Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 06.02.08 10:01
|
|
|
S2 ei käivitu sooja mootoriga
3b mootoriga eksemplaar. peale sõitmist ja mootori seiskamist on mootori käivitamine võimalik umbes 10 minuti jooksul, kui üle selle on läinud, tasub
umbes tunniprärast uuesti proovida. selles ajavahemikus auto lihtsalt ei taha käivituda. kui tunnike on seisnud, käivutub jällegi ilusti.
pika käiamise peale vahepeal nagu lubaks, aga mootorit ringi ei võta. käiates ca 5 minutit starteriga mootorit nii, et aku hakkab tühjaks juba minema,
mingi hetk läheb mootor lihtsalt paugust käima ja kõik ok.
ennetades jõuvankri default küsimust, veakoodid kontrollitud ja sealt ei selgunud midagi.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.02.08 10:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mth
3b mootoriga eksemplaar. peale sõitmist ja mootori seiskamist on mootori käivitamine võimalik umbes 10 minuti jooksul, kui üle selle on läinud, tasub
umbes tunniprärast uuesti proovida. selles ajavahemikus auto lihtsalt ei taha käivituda. kui tunnike on seisnud, käivutub jällegi ilusti.
pika käiamise peale vahepeal nagu lubaks, aga mootorit ringi ei võta. käiates ca 5 minutit starteriga mootorit nii, et aku hakkab tühjaks juba minema,
mingi hetk läheb mootor lihtsalt paugust käima ja kõik ok.
ennetades jõuvankri default küsimust, veakoodid kontrollitud ja sealt ei selgunud midagi. |

Otsi vigasid õhuleketest, kõiksugustest, bena surve mõõda üle.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 07.02.08 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Otsi vigasid õhuleketest, kõiksugustest, bena surve mõõda üle. |
küsiks hea meelega, et mis põhjusel võiks sooja mootoriga näiteks bensiinirõhk langeda või rõhulekked tekkida, sest külma mootoriga seda ei ole.
samuti ei kao rõhk kuskile kui näiteks teise käiguga gaas põhja suruda, ilusti 1.5 bar kellal.
küsimused siis lihtsalt eneseharimise mõttega.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.08 08:37
|
|
|
halliandur?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.02.08 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mth
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Otsi vigasid õhuleketest, kõiksugustest, bena surve mõõda üle. |
küsiks hea meelega, et mis põhjusel võiks sooja mootoriga näiteks bensiinirõhk langeda või rõhulekked tekkida, sest külma mootoriga seda ei ole.
samuti ei kao rõhk kuskile kui näiteks teise käiguga gaas põhja suruda, ilusti 1.5 bar kellal.
küsimused siis lihtsalt eneseharimise mõttega. |
Ei mõtle lekkeid survepoolelt, pigem vaakumipoolelt, ennem õhukulumõõdikut. Bena rõhk võib vabalt muutuda, mõõda üle, igasugu soojuspaisumised jne jne
vms. Külmamootoriga on segu rikas, käivitub igast asendist, kui töösoojal mootoril, käivitushetkel segu rikas, käima ei lähe.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.02.08 09:17
|
|
|
Mina bensu survet ega õhuleket ei usu. Pigem on kas halliandur või vända andur. Äärmisel juhul mõni temp andur.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.02.08 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Mina bensu survet ega õhuleket ei usu. Pigem on kas halliandur või vända andur. Äärmisel juhul mõni temp andur. |
Nende andurite tööst kõrvalekalded näitab koheselt arvuti. Siin on mingu teine jama, kuna ühtegi veakoodi ei ole. Pakun ikkagi, et tegemist
mehanilistlaadi juraga ala leke või benasurve, bena. pump, pihustid.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 07.02.08 20:53
|
|
|
Kui halliandur jurab ei pruugi arvuti alati näidata.
Teemaalgataja sümptomid on suhteliselt omased halli andurile. Kui vanasti olid karbussiga või k-jetronikuga Audid, siis nad käitusidki vigase
hallikaga nii, et panid külmalt tööle, sõitsid 10min ja suri välja. Ootasid tee ääres pool tundi kuni tund ja jälle käima.
S2-l on aga tetavasti Motronic ning kui mootori töötamise ajal halli signaal ära kaob ei sure ta välja. Ja kui minna ei anna, siis ei saagi aru, et
midagi viga oleks( ja samas ei pruugi ka ajusse veatedet jätta), samas väljasuretusel enam ei käivitu.
Ka enda kunagisel s4-l oli sama probleem. Läksid poodi ning enam ei käivitu-10-20korda proovid ja mingi hetk läks. Samas tund seismist ja paugupill.
Viga ei näidanud.
Loomulikult antud juhul, eriti kui viga ei näita, võib asi ka mujal olla.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.08 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Kui halliandur jurab ei pruugi arvuti alati näidata.
| Nõus, selline kogemus täitsa olemas. Kõige lihtsam viis kontrollida on andur lahti ühendada.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 08.02.08 08:37
|
|
|
Hallianduri jama puhul ei tohiks siis kohe peale väljasuretamist ka käivituda.
Kas 3B pihustid ei või lekkida, et jookseb selle 10min ajal lihtsalt täis? Mingiks hetkeks vajub rõhk piisavalt ära, enam ei leki ja tunni pärast on
juba jälle kuiv?
Ulvar
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 08.02.08 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Hallianduri jama puhul ei tohiks siis kohe peale väljasuretamist ka käivituda.
Kas 3B pihustid ei või lekkida, et jookseb selle 10min ajal lihtsalt täis? Mingiks hetkeks vajub rõhk piisavalt ära, enam ei leki ja tunni pärast on
juba jälle kuiv?
Ulvar |
seda mõtlen minagi, pealegi sai halliandur juba suvel korra vahetatud, tõsi küll kasutatud hallika vastu.
naljakas, et pihustid ühtäkki kõik lekkima hakkasid?, 2-3 pütiga võiks ta ju kasvõi puterdades tööle minna...
kuigi jah, see pihustite lekkimise variant oli endalgi mõttes.
eks ma üritan käeotsas edasi diagnoosida.
|
|
|
|
Tiffer1
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi200 20v TQ
|
postitati 08.02.08 10:25
|
|
|
kaldun arvama et temp-i andur--olin kunagi sama jama otsas vahetasin ära- kõik ok!
Enne seda sai tänu käiamistele starter maha põletatud ja starterilt lahkund jupp lõhkus hooka!Autoks audi200 3b
Kirjelduse järgi on sümptomid samad----seisab 10-15min läheb käima(vahest kauem).moto temp langeb siis läheb paugust käima!
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 05.09.08 05:17
|
|
|
"naljakas" lugu, vahepeal jäi auto jälle lambist seisma. eile õnnestus ajust kätte saada veakoodid ja oh imet, jälle hallianduri viga. kuna siiani
hallikas vahetatud 2 korda kasutatud hallianduri vastu, siis äkki keegi oskab konkreetselt öelda, milline halliandur sinna 3b mootori jagaja sisse
vahetuseks sobib?
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 19.09.08 22:07
|
|
|
kontrolli pistiku Ühendust hallianduril, enda autol oli selline jamserdamine, lõiksain pistiku küljest ära ja tinutasin teise asemele - probleem on
lahendatud. Jamas sama moodi - sooja mootoriga ei läinud käima, seisis pool tundi ja taas töötas korralikult.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|