Rõhu näidik
Küsimus näidiku ühendamise osas.
Minul on ta pikka aega olnud kütterõhu regulaatori (vooliku) küljes.
Mõni aeg tagasi avastasin, et näidiku järgi on paar-kolm PSId rõhku kadunud. Veakoode muidugi ei olnud.
Ühel hetkel lõi näidikule ka hirmus suure rõhu.
VAG-COMi abil kontrollides selgus, et kõik korras, rõhk selline, nagu alati olnud. Alles siis tuli meelde, et rõhu näit kellale tuleb ju hoopis
mujalt. Seega, oleks mõistlik näidik ümber ühendada.
Kuhu? Jõuvanker ühes teemas soovitas otse kollektori külge peale drosselklappi, st sinna, kus pildile joon veetud?
Ja kas väiksem/suurem kütterõhk tähendab, et regulaator vajab vahetamist?
|
|