sparkplug
huviline
Registreerunud 20.02.08
Asukoht: Pillapalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.08 17:31
|
|
|
b4 quattro sidurikoda, mootor...
Sihhuke probleem et kas keegi oskab rääkida midagi Audi b4 quattro käimarist? Sooviks endale yhe sellise soetada ja huvitaks et:
milline on käigukasti võll, selle nuut ja kui pikk see üldse on?
milline siduriketas, korv ja sidurikoda?
...ehk siis yhesõnaga, mis mootorit selle käimari otsa oleks hea istutada nii et võll ulatuks ja koda sobiks? Äkki mingi volkari kone? nii et kui
keegi teab ja viitsib, siis võiks pikemalt filosofeerida, tänud!!!
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 22.02.08 19:09
|
|
|
Arvan, et siin polegi midagi filosofeerida. Tegelikult ju küsimus püstitatud üsna arusaamatult.
Miks peaks sinna käimarile mingi muu mootori otsa panema.
Audil endalgi paremaid/kehvemaid, odavamaid/kallimaid mootoreid olemas.
|
|
|
sparkplug
huviline
Registreerunud 20.02.08
Asukoht: Pillapalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.08 21:01
|
|
|
Muidugi, näen küll, millega sina sõidad, aga äkki mõni tahaks midagi ise ka teha? Pealegi võibolla ma ei tahagi sellist ''püssi'' nagu sul... Mulle lihtsalt ei meeldi sellised koned mis õli võtavad või siis sellised
diiselmootorid, mis ilgelt tahmavad- need on minu tagasihoidlikud tähelepanekud, kuid sinul, kallis vastaja, tundub olevat piiratud silmaring ja kui
teadmisi ega andmeid pole, siis mina küll häbeneksin ja oleksin vait.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 22.02.08 21:07
|
|
|
Ja niimoodi siis loodetakse vastust oma küsimusele???
Näha on, et sa oled äsja liitunud. Seega uuri natuke foorumist postitamise kohta ja püüa olla vähe viisakam.
Mina tänan!!!
|
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 22.02.08 21:33
|
|
|
äkki herr pluug tahab hoopis sellist mootorit mis kütet kaa ei võta
|
|
|
Janis
huviline
Registreerunud 10.08.04
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru
|
postitati 23.02.08 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sparkplug
Sihhuke probleem et kas keegi oskab rääkida midagi Audi b4 quattro käimarist? Sooviks endale yhe sellise soetada | soovid sa käigukasti
vöi tervet autot. kas autol pole mootorit vöi soovid olemasolevat vahetada?
Tsitaat: | Mulle lihtsalt ei meeldi sellised koned mis õli võtavad | . aga miks sa siis üldse audit tahad?
|
|
|
sparkplug
huviline
Registreerunud 20.02.08
Asukoht: Pillapalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 16:50
|
|
|
Ok, kõigepealt vabandaksin jah oma ülbe tooni pärast, aga...
Lootsin saada asjalikku nõu et teada kas soetada endale Audit või mitte ja teada ka antud juppide kohta, aga kui vaatamisi oli juba üsna palju, siis
vastuseid oli 0. Ma ei usu ja pole ka näha et teil kõigil käed valest kohast külge oleks kasvanud ning seatap tahtsin nõu, enne kui midagi ise tegema
hakkaksin. Mõtlesin asendada 85 KW mootori mõne muuga, sest ei tea kui turbokindel selline mootor on. Saan aru et olen alles ''rookie'' aga mida
peaksin arvama, kui esimese vastusena kohe urquattro- mees mind paika üritab panna? Võibolla on see nii, aga mina küll ei lugenud kusagilt välja, et
audiclub'i liikmestaatus tähendaks seda, et peaksin olema rikas või midagi?! Mul lihtsalt pole nii palju raha üle, et kohe V6- ga osta ja kõik
teeninduses teha. Ja selle besiinikulu kohta: eks me kõik vist tahaks et sisepõlemismootorid töötaks õhust ja heast tahtest.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 24.02.08 17:01
|
|
|
Kui sa mõtled, et v6'e (eeldusel, et juttu oli 2.6 ja 2.8 12V) ülalpidamine on kulukas, siis palun ära hakka ise ehitamise peale mõtlema.
