Maestro
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,8 142kw -98
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 27.01.08 16:46
|
|
|
Kõik need imelisandid on üks suur bullshit ja parimal juhul ei tee nad midagi. Loomulikult on see ainult minu arvamus ja kui kellelgi on positiivseid
kogemusi siis loeks neist hea meelega.
|
|
|
Maestro
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,8 142kw -98
|
postitati 27.01.08 17:00
|
|
|
jah seda minagi, vähe liiga utoopilised on need lubadused..nagu näiteks 25-35 % säästab kutust rohkem 
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 27.01.08 17:09
|
|
|
See tundub puhas reklaam olema. Osta ja ma saan rikkamaks 
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 27.01.08 21:05
|
|
|
Kui see tõesti nii imeline lisand oleks siis ma arvan et see peaks ka väga levinud olema. Mina igaljuhul kuulen sellest esimest korda .
Võimalik et see vähendab mingil määral kütusekulu aga mitte nii oluliselt et see ära tasuks, sest tõsiseltvõetavad lisandid teatavasti odavad pole.
Ise käin lisanditest suure kaarega mööda. Ainuke mida oma lollikindlasse traktorisse lisan natuke on 2T õli.
Aga keegi võiks ju ära proovida ja muljetada .
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.08 21:20
|
|
|
saan aru, et sisepõlemismootori kasutegur on madal aga...
"Kuidas see töötab?
- Praegu põleb meie autode mootorites ära ainult 40% bensiinist, ülejäänud 60% satub heitgaaside näol looduskeskkonda"
...enamik kütusest ikka sumpast välja ei nirise...
   
|
|
|
Maestro
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,8 142kw -98
|
postitati 27.01.08 21:26
|
|
|
eks ma siis uurin kust seda imeasja saab ja annan teada kuda oli   
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.08 22:10
|
|
|
Selle asjaga teenitakse pappi. 3000 usd päevas.
Toimib nii et ühed lollid otsivad veel suuremaid lolle ja müüvad seda keti põhimõttel .
Eestis toimib analoogne äri.
Kokkuvõte neile kes keelt ei oska.
http://extrabenzin.ru/faq.php#a2
|
|
|
Maestro
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,8 142kw -98
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 27.01.08 22:35
|
|
|
No alustame sellest, et jutt seal webis on faktivigu täis ja oma sisult ning lauseehituselt viienda klassi tasemel. Ka demagoogia näitena on see web
halb - isegi minusugune jobu kirjutaks usutavamalt ja paremini.
Esimene ettesattuv näide demagoogiast:
Power Plus MPG esineb katalüsaatori rollis, mis võimaldab kiirendada või aeglustada keemilist reaktsiooni, samal ajal selle koostist lõhkumata ja
modifitseerimata. Bensiini oluline omadus - see on põlevus või energia hulk, mis vabaneb põlemise ajal. Antud juhul alaneb süttimispunkti temperatuur
ja saavutatakse intensiivsem aurustumine.
Kuidas katalüsaator kiirendab aurustumist?
Misasi on keemilise reaktsiooni koostis ja kuidas seda saab lõhkuda või modifitseerida?
Rääkimata sellest, et süttimispunkti temperatuuri vähendamine bensiinimootoris suurendab detonatsiooniohtu...
Peale 4 - 5 paagitäit tuleb täielikuma kokkuhoiu saavutamiseks kütusefilter välja vahetada.
Vat see on lause, mis peaks kogu poleemika antud toote üle ammendama. Kui see keemia teeb 4 - 5 paagitäie järel kütusefiltriga midagi, mille tõttu
tuleb filter vahetada, siis ükski normaalne inimene seda oma käru paaki ei kalla, eksju?
Ja eriti lahedad on need "sertifikaadid" - no kuulge, kas aastal 2008 saab tõesti kedagi püüda mingite räpaste paberite scannidega???
Küll pisut ameerikapärane, kuid äärmiselt mõnus ja lihtne (lihtsas keeles) lugemine antud teemadel: http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html
|
|
|