Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Konditsioneer ei puhu sooja? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2498)
ain112
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.08 10:14 Tsiteeri
Konditsioneer ei puhu sooja?



tere!

selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.01.08 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
tere!

selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik


:omis ajast konditsioneer sooja annab?see minu arust jahutamiseks loodud,kusjuures kliima mingil madalal öhutemperatuuril ei rakendugi töösse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 19.01.08 10:39 Tsiteeri


mootori temp ikka ca 90 kraadi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ain112
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.08 11:56 Tsiteeri


mootori temp jääb enamus ajast alla 90 kraadi...
külma puhub, kont siis järelikult töökorras, aga sooja ei puhu.
kas selline asi nagu soojendusradikas ei või olla? mul kunagi oli üks teist marki saksa auto, millel armatuuri all väike soojendusradikas. see ja torud said läbi puhutud/puhastatud, siis hakkas tööle ja puhus sooja...
???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.01.08 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
mootori temp jääb enamus ajast alla 90 kraadi...
külma puhub, kont siis järelikult töökorras, aga sooja ei puhu.
kas selline asi nagu soojendusradikas ei või olla? mul kunagi oli üks teist marki saksa auto, millel armatuuri all väike soojendusradikas. see ja torud said läbi puhutud/puhastatud, siis hakkas tööle ja puhus sooja...
???


täitsa vöimalik.seega siis vöib töesti olla soojendusradikas seest mingil määral umbes.ja eks maha vöttes tuleks ka siis ribid ära puhastada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ain112
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.08 11:36 Tsiteeri


äkki võiks viga olla termostaadis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.01.08 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
äkki võiks viga olla termostaadis?


vat ei oska öelda.kuid minu loogika kohaselt siis peaks keema minema,sest puudub nn.suur ring(:ovöi oli see vastupidi)
minu arust läheb ikkagi termostaadi rikke puhul jahutusvedelik keema.juhul kui eksin siis parandage.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 22.01.08 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
tere!

selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik


Palun kirjuta OTSING´usse "ei puhu sooja", loe esimesed 10 teemat läbi ja Sa tead täpselt kuhu peaks vaatama.:)


q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 22.01.08 18:57 Tsiteeri
suur/väike



..täiesti õige väide et nö väikese ringiga lähem keema kuid termostaatide viga on ikkagi reeglina see et ta jääb avatuks ning vool hakkab stardist nö läbi suure ringi- suurem kütte kulu,aeglasem auto üles soojenemine....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 22.01.08 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
tere!

selline kala, et kont ei puhu sooja, ainult leiget ja külma, kuhu vaatama peaks??
A4, ´97 kliima-automaatik


Mul oli sama jama.
Aitas:
Uus soojendusradikas ja uus termostaat (2 termostaati vahetasin, kui normaalse sain)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.01.08 19:19 Tsiteeri


seega jääb minul postituste pöhjal arusaam,et tegu vöib olla ikkagi rikkis termostaat-vötsin aluseks cescor`i postituse,kuna vahetas radika ja peale seda 2 termostaati-kokku siis 3 termostaati,enne kui asi lahenes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 22.01.08 19:21 Tsiteeri


lisaks veel...
radikas sai läbi peastud ja puha...midagi.
vana radikas sai ka lahti hiljem võetud ja no tõsiselt s***a täis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ain112
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.08 18:01 Tsiteeri


uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.01.08 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis...



kuna tegu autoga millel kliima siis esimene radiaator on kliima e.konditsioneeri pärusmaa ja teine(tagumine ja paksem)on mootori jahutusvedeliku jahutamiseks.teine ventilaator(seega söidusuunas parem)hakkab jah automaatselt tööle nii nagu mainisid.siis arvan,et tegu termostaadiga mille avanemistemperatuur madalam(kui eksin siis palun kiiret parandust).jahutusvedeliku tase vöiks ikka jääda nn.külmas olekus min.ja max vahele.(kui eksin siis taas vigade parandust)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 24.01.08 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis...


Kusjuures mul oli omast arust (katsudes) nii soojendus radikasse minev, kui ka sealt tulev suht kuumad. Algul arvasin ka, et soojendusradikas ei saa olla...

(lahendus eespool)

Võimalik, siis et tõesti termostaat vale meie kliimavööndi jaoks, kuigi ka vale termostaadiga (a'la soojamaa omaga) peaks ikka salongi soojaks kütma


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 25.01.08 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ain112
uurisin oma masinat lähemalt.
toodud on ta itaaliast, niisiis soojamaa auto. Ma ei tea kas kõigil nii, aga mul on iluvõre taga peidus 2 eraldi radikat nagu üksteise peal. Ilgelt suured ka mõlemad (kuskil 60cm lai ja 40cm kõrge) esimene radikas on õhem, teine paksem ja küljed on vastamisi. Siis ventikaid on ka 2, üks töötab kohe kui mootori käivitad (rihmülekandega otse mootorist) ja teine on vist termostaadiga (see seisab, a vist hakkab ka jahutama mingitel kõrgematel temperatuuridel).
Tegin algatuseks niipalju, et panin radika ette papi ja nüüd tõuseb ka temp näidik kuskil 90 peale (enne eriti üle 75 üldse ei tahtnud tõusta) ja hakkab ka natuke soojemat õhku puhuma, aga ikka siuke suht leige.
Katsusin ka salongiradika torusid need ka mitte väga soojad, kuumad kindlasti mitte.
Mul on tunne et tegu on mingi soojamaa toodanguga ja nii ull jahutus on peale pandud, et see vist ei lähegi soojaks.
Viga vist salongi radikas ei ole, sest kumbki toru, mis sinna suundub, ei ole kuum vaid kergelt soe. Nii et viga peaks otsima enne salongiradikat. Nii et ikkagi termostaat??
Ja seda ka et kas tosooli tase ka mõjutab. Mul siiamaani seal miinimumi kandis...
endalgi itaaliast pärit auto ja soendusega mingit prob. pole kui temp tõuseb 90 ni ei ole vahet kui kiiresti sõidan või mis on võljas temp., endiselt püsib....Niiet viga tasub otsida mujalt
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]