Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.01.08 09:31
|
|
|
Küsimus mootori asjus teadjamatele ...
Oli plaanis just selle kuul lasta 2,2 MC turbo mootorl vahetada saaled kuna õlisurve sooja mootoriga oli pea olematu. Suvel Foori taga seistes
vaevalt 0,3. Sõites üle 1 enam ei läinud. Juhtus nüüd aga kahjuks nii ,et rihmarattal tõmbas kiilu maha ja 4 silindril klapid peas.
Viisin siis täna masina OÜ Tõukurisse ,et esmalt lasta plokikaan teha . Nemad ,aga korralikud tegijad ,et poolikut tööd pole mõtet teha. Mootor maha
üksipulgi laiali ja siis otsutab mis teha.
Kõik ilus aga hind siis alates 15 000 EEK-i .
Nüüd siis küsimus ,et kas nii vanal audi 200 89a. on see üldse mõtekas tegu. Muidugi on auto tehtud seest viimase peal 92a. V8 täeilik sisu , 20 v
laiad stanged 17 tollised vauveljed jne.
Teise võimalusena pakkusid välje ,et võin osta kuskilt sama kasutatud mootori , nad panevad siis seal selle ise peale.
On äkki kellegi pakkuda komplektset sellist mootorit
Ette tänades Aivar.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.01.08 09:52
|
|
|
Pigem lase teha vana korda, saab hea. Ostes kasutatud mootori, võib sama situatsioon juhtuda kohe. Liiga suur risk, osta kasutatud, vana mootor, kui
teada, et on väga korralik mootor, siis miks mitte võtta jah kasutataud mootor..
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.01.08 10:30
|
|
|
Seda küll Õeldi veel ,et see küllat vähe liikuv mootor. Kahjuks teist tüüpi mootorit sinna vahele panna ei saa. Ajud on erinevad.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 23.01.08 11:42
|
|
|
kui korda teed korralikult mootori siis ju mootor nagu uus.
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 23.01.08 15:23
|
|
|
Mootori alumise poole remont võib minna üsna kalliks. Kui silindrid on korralikud, pole hullu. Kui puurida vaja ja rem. mõõdus kolbe vaja läheb, kisub
asi päris kalliks.
89a? Siis tõenäoliselt MC2, kahe detonatsiooni anduriga?
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.01.08 15:31
|
|
|
Jah just MC2, kahe detonatsiooni anduriga. Lubasid esmalt lahti võtta ja hinnapakkumise teha.
Või siis ,et leian kuskilt sama mootor ja viskavad ringi. Kuna õli ei võta siis pakkusid ,et silindrid korras
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.08 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Kuna õli ei võta siis pakkusid ,et silindrid korras |
silindrite korrasoleku kohta võiks arvamust avaldada kompressiooni mõõtmise järgselt...
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.01.08 16:01
|
|
|
Neljal silindril surve 10-12 Bar vahel ja neljandal millel arvatavasti klapid pähe jooksid surve olematu
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.08 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Neljal silindril surve 10-12 Bar vahel ja neljandal millel arvatavasti klapid pähe jooksid surve olematu |
see kvalifitseerub igati korralikuks surveks, seega suurt kulumist, mis eeldaks puurimist ja rem. mõõdus kolbe, karta ei ole.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.01.08 16:10
|
|
|
Loodame ,aga alla 15 000 ei mänigvat kuidagi välja , Samas kui kunagi müüma autot hakkan ei tee ostjale mingi valemiga selgeks ,et ainuüksiuus esiklas
mis äsja sai lastud panna ja mootori remont nii kallis olnud on
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 23.01.08 20:11
|
|
|
Samas ära müü seda autot enam.
Ütlesid ju mullegi, et hoia oma autot.
Kui moto on üksipulgi lahti võetud, remonditud ja siis jälle kokku pandud, peaks ju kestma kah ikka. 
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.08 21:03
|
|
|
tglt ei saa ma aru, kuidas tuleb summa 15t EEK?
soovitan võtta pakkumisi ka mujalt, minu arvates on see kuidagi palju.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 23.01.08 21:12
|
|
|
Ma kaldun arvama, et see auto ühest kohast teise loksutamine ja jupeks kakutud mootori transa läheb lõpuks nii mõnusa kopika maksma, et kaob igasugune
point ära mõnetuhandese ale pärast jooksma hakata. Hinna tingib tänapäeval pigem töö, mitte juppide hind. Ja tasuta ei soovi keegi tööd teha 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 24.01.08 08:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Loodame ,aga alla 15 000 ei mänigvat kuidagi välja , Samas kui kunagi müüma autot hakkan ei tee ostjale mingi valemiga selgeks ,et ainuüksiuus esiklas
mis äsja sai lastud panna ja mootori remont nii kallis olnud on |
No tegelt oleks ka variant, et müüd auto siiski üldse maha.
Kui remondi kasuks otsustad, siis jällegi ei oleks mõtet seda lähimate aastate jooksul üldse müüa. Korralik MC mootor ei ole sugugi vilets jõuallikas
liigutamaks 200. Tulevasele ostjale aga ei peagi selgitama, et pool autot korda tehtud, sest remondikulusid sa ei saa ju auto müümisel kunagi
tagasi.
Kui aga muidu auto igati hea, siis võibolla võtaks üldse väikse aretuse ette ja paned 20VT vahele. Siis aga alla 30k vist hakkama ei saa.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 24.01.08 10:04
|
|
|
Täna tuli siis selline pakkumine ,aga vot ei tea ,et kas see on ikka MC2 mootor
Terv.
Rootsist saaks tuua 04,02,08 järgnevate andmetega autolt võetud V.H
korras
mootori MC 2,2 turbo h.- 9900-eek.
Garantii
Sobivust palun kontrollida
Audi 100
Årsmodell: 1988
Mil: 23263
Fordonsanmärkning: 5VXL MC 2,2 turbo
Chassinummer: ZZZ44ZJN234297
Tillverkningsdatum:
Registreringsdatum: 19990408
Färg: GRÅ LY7U/LY7U
Inredning: GRÅ 828NT
Växellåda: 5VXL
Motor: 5cyl turbo MC
Oskab mõni midagi kosta?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 24.01.08 12:42
|
|
|
See on MC 1, ajud peaksid ka erinevad olema (MAC11 v. MAC 14)
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 24.01.08 12:59
|
|
|
ja sellel komplektsel mootoril vahetad ikka hammasrihma ja mõne tihendi ja maksumus ikka sama kui vana korda teha...
ning 15000.- korralikult tehtud remondieest ei ole palju
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.08 13:18
|
|
|
Arvesta sellele mootori hinnale lisaks tööraha otsa mis mootorivahetus maksab, tihendid ja jutud ja ongi sama või vaat, et suuremgi number olemas. Tee
parem see kone korda selle 15K eest ja jätkub sul seda autot kauaks. Kasutatud kone garantii on vast 3 kuud? pool aastat? Mis siis saab kui peale seda
see rõhk taaskord ära kaob? Tulemus jälle sama.. kirud ja vannud, et krt oleks võind vana korda teha ja oleks mureta olnud. Ise olen üle elanud ühe
20VT kone ülemise otsa remondi (10 klappi pähe) ja sai sama asja üle juureldud. Odavam tuli ikkagi vana kone taasta.
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 24.01.08 16:16
|
|
|
Selge ja tänud infi eest kõigile. Mootor läheb siis pulkadeks laiali ja 100% kap. remont. Muidugi 15000 pakuti miinimum summaks võib minna tunduvalt
rohkem.
Aivar
|
|
|