ain112
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.08 10:14
|
|
|
Konditsioneer ei puhu sooja?
tere!
selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.01.08 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
tere!
selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik |
mis ajast konditsioneer sooja annab?see minu arust jahutamiseks
loodud,kusjuures kliima mingil madalal öhutemperatuuril ei rakendugi töösse.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 19.01.08 10:39
|
|
|
mootori temp ikka ca 90 kraadi?
|
|
|
ain112
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.08 11:56
|
|
|
mootori temp jääb enamus ajast alla 90 kraadi...
külma puhub, kont siis järelikult töökorras, aga sooja ei puhu.
kas selline asi nagu soojendusradikas ei või olla? mul kunagi oli üks teist marki saksa auto, millel armatuuri all väike soojendusradikas. see ja
torud said läbi puhutud/puhastatud, siis hakkas tööle ja puhus sooja...
???
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.01.08 12:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
mootori temp jääb enamus ajast alla 90 kraadi...
külma puhub, kont siis järelikult töökorras, aga sooja ei puhu.
kas selline asi nagu soojendusradikas ei või olla? mul kunagi oli üks teist marki saksa auto, millel armatuuri all väike soojendusradikas. see ja
torud said läbi puhutud/puhastatud, siis hakkas tööle ja puhus sooja...
??? |
täitsa vöimalik.seega siis vöib töesti olla soojendusradikas seest mingil määral umbes.ja eks maha vöttes tuleks ka siis ribid ära puhastada.
|
|
|
ain112
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.08 11:36
|
|
|
äkki võiks viga olla termostaadis?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.01.08 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
äkki võiks viga olla termostaadis? |
vat ei oska öelda.kuid minu loogika kohaselt siis peaks keema minema,sest puudub nn.suur ring( vöi oli see vastupidi)
minu arust läheb ikkagi termostaadi rikke puhul jahutusvedelik keema.juhul kui eksin siis parandage.
|
|
|
joe80
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro
|
postitati 22.01.08 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
tere!
selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik |
Palun kirjuta OTSING´usse "ei puhu sooja", loe esimesed 10 teemat läbi ja Sa tead täpselt kuhu peaks vaatama.
q
|
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 22.01.08 18:57
|
|
|
suur/väike
..täiesti õige väide et nö väikese ringiga lähem keema kuid termostaatide viga on ikkagi reeglina see et ta jääb avatuks ning vool hakkab stardist nö
läbi suure ringi- suurem kütte kulu,aeglasem auto üles soojenemine....
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 22.01.08 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
tere!
selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik |
Mul oli sama jama.
Aitas:
Uus soojendusradikas ja uus termostaat (2 termostaati vahetasin, kui normaalse sain)
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.01.08 19:19
|
|
|
seega jääb minul postituste pöhjal arusaam,et tegu vöib olla ikkagi rikkis termostaat-vötsin aluseks cescor`i postituse,kuna vahetas radika ja peale
seda 2 termostaati-kokku siis 3 termostaati,enne kui asi lahenes.
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 22.01.08 19:21
|
|
|
lisaks veel...
radikas sai läbi peastud ja puha...midagi.
vana radikas sai ka lahti hiljem võetud ja no tõsiselt s***a täis.
|
|
|
ain112
huviline
Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.08 18:01
|
|
|
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt
suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab
kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel
temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja
hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii
et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis...
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.01.08 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt
suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab
kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel
temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja
hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii
et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis... |
kuna tegu autoga millel kliima siis esimene radiaator on kliima e.konditsioneeri pärusmaa ja teine(tagumine ja paksem)on mootori jahutusvedeliku
jahutamiseks.teine ventilaator(seega söidusuunas parem)hakkab jah automaatselt tööle nii nagu mainisid.siis arvan,et tegu termostaadiga mille
avanemistemperatuur madalam(kui eksin siis palun kiiret parandust).jahutusvedeliku tase vöiks ikka jääda nn.külmas olekus min.ja max vahele.(kui eksin
siis taas vigade parandust)
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 24.01.08 23:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt
suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab
kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel
temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja
hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii
et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis... |
Kusjuures mul oli omast arust (katsudes) nii soojendus radikasse minev, kui ka sealt tulev suht kuumad. Algul arvasin ka, et soojendusradikas ei saa
olla...
(lahendus eespool)
Võimalik, siis et tõesti termostaat vale meie kliimavööndi jaoks, kuigi ka vale termostaadiga (a'la soojamaa omaga) peaks ikka salongi soojaks kütma
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 25.01.08 22:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain112
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt
suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab
kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel
temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja
hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii
et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis... | endalgi itaaliast pärit auto ja soendusega mingit
prob. pole kui temp tõuseb 90 ni ei ole vahet kui kiiresti sõidan või mis on võljas temp., endiselt püsib....Niiet viga tasub otsida mujalt

|
|
|