Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Äkki keegi oskab veakoodi tõlgendada a4 1996 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3498)
kaarel376
huviline



Registreerunud 29.11.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.08 19:06 Tsiteeri
Äkki keegi oskab veakoodi tõlgendada a4 1996



Tere! On probleem a4 1,8 92kW autom.kastiga! Probleem seisneb selles et käigukast ei taha hästi teist ja kolmandat käiku sisse võstta. Sõbsial oli siis kaabel olemas ja prodbleemiks andis "00652 - Gear Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ". Üks targem ütles et probleem võib olla kiirusandurites ja siis vahetasin need ära aga ei aidanud midagi. Siis sõitsime ca 20 km. juhe kogu aeg taga ja üks kiiruseandur näitas tõesti vahel aiateibaid:( Proovisime ka veakoodi kustutada ja vahel hakkas korraks auto korralikult sõitma ning teine hetk ei töötand jälle:mad: Käisime ka juhtmed kuni ajuni üle et äkki on katki, kuid juhtmedki olid korras. Nüüd endal mõistus otsas äkki keegi oskab midagi tarka mulle soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaarel376
huviline



Registreerunud 29.11.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.08 19:39 Tsiteeri


leidsin netist sellise asja äkki oskab keegi tõlkida ja öelda kus mingi asi asub

00652 - Gear Monitoring: Implausible Signal
Possible Causes

* Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK
* Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty
o Impulse Wheel dirty or Installation faulty
* Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty
o Impulse Wheel dirty or Installation faulty
* Multi-Function Switch (F125) faulty (but not detected)
* Clutch or Valve Body faulty
* Automatic Transmission Fluid (ATF) Pump faulty

Possible Solutions

* Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level
* Check/Clean/Replace Vehicle Speed Sensor (G68)
* Check/Clean/Replace Gearbox Speed Sensor (G38)
* Check/Replace Multi-Function Switch (F125)
* Check/Replace Clutch and/or Valve Body

Special Notes

* The ratio of engine speed to gearbox output speed in the currently engaged gear is implausible.
* Slip rpm with torque converter lock-up clutch disengaged must be greater than stall speed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.02.08 19:58 Tsiteeri


vöimalikud pöhjused:
1.automaat käigukasti öli(ATF)-öli tase alla normi
2.söiduki kiiruse sensor(G68)-määrdunud/vigane
impulsi ratas määrdunud vöi installatsioon vigane
3.käigukasti kiiruse sensor(G38)-määrdunud/vigane
impulsi ratas määrdunud vöi installatsioon vigane
4.multi funksionaalsuse lüliti(F125)-vigane(kuid pole tuvastatud)
5. ??? (tehnilises keele jääb natuke vajaka)
6.automaat käigukasti öli (ATF)-ölipump vigane

vöimalikud lahendused:
1.kontrolli (ATF) ölitaset käigukastis
2.kontrolli/puhasta/vaheta söiduki kiiruse sensor (G68)
3.kontrolli/puhasta/vaheta käigukasti kiiruse sensor (G38)
4.kontrolli/vaheta multi funktsionaalsuse lüliti (F125)
5.kontrolli/vaheta ??? (tehnilises keele jääb natuke vajaka)

ehk keegi natuke aitab tölkele kaasa:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 24.02.08 20:12 Tsiteeri


5. Sidur või klapi (body on otsetõlkes keha aga siin...) vigane


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaarel376
huviline



Registreerunud 29.11.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.08 12:32 Tsiteeri


Tore oleks kui keegi oskaks neid ka mingil joonisel näidata:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 21.01.10 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

2.kontrolli/puhasta/vaheta söiduki kiiruse sensor (G68)
3.kontrolli/puhasta/vaheta käigukasti kiiruse sensor (G38)


Võib keegi öelda, et kuskohas täpsemalt need sensorid asuvad? Ja kas need töötavad takistuse põhimõttel v magnetsüsteemiga? Ühesõnaga, kuidas neid kontrollida? Arvuti andis samasuguse veakoodi nagu siin eelnevalt kirjeldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Liivatraktor
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal

Auto: Hõbedane

postitati 24.01.10 12:46 Tsiteeri


Body on antud kontekstis ikka korpus.


S
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.01.10 13:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Liivatraktor
Body on antud kontekstis ikka korpus.


Ja välja näeb üldiselt selline http://www.centralvalvebodies.com/catalog/BMW/1038%20-%20ZF-5HP24.jpg

Selle veakoodi järgi võib kastil viga olla mis iganes. Soovitaks spetsialisti poole pöörduda, kes saab output test-i abil mõningaid asju vaadata ja analüüsida. Ise alustaks multifunkts. lülitist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ando
huviline



Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 25.01.10 02:35 Tsiteeri


Tere.

Kasutan küll teise mehe postitust, kuid kuna minu autol viga suht sarnane, vähemalt veakoodi järgi, siis ei hakanud uut teemat tekitama. Nimelt kadus autol Audi 100 Q aut. 3. käik. Algul tundus nagu sidur libiseks, kuid nüüd viskab kasti avariire˛iimile kui käiguvahetus kolmanda käiguni jõuab. Kui mootori seisma jätan siis peale uuesti käivitamist on käigutabloo uuesti puhas ja auto on võimeline uuesti sõitma kuid jällegi kuni 3. käiguni ja siis kordub kõik uuesti.
Autole olen teinud diagnosti ja arvuti andis sellise veakoodi:
Control Module Part Number: 4A0 927 156
Component and/or Version: AG4 GETRIEBE 01D D48
Software Coding: PMC 0
Work Shop Code: 0260002202
2 Faults Found:
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground
00652 - Gear Monitoring
16-00 - Signal Outside Specifications

Siinkohal on minu mõistus otsa saanud. Ehk keegi oskab mulle lahti seletada millised oleks edaspidised tegevused. Olgu öeldud, et õlitase on normis ja multifunktsionaalne lüliti ka just vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]