Lehekülgi: 1 2 |
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 22:45
|
|
|
Saime probleemist jagu. Autol oli 2 viga küljes. Üks oli vigane vooliku klamber, mis ei pigistanud voolikut korralikult kokku ja lasi õhku sisse. Ja
teine viga on väsinud õhukulumõõtur. Õhukulu näit on ~150mg takti kohta vähem kui peaks olema.
|
|
|
|
vagdiag
huviline
Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 06:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Saime probleemist jagu. Autol oli 2 viga küljes. Üks oli vigane vooliku klamber, mis ei pigistanud voolikut korralikult kokku ja lasi õhku sisse. Ja
teine viga on väsinud õhukulumõõtur. Õhukulu näit on ~150mg takti kohta vähem kui peaks olema. |
Hea, et probleemist jagu saite kuigi õhumõõtja käivirtusele eriti ei mõju ja 2,5 mootoril 150mg väga minekut ka ei mõjuta.
www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda,
Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vagdiag
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Saime probleemist jagu. Autol oli 2 viga küljes. Üks oli vigane vooliku klamber, mis ei pigistanud voolikut korralikult kokku ja lasi õhku sisse. Ja
teine viga on väsinud õhukulumõõtur. Õhukulu näit on ~150mg takti kohta vähem kui peaks olema. |
Hea, et probleemist jagu saite kuigi õhumõõtja käivirtusele eriti ei mõju ja 2,5 mootoril 150mg väga minekut ka ei mõjuta. |
No käivitus oli selle õhuprobleemi pärast kehv. Ja külmalt on asi uimane, kuna külm õhk paisub rohkem, st külma mootoriga auto tarbib vähem välisõhku.
150mg on erinevus sooja mootoriga, nii et külmaga on erinevus arvatavasti veel suurem ja 2.5sel see mõjutab minekut madalatel pööretel jõhkralt.
Põhjakaga sõita pole viga eriti. Kui uue mõõturi sai peale pandud, pill lendas nii et vähe ei ole
|
|
|
|
vagdiag
huviline
Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Tsitaat: | Algselt postitas: vagdiag
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Saime probleemist jagu. Autol oli 2 viga küljes. Üks oli vigane vooliku klamber, mis ei pigistanud voolikut korralikult kokku ja lasi õhku sisse. Ja
teine viga on väsinud õhukulumõõtur. Õhukulu näit on ~150mg takti kohta vähem kui peaks olema. |
Hea, et probleemist jagu saite kuigi õhumõõtja käivirtusele eriti ei mõju ja 2,5 mootoril 150mg väga minekut ka ei mõjuta. |
No käivitus oli selle õhuprobleemi pärast kehv. Ja külmalt on asi uimane, kuna külm õhk paisub rohkem, st külma mootoriga auto tarbib vähem välisõhku.
150mg on erinevus sooja mootoriga, nii et külmaga on erinevus arvatavasti veel suurem ja 2.5sel see mõjutab minekut madalatel pööretel jõhkralt.
Põhjakaga sõita pole viga eriti. Kui uue mõõturi sai peale pandud, pill lendas nii et vähe ei ole |
Väsinud õhukulumõõtjal läheb ju ikka tavaliselt ülemine piir ära, mitte alumine ja selle vastu aitab ka paljudel juhtudel kuumkile pinna ära
puhastamine, alumine piir on paigast ära siis kui on probleemid egr, mõne lahtise vooliku või muu sellisega.
www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda,
Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.10 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vagdiag
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Tsitaat: | Algselt postitas: vagdiag
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Saime probleemist jagu. Autol oli 2 viga küljes. Üks oli vigane vooliku klamber, mis ei pigistanud voolikut korralikult kokku ja lasi õhku sisse. Ja
teine viga on väsinud õhukulumõõtur. Õhukulu näit on ~150mg takti kohta vähem kui peaks olema. |
Hea, et probleemist jagu saite kuigi õhumõõtja käivirtusele eriti ei mõju ja 2,5 mootoril 150mg väga minekut ka ei mõjuta. |
No käivitus oli selle õhuprobleemi pärast kehv. Ja külmalt on asi uimane, kuna külm õhk paisub rohkem, st külma mootoriga auto tarbib vähem välisõhku.
150mg on erinevus sooja mootoriga, nii et külmaga on erinevus arvatavasti veel suurem ja 2.5sel see mõjutab minekut madalatel pööretel jõhkralt.
Põhjakaga sõita pole viga eriti. Kui uue mõõturi sai peale pandud, pill lendas nii et vähe ei ole |
Väsinud õhukulumõõtjal läheb ju ikka tavaliselt ülemine piir ära, mitte alumine ja selle vastu aitab ka paljudel juhtudel kuumkile pinna ära
puhastamine, alumine piir on paigast ära siis kui on probleemid egr, mõne lahtise vooliku või muu sellisega. |
No minuteada kiirendamisel ainult ülemine piir omabki tähtsust ja just siis jääbki väike nõks puudu. Kui mõõtur on väsinud, siis on tal ikka igas
tööreziimis näit vale. Miks muidu bensiinikad ei käi kui mõõtur pekkis on? Sest on nii tühikägul väike erinevus ja pööretel läheb asi täitsa nihu, ka
madalatel pööretel.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|