roger1
huviline
Registreerunud 24.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: a6 4b 2,5tdi 132kw 2000
|
postitati 08.02.08 08:02
|
|
|
Õhk tuleb ööga vahele
Tere!
Auto läheb uuesti teenindusse, aga küsin igaks juhuks ka siit, äkki kellelgi on kogemusi või mingi hea nõuanne, kuidas saaks ka ise asja vaadata või
parandada.
Nimelt mure siis järgmine: audi a6 2,5tdi quattro 2000.a automaat, on vahetatud kütusefiltrid
ja tagasilaskeklapp. Saades auto kätte teenindusest, läks ilusti käima, aga siis sai autoga sõidetud kuskil 50km ja auto seisma jäetud ning hommikul
käivitamisel jälle käima ei lähe. Kütusepumba juures olevast läbipaistvast voolikust on näha, et õhk on vahel, aga ma ei saa mitte aru, kuidas see õhk
sinna ööga tuleb?
Äkki oskab keegi midagi selle koha pealt öelda ?
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 08.02.08 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roger1
Tere!
Auto läheb uuesti teenindusse, aga küsin igaks juhuks ka siit, äkki kellelgi on kogemusi või mingi hea nõuanne, kuidas saaks ka ise asja vaadata või
parandada.
Nimelt mure siis järgmine: audi a6 2,5tdi quattro 2000.a automaat, on vahetatud kütusefiltrid
ja tagasilaskeklapp. Saades auto kätte teenindusest, läks ilusti käima, aga siis sai autoga sõidetud kuskil 50km ja auto seisma jäetud ning hommikul
käivitamisel jälle käima ei lähe. Kütusepumba juures olevast läbipaistvast voolikust on näha, et õhk on vahel, aga ma ei saa mitte aru, kuidas see õhk
sinna ööga tuleb?
Äkki oskab keegi midagi selle koha pealt öelda ? |
Kunagi oli mul ühel autol suht sarnane jama, lõpuks avastasin,et pihustite vahelised "sillad" mis olid mingist järelikult kehva kvaliteediga
kummist, olid osaliselt veidi pragunenud ja niisked, vahetasin need kõik välja ja õhu sattumine kütusesüsteemi lakkas sellest hetkest
|
|
|
roger1
huviline
Registreerunud 24.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: a6 4b 2,5tdi 132kw 2000
|
postitati 08.02.08 10:59
|
|
|
hm minul ned sillad on metallist ja kuivad kuskilt nagu mingit lekket ei paista
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 10.02.08 13:45
|
|
|
mul oli ka sama jama vw'niga
põhjuse leidsin ise üles
nimelt see voolik, mis pumpa läks , see oli klambri kohast natuke puru kuskilt, silmaga seda ei näinud. Võtsin filtrist kuni pumbani kapoti alt kõik
lahti need voolikud ja panin ühele poole sõrme ja teisele siis suu ja imesin ja oli tunda, et kuskilt tuleb õhk vahele ja vaakumisse ei lähe. hakkasin vaikselt arutama neid osasi , kuni leidsin õige koha, see oli viimane
vahe vooliku tükk kummist, mis pumpa läks. Lõikasin pool senti maha ja tagasi kinni, jäi pidama. On 1x olnud ka nii, et need liitekohad, mis enne
pumpa on, need on metall klambriga ja kruviga pingutatakse, proovi, äkki mingi kruvi on natuke lahti, sellest piisab, need peavad kõik tugevasti kinni
olema.
|
|
|
Rixu
huviline
Registreerunud 14.08.04
Asukoht: Tallinn, Pirita
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 avant 3.0tdi QUATTRO
|
postitati 10.02.08 16:40
|
|
|
kontrolli filtri juurest voolikute kinnitusi,,ja kas kalpp on korralikult peal..huvitav ise vahetasin ka ära ja kartsin ka et hakkab õhku vahele
kerima, aga sai tihke
sellele väiksele mustale klapile meeldib muidugi orig. filter
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 10.02.08 19:50
|
|
|
Kas õhk on tekkinud ühe korra või igahommik?Mul oli kunagi sarnane teema...eriti siis kui autot kuskile nina ülespoole parkinud olin(kallaku peale või
nii).Siis on see voolik kõige kõrgem punkt ja mingigi õhulekke korral tekib õhk pumpa.Vahetasin kõik kütuse torude klambrid nii mootoriruumis kui ka
paaki sisenevatel torudel(pagasnikus siis)Praegu pole probleeme olnud mingi aasta juba,vahepeal mitu kütusefiltrit vahetanud.Alusta torude
kontollist
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 10.02.08 19:56
|
|
|
Kontrolli ka pumpa, ta võib ka kütet tagasi lasta.