Kõige odavamad audi quattrod on auto24's alla 20 000.-
Usu ise ehitamine läheb kallimaks. Lihtsam ja odavam tuleb see, kui korjad natukene raha juurde ning ostad kohe õige kooslusega auto.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 24.02.08 17:08
|
|
|
Kas sa tahad osta ainult käigukasti või tervet autot koos käigukastiga? Esimest postitusest loeb välja et sa tahad osta ainult eraldi kasti ja siis
sinna otsa suvaline mootor istutada. Absoluutselt kõik mootorid, hea tahtmise korral, istuvad sinna otsa. Ja minu arust on hetkel v6 b4 quattrod suht
odavad. Ja neid on võimalik väga lihtsalt ise remontida.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 24.02.08 17:35
|
|
|
Sain ma nüüd õigesti aru, et sul pole veel üldse audit, plaanid osta mingi r4 motoga juraka ja sellele mingi muu mootori otsa istutada? Või sul on
juba midagi olemas ja nüüd uurid, mis sellele kastile otsa istub? Juttu oli mingist 85kw ehk siis r4 2.0 motost. Kas auto antakse tasuta, et millegi
muu peale ehitamisele mõtled? Kogu asjal peab mingi point olema. Hetkel ei lõhna mitte üks jutt sellele, et misiganes tegevus kuidagimoodi odavam
oleks kui kohe v6 quattro b4 osta Volkari mootoritest, mis oleks sinna
otsa toppida? Kuhu poole sa üldse vaatad, ökonoomsuse ja quattro või püss ja quattro?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
sparkplug
huviline
Registreerunud 20.02.08
Asukoht: Pillapalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 19:18
|
|
|
No kui see tavaline 2.0 85kw turbot kannataks siis oleks kena, aga ma ei tea ju?! Praegu sõidan 2.2 turboga ja minekut nii et vähe pole ja keskmne on
kusagil 8 l/100km. Mulle meelivad turbomootorid sest nii on olemas hea minek ja ka ökonoomia. Aga raha paneb piirib nii et uuemapoolsest autost mul
jõud yle ei käi.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 24.02.08 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sparkplug
No kui see tavaline 2.0 85kw turbot kannataks siis oleks kena, aga ma ei tea ju?! Praegu sõidan 2.2 turboga ja minekut nii et vähe pole ja keskmne on
kusagil 8 l/100km. Mulle meelivad turbomootorid sest nii on olemas hea minek ja ka ökonoomia. Aga raha paneb piirib nii et uuemapoolsest autost mul
jõud yle ei käi. |
Ma kardan, et Sul pole täit aimu, mida vabalthingava turbotamine endast kujutab. See ei ole selline asi, et keeran mingi asja lihtsalt külge, panen 2
toru, ja kõik. Kui asi huvitab, siis vaata turboclub.ee'sse, aga kui sul finants piiratud on, siis soovitan asja ära unustada. See läheb lihtsalt
kalliks. Kallimaks, kui mõne toimiva V6 vms ostmine.
Toimiva 20VT ostmine, on kindlasti ratsionaalsem tegu, kui 2.0 arendamisele mõtlemine
|
|
|
sparkplug
huviline
Registreerunud 20.02.08
Asukoht: Pillapalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.08 20:20
|
|
|
Seepärast tahtsingi teada, mihuke sidurikoda otsast on. Ikkagi oleks lihtsam aretada külge mootor, millel juba turbo peal.
Sry, aga mulle lihtsalt kohe kuidagi ei istu see V6.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 25.02.08 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Audil endalgi paremaid/kehvemaid, odavamaid/kallimaid mootoreid olemas. |
Tegelikult selle lausega tahtsingi öelda, et Audil endal on igasugu valikuid olemas. Seda ei saanud ma küll kohe aru, et midagi turbotada tahad. Olen
ise teinud ühe vabalthingava Audi mootori turbokaks(2.3 20v+turbo) ja tuleb nentida fakti, et antud juhul oli tegu kõige lihtsama variandiga üldse VAG
grupi mootoritest. Samas olen pidevalt kõrvalt jälginud sõbra Bayerlase 335 mootori turbotamist ning aretamist on juba klassi jagu rohkem. Kui aga
soov miskist muust mootorist turbokas ehitada(v.a 2.2T), siis pigem sellist huvitavat ja kasulikku inffi leiab Turboklubist-Audiklubist kindlasti
mitte. Kui aga mõnda Audi enda turbomootorit soov kasutada, siis tasub Audiklubi uurida küll.
See, et mu nime all sellised autod kirjas on, ei näita mingit rahakoti paksust, vaid seda millele ma suure osa vabast ajast pühendan. Konkreetsel
juhul ei sõida ma kummagiga nendest autodest(üks ootab ehituseks paremaid päevi ja teisega sõidan lumerada juhul kui lund on), sest mu eluolu ei nõua
peaaegu üldse autoga sõitmist ja kui poes või looduses vaja käia, siis selleks on mõni muu täitsa tavaline liikur.
|
|
|
mihklep
huviline
Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.08 18:27
|
|
|
palju turbo lisamine yldse maksma võib minna?
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 07.03.08 00:21
|
|
|
Ok, kõigepealt vabandaksin jah oma ülbe tooni pärast, aga...
Lootsin saada asjalikku nõu et teada kas soetada endale Audit või mitte ja teada ka antud juppide kohta, aga kui vaatamisi oli juba üsna palju, siis
vastuseid oli 0.
Mis kuradi aga?
Räägi mida teha tahad siis võibolla keegi vastab sulle täpsemalt, keegi ei viitsi sulle siin tervet romaani kirjutada kõigist kastidest ja mootorites
mis kuidas ja millega sobib.
Joeli autopõhjal võin sulle öelda et Audi <V8 mootor istub ka R5 kasti otsa, said nüüd targemaks?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 07.03.08 00:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Ok, kõigepealt vabandaksin jah oma ülbe tooni pärast, aga...
Lootsin saada asjalikku nõu et teada kas soetada endale Audit või mitte ja teada ka antud juppide kohta, aga kui vaatamisi oli juba üsna palju, siis
vastuseid oli 0.
Mis kuradi aga?
Räägi mida teha tahad siis võibolla keegi vastab sulle täpsemalt, keegi ei viitsi sulle siin tervet romaani kirjutada kõigist kastidest ja mootorites
mis kuidas ja millega sobib.
Joeli autopõhjal võin sulle öelda et Audi <V8 mootor istub ka R5 kasti otsa, said nüüd targemaks? |
Üsna suure tõenäosusega kõvatad siin nii sama.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|