aaks
huviline
Registreerunud 03.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.5TD 2000
|
postitati 16.02.08 13:42
|
|
|
Õlisensori tuli põleb A6 2,5TDi
Õli filter vahetatud mis viga, et tuli lõõmab.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.02.08 10:38
|
|
|
milline õlituli sul sääl põleb? kollane või punane?
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
aaks
huviline
Registreerunud 03.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.5TD 2000
|
postitati 17.02.08 14:04
|
|
|
kollane tuli õli sensori oma
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.08 14:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aaks
kollane tuli õli sensori oma |
Ja mis moel see andur õlifiltriga seotud on?
|
|
|
|
aaks
huviline
Registreerunud 03.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.5TD 2000
|
postitati 17.02.08 14:39
|
|
|
ei lihtsalt ma vahetasin õli, ja filtri ära ning ikka tuli põleb. Ja kuidas resettida seda tripi e õlivälp
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 17.02.08 15:40
|
|
|
Ja kuidas võiks olla omavahel seotud õlitaseme andur ja õlivahetusvälp.
Ehk maakeeli.Kui Sa nendest anduritest ja märkidest midagi ei jaga ja ka seletada ei suuda pöördu mõne spetsialisti poole.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 18.02.08 10:44
|
|
|
põhjuseid võib olla ju mitmeid
õlifilter ei põhjusta sul selle tule põlemist
elektroonika paneb näkku; õlipump; sitemal juhul alumise osa remont, mis on päris kallis lõbu
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 18.02.08 19:44
|
|
|
kollane õlituli on õlitaseme anduri oma ja kui sul on mootori vähe õli hakkab see tuli põlema ja ei kustu ennem ära kui õlitase on normis ja kapoti on
avatud. tüüpiline viga on selles et kapoti lüliti jupsib ja tuli jääb põlema ka peale õli lisamist
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Allroader
huviline
Registreerunud 27.11.07
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 2.5 TDI; TT 1.8T
|
postitati 19.02.08 19:10
|
|
|
Mul enda autol vahest sama jama, et hakkab põlema ja siis kustub jälle ära vahest ei tee mitu nädalat piiksugi.
Mis mõttes see kapotiga seoses on?
|
|
|