eevald1
huviline
Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.08 16:11
|
|
|
Audi a6 2,5 tdi v6 moto jamab
probleem siis selles , et autol e enam jõudu...pöörded ei lähe kohapeal üle 2900 mitte uks mats ja kui sõidan siis eeli , eeli venitab 2100 pööret
välja...6 enda käigu 2100 pööret tuleb kuskil 5 km peale kellale...max kiirus 120 ! Kui keegi sõidab pärnust tln 95km/h.. siis ma pean terve tee teda
jälitama sest mööda sõita ei ole võimalik.
rooliga oleks ka abi vaja... see on läinud nyyd järjest rohkem perse kuskil aasta aega..hakkas minema raskemaks..ja nyyd on siis nii raske nagu
sõidaks silliga...sillil kergem ma usun!paremale keerates käib kole nõks läbi ja läheb nagu kergemaks natukene ja vasakule on nagu sill ikka!
Kui keegi oskab aidata siis oleksin tänulik, sest endal kopp nii ees , et varsti sõidan sele silliga alla pangalt
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 01.02.08 16:34
|
|
|
Jamasi võib sul olla mitmeid. Alusta veakoodide lugemisega ja sealt edasi, mis vead moodulis pesitsevad. Viga tundub kahtlaselt õhukululugeja mitte
töötamise moodi olevat. Kuna filtreid ja muid hooldusi masinal tehtud on? Roolisys vaata kas sul üldse õli on sys piisavalt ja kas pump teeb keeramisel häält. See nõksumine võib olla vabalt õli
puudumises.
|
|
|
POZ
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb
|
postitati 03.02.08 20:40
|
|
|
Kui veakoode teaks, siis oleks oluliselt lihtsam aidata.
Esialgsete sümptomite kohaselt kahtlustaks kas tõesti õhulugejat või siis on sisselaske rõhuga probleemid.
Rooli suhtes, et kas rv pump teeb häält ka või mitte? Sealgi on mitu võimalust, mis võib vigane olla. Latt või pump ise jne.
Kodu ja kontorite puhastusteenused.
Autode varuosad jne.
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 03.02.08 20:47
|
|
|
Aga mina arvan ,et autoga millel juhtimissysteem vigane , ei tohiks yltse söita 
|
|
|
|
eevald1
huviline
Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.08 17:32
|
|
|
võtsime õhulugeja otsa lahti ja autol ei muutnud midagi ikka samapalju pöördeid jne..kas ültse peab midagi muutuma kui õhulugeja lahti võtad??
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 06.02.08 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eevald1
probleem siis selles , et autol e enam jõudu...pöörded ei lähe kohapeal üle 2900 mitte uks mats ja kui sõidan siis eeli , eeli venitab 2100 pööret
välja...6 enda käigu 2100 pööret tuleb kuskil 5 km peale kellale...max kiirus 120 ! Kui keegi sõidab pärnust tln 95km/h.. siis ma pean terve tee teda
jälitama sest mööda sõita ei ole võimalik.
rooliga oleks ka abi vaja... see on läinud nyyd järjest rohkem perse kuskil aasta aega..hakkas minema raskemaks..ja nyyd on siis nii raske nagu
sõidaks silliga...sillil kergem ma usun!paremale keerates käib kole nõks läbi ja läheb nagu kergemaks natukene ja vasakule on nagu sill ikka!
Kui keegi oskab aidata siis oleksin tänulik, sest endal kopp nii ees , et varsti sõidan sele silliga alla pangalt |
Sellise autoga ma ei julgeks enam meetritki sõita ja ära hakka ise ka mingit geroid mängima ja mine kuhugile remonti (sõbralik soovitus), siit sa abi
ei saa ja auto ise korda ei lähe.
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
eevald1
huviline
Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.08 18:48
|
|
|
kle ma olen sellega 30k läbi sõitnud
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.08 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eevald1
võtsime õhulugeja otsa lahti ja autol ei muutnud midagi ikka samapalju pöördeid jne..kas ültse peab midagi muutuma kui õhulugeja lahti võtad??
|
katkise õhulugeja juhtme lahtiühendamine ei annagi mingit effekti. Kui on võimalik õhukogust arvutiga vaadata, peaks pilt selgemaks saama. Hetkel on
kindlasti seal õhulugeja viga sees, kui juhe lahti sai võetud.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Heigosan
huviline
Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro
|
postitati 20.02.08 17:05
|
|
|
Endal täpselt sama mure...üle 2900 rpm ei läe....keerad süüte sisse välja ja ookey,kuni järgmise korrani.
Diagnostikas käidud...näitas sisseimetava õhukoguse viga...proovitud ilma õhukulumõõtja pistikuta sõita,ikka sama jama.
Oskab keegi äkki midagi soovitada??
|
|
|
kalm
huviline
Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 S-line
|
postitati 21.02.08 06:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigosan
Endal täpselt sama mure...üle 2900 rpm ei läe....keerad süüte sisse välja ja ookey,kuni järgmise korrani.
Diagnostikas käidud...näitas sisseimetava õhukoguse viga...proovitud ilma õhukulumõõtja pistikuta sõita,ikka sama jama.
Oskab keegi äkki midagi soovitada?? |
mul ka sarnane jama,aga 4000rpm on max,vahest harva läheb ka üle ja samas ka ~3000rpm lagi,kuidas kunagi..mul näitas arvuti ka sisselaske rõhu
viga,seda võib põhjustada "sisselaskesurveandur"(oli vist?)Revalis oli 929krooni.andur asub peale intercoolerit .
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.02.08 17:36
|
|
|
Ehk selle ülerõhu anduri nimetus võiks olla Map sensor.
Uuematel on sinna sisse ehitatud ka õhu temperatuuri mõõtmine.
|
|
|
|