Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Rõhu näidik (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2785)
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 07.02.08 16:18 Tsiteeri
Rõhu näidik



Küsimus näidiku ühendamise osas.
Minul on ta pikka aega olnud kütterõhu regulaatori (vooliku) küljes.
Mõni aeg tagasi avastasin, et näidiku järgi on paar-kolm PSId rõhku kadunud. Veakoode muidugi ei olnud.
Ühel hetkel lõi näidikule ka hirmus suure rõhu.
VAG-COMi abil kontrollides selgus, et kõik korras, rõhk selline, nagu alati olnud. Alles siis tuli meelde, et rõhu näit kellale tuleb ju hoopis mujalt. Seega, oleks mõistlik näidik ümber ühendada.
Kuhu? Jõuvanker ühes teemas soovitas otse kollektori külge peale drosselklappi, st sinna, kus pildile joon veetud?
http://www.csi.ee/images/tb.jpg
Ja kas väiksem/suurem kütterõhk tähendab, et regulaator vajab vahetamist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Oll
huviline



Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 04.03.08 21:14 Tsiteeri


Minul oli rõhukella väljavõte ühendatud juhipoolse intercooleri ja throtle body vahelise plast toru külge - puurisin augu sisse ja panin läbiviigu ja sealt voolikuga edasi.


"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 27.05.08 14:33 Tsiteeri


Ise küsin, ise vastan.
Lähemal uurimisel selgus, et näidiku T-ühendus lekkis, millest ka paar puuduvat PSId kellal.

FPR hose paistab siiski olevat sobivaim koht näidiku ühendamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.05.08 16:02 Tsiteeri


Peamine, et väljavõte saaks võetud drosselklapist mootori poole st pärast drosselit - näeb ka vaakumit kui drossel sulgeda ( gaas maha ).
Ise võtsin RS4 ühest bypassi juhtrõhu voolikust ( peenikesest ).


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]