Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Nõrgad kohad (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 5088)
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 27.02.06 19:13 Tsiteeri


Endal viies õhtul, proovisin viiendat ja neljandat omavahel ära vahetada et vaadata kas siis lööb, kuid murtsin pistiku puruks ja sinnapaika see proovimine jäi. Muidugi pistik( mis pooli külies ) pole päris pilbasteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.03.06 01:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
kahtlustada võib loomulikult, aga ...
... kontrollida võid ka kommutaatorit. Endal oli täpselt sama jama, ainult, et 3-s ei töötanud, lõpuks sai ühel kommukal pistikud ringi tõstetud ja asi töötas jälle.

Sul vedas - ühel kommutaatoril on tõesti 1 kanal kasutamata ja sedamoodi saab selle appi võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 15.03.06 19:48 Tsiteeri


Nuh sai siis pool, küünlad ja piibud vahetatud kuid ikka ei töödanud vahetasin siis kommukal otsad ära ja asi nagu uus, kuid kohe uus jama õlirõhu kell nullis ja kompu hakkab õlituld vilgutama. Milles point võib olla kas kasutasin kommukal mingit valet kanalit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 15.03.06 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wussup
Nuh sai siis pool, küünlad ja piibud vahetatud kuid ikka ei töödanud vahetasin siis kommukal otsad ära ja asi nagu uus, kuid kohe uus jama õlirõhu kell nullis ja kompu hakkab õlituld vilgutama. Milles point võib olla kas kasutasin kommukal mingit valet kanalit?


Kommukal ja õlirõhul nüüd küll midagi ühist ei ole aga õlirõhk võib viletsaks minna karterisse sattunud bensiini tõttu (üks silinder ei töödanud).


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 15.03.06 20:06 Tsiteeri


st. õlivahetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 16.03.06 14:19 Tsiteeri


õli kah vahetatud, aga mida pole on õlirõhk ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 16.03.06 15:52 Tsiteeri


mida veakoodid ütlevad, õlirõhu andur ehk läbi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 16.03.06 17:47 Tsiteeri


Kuna hüdratõukurid teevad häält (ennem ei teinud) siis arvata on et rõhku ei ole ja Märjamaalt Tallinna diagnostikasse kulgeda suht jama eriti siis kui rõhku põle aga kohaliku tegia juures aeg kinni. Eks annan teada mis värk on kui targemaks saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joyless
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0

postitati 25.04.06 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Mida kontrollida saab lihtsalt:
1. bypass (sellest võib mõne järelduse teha);
2. turbo (lõdvik maha, lõtku ja õli kontrollida);
3. võiks sooja mootoriga mõõta kompressiooni;
4. käikudega mängida (otsida vigu vedavatelt mehhanismidest);
5. kontrolli õli karteris (mis värvi ja kui palju);
6. kontrolli kõikide lisade toimivust (el. aknad jne);
7. katsu istmete polstreid;
8. loe veakoode. Kustuta, sõida ja loe uuesti;
9. umbes 60km/h vingerda teel suurelt ja kuula, kas kuskilt hakkab undama (arvatavasti rattalaager siis);
10. roni auto alla (kanal, tõstuk). Kontrolli tagadifrit, käimarit ja karterit. Kas on puhtad, kuivad. Kontrolli ka summutajat;
11. sõida halval teel ja kuula kust koliseb;
12. pidurid - sõida, pidurda. Kontrolli klotse ja kettaid;
13. hinda üldist seisukorda (värvi kahjustused, uste liikuvused, auto puhtus, kapoti alune, pagass).

Esialgu rohkem meelde ei tule.


ma kujutan ette, kui keegi peaks hakkama minu autoga tee peal vingerdama ja pidureid plokki panema, ja siis veel mingeid veakoode otsima ja sada imet veel :D ilmselt saaks pärast selle eest kolakat mu käest, seda enam et mul on oma ajaga targematki teha kui lasta mõnel kollanokal tarka minu Si kallal mängida.... tahad midagi kontrollida, lepi müüjaga kokku kus töökojas ja las siis teadjamad mehed kontrollivad... eks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]