Edu
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
kispis
huviline
Registreerunud 13.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.08 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6emees
Tsitaat: | Algselt postitas: roger1
Tere!
Auto läheb uuesti teenindusse, aga küsin igaks juhuks ka siit, äkki kellelgi on kogemusi või mingi hea nõuanne, kuidas saaks ka ise asja vaadata või
parandada.
Nimelt mure siis järgmine: audi a6 2,5tdi quattro 2000.a automaat, on vahetatud kütusefiltrid
ja tagasilaskeklapp. Saades auto kätte teenindusest, läks ilusti käima, aga siis sai autoga sõidetud kuskil 50km ja auto seisma jäetud ning hommikul
käivitamisel jälle käima ei lähe. Kütusepumba juures olevast läbipaistvast voolikust on näha, et õhk on vahel, aga ma ei saa mitte aru, kuidas see õhk
sinna ööga tuleb?
Äkki oskab keegi midagi selle koha pealt öelda ? |
Kunagi oli mul ühel autol suht sarnane jama, lõpuks avastasin,et pihustite vahelised "sillad" mis olid mingist järelikult kehva kvaliteediga
kummist, olid osaliselt veidi pragunenud ja niisked, vahetasin need kõik välja ja õhu sattumine kütusesüsteemi lakkas sellest hetkest |
|
|
|
kispis
huviline
Registreerunud 13.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.08 11:03
|
|
|
Lahendus
Oleme probleemiga kokku puutunud. Helista telefonile 53013759
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 31.01.10 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kispis
Oleme probleemiga kokku puutunud. Helista telefonile 53013759 |
Mis sest telfoni nr kasu on
See ju viga ei parand või on patent võetud.
Kirjutada siia oleks kah võinud et mida ja kuda, oleks rohkem abi olnud.
Kes teab kas see number enam sinu omagi on...
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 31.01.10 12:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kas õhk on tekkinud ühe korra või igahommik?Mul oli kunagi sarnane teema...eriti siis kui autot kuskile nina ülespoole parkinud olin(kallaku peale või
nii).Siis on see voolik kõige kõrgem punkt ja mingigi õhulekke korral tekib õhk pumpa.Vahetasin kõik kütuse torude klambrid nii mootoriruumis kui ka
paaki sisenevatel torudel(pagasnikus siis)Praegu pole probleeme olnud mingi aasta juba,vahepeal mitu kütusefiltrit vahetanud.Alusta torude
kontollist |
Papsil sama probleem VW Passat 1.9 TDIga (2001), et kui auto parkida nina ülespoole siis ei taha auto kohe käima jääda aga kui parkida tagumik kõrgema
koha peale probleemi ei esine. On keegi veel sellise probleemiga kokku puutunud ja milles on viga olnud?
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 03.02.10 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raika61
Tsitaat: | Algselt postitas: kispis
Oleme probleemiga kokku puutunud. Helista telefonile 53013759 |
Mis sest telfoni nr kasu on
See ju viga ei parand või on patent võetud.
Kirjutada siia oleks kah võinud et mida ja kuda, oleks rohkem abi olnud.
Kes teab kas see number enam sinu omagi on... |
Sinu profiilis olev E-mail küll ei vasta ---------- tegvus olematu
Tean et kui mail kontot ei kssuta mingi ajahetk siis see kustutakse.
Autlokis selle vaatamine ei kinnita seda et mail.ee omanikut seda näevad.
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 05.02.10 18:53
|
|
|
Tere kõigile.Ka mina hiljuti maadlesin probleemiga,et õhk küttes,ehk siis filtrist tulev,ning pumpa minev voolikusse jooksis õhku nii,mis
hirmus.Käivitus oli üli pika ketramise vili.Ei olnud vahet,kas soojast või külmast .Esmalt vaatasin kõik voolikud ja ühendused kriitiliselt üle,ning
tegin teatud parandused.Kuid ikka probleem jäi.Lõpuks avastasin vea.Viga oli kütuse filtri all oleva anduri vee välja laskmise klapis.Kütet ei
lekkinud,kuid õhku imes sisse mis jube.Panin uue anduri ja mure kadus.Kuid selline oli minu probleem,variante palju.Aga edu kõigile
|
|
|