikuid saab ise ka kuskilt osta?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 25.02.08 19:37
|
|
|
Loomulikult saab. Aga keegi peab need ära ka vahetama. Ja paraku on inimestel kombeks valesid asju osta.
12.301@181km/h
|
|
|
|
silve219
huviline
Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 19:40
|
|
|
selleks on müüjad ju,kui mina ütlen margi ja aasta jne siis tema peab õige rihma ja rullikud andma,vahetaja olemas.
|
|
|
|