kaarel376
huviline
Registreerunud 29.11.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 19:06
|
|
|
Äkki keegi oskab veakoodi tõlgendada a4 1996
Tere! On probleem a4 1,8 92kW autom.kastiga! Probleem seisneb selles et käigukast ei taha hästi teist ja kolmandat käiku sisse võstta. Sõbsial oli
siis kaabel olemas ja prodbleemiks andis "00652 - Gear Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ". Üks targem ütles et
probleem võib olla kiirusandurites ja siis vahetasin need ära aga ei aidanud midagi. Siis sõitsime ca 20 km. juhe kogu aeg taga ja üks kiiruseandur
näitas tõesti vahel aiateibaid Proovisime ka veakoodi kustutada ja vahel
hakkas korraks auto korralikult sõitma ning teine hetk ei töötand jälle
Käisime ka juhtmed kuni ajuni üle et äkki on katki, kuid juhtmedki olid korras. Nüüd endal mõistus otsas äkki keegi oskab midagi tarka mulle
soovitada.
|
|
|
kaarel376
huviline
Registreerunud 29.11.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 19:39
|
|
|
leidsin netist sellise asja äkki oskab keegi tõlkida ja öelda kus mingi asi asub
00652 - Gear Monitoring: Implausible Signal
Possible Causes
* Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK
* Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty
o Impulse Wheel dirty or Installation faulty
* Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty
o Impulse Wheel dirty or Installation faulty
* Multi-Function Switch (F125) faulty (but not detected)
* Clutch or Valve Body faulty
* Automatic Transmission Fluid (ATF) Pump faulty
Possible Solutions
* Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level
* Check/Clean/Replace Vehicle Speed Sensor (G68)
* Check/Clean/Replace Gearbox Speed Sensor (G38)
* Check/Replace Multi-Function Switch (F125)
* Check/Replace Clutch and/or Valve Body
Special Notes
* The ratio of engine speed to gearbox output speed in the currently engaged gear is implausible.
* Slip rpm with torque converter lock-up clutch disengaged must be greater than stall speed.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.02.08 19:58
|
|
|
vöimalikud pöhjused:
1.automaat käigukasti öli(ATF)-öli tase alla normi
2.söiduki kiiruse sensor(G68)-määrdunud/vigane
impulsi ratas määrdunud vöi installatsioon vigane
3.käigukasti kiiruse sensor(G38)-määrdunud/vigane
impulsi ratas määrdunud vöi installatsioon vigane
4.multi funksionaalsuse lüliti(F125)-vigane(kuid pole tuvastatud)
5. ??? (tehnilises keele jääb natuke vajaka)
6.automaat käigukasti öli (ATF)-ölipump vigane
vöimalikud lahendused:
1.kontrolli (ATF) ölitaset käigukastis
2.kontrolli/puhasta/vaheta söiduki kiiruse sensor (G68)
3.kontrolli/puhasta/vaheta käigukasti kiiruse sensor (G38)
4.kontrolli/vaheta multi funktsionaalsuse lüliti (F125)
5.kontrolli/vaheta ??? (tehnilises keele jääb natuke vajaka)
ehk keegi natuke aitab tölkele kaasa
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 24.02.08 20:12
|
|
|
5. Sidur või klapi (body on otsetõlkes keha aga siin...) vigane
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
kaarel376
huviline
Registreerunud 29.11.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 12:32
|
|
|
Tore oleks kui keegi oskaks neid ka mingil joonisel näidata
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 21.01.10 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
2.kontrolli/puhasta/vaheta söiduki kiiruse sensor (G68)
3.kontrolli/puhasta/vaheta käigukasti kiiruse sensor (G38)
|
Võib keegi öelda, et kuskohas täpsemalt need sensorid asuvad? Ja kas need töötavad takistuse põhimõttel v magnetsüsteemiga? Ühesõnaga, kuidas neid
kontrollida? Arvuti andis samasuguse veakoodi nagu siin eelnevalt kirjeldatud.
|
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 24.01.10 12:46
|
|
|
Body on antud kontekstis ikka korpus.
S
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.01.10 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Liivatraktor
Body on antud kontekstis ikka korpus. |
Ja välja näeb üldiselt selline http://www.centralvalvebodies.com/catalog/BMW/1038%20-%20ZF-5HP24.jpg
Selle veakoodi järgi võib kastil viga olla mis iganes. Soovitaks spetsialisti poole pöörduda, kes saab output test-i abil mõningaid asju vaadata ja
analüüsida. Ise alustaks multifunkts. lülitist.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 25.01.10 02:35
|
|
|
Tere.
Kasutan küll teise mehe postitust, kuid kuna minu autol viga suht sarnane, vähemalt veakoodi järgi, siis ei hakanud uut teemat tekitama. Nimelt kadus
autol Audi 100 Q aut. 3. käik. Algul tundus nagu sidur libiseks, kuid nüüd viskab kasti avariire˛iimile kui käiguvahetus kolmanda käiguni jõuab. Kui
mootori seisma jätan siis peale uuesti käivitamist on käigutabloo uuesti puhas ja auto on võimeline uuesti sõitma kuid jällegi kuni 3. käiguni ja siis
kordub kõik uuesti.
Autole olen teinud diagnosti ja arvuti andis sellise veakoodi:
Control Module Part Number: 4A0 927 156
Component and/or Version: AG4 GETRIEBE 01D D48
Software Coding: PMC 0
Work Shop Code: 0260002202
2 Faults Found:
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground
00652 - Gear Monitoring
16-00 - Signal Outside Specifications
Siinkohal on minu mõistus otsa saanud. Ehk keegi oskab mulle lahti seletada millised oleks edaspidised tegevused. Olgu öeldud, et õlitase on normis
ja multifunktsionaalne lüliti ka just vahetatud.
|
|
|