zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 10.01.08 13:31
|
|
|
S2 ühtlasel gaasil lonkab
Mure järgmine:
Hoides gaasi ühtlaselt ühes asendis, siis ei suuda hoida ühtlaselt, pöörded vajuvad natuke alla ja tõmbab kohe uuesti üles tagasi? Sõidu ajal sõites
ühtlasel tempol teeb samu vigureid, et lonkab. Kiirendades 5-ndaga ilma käiku vahetamata, jätab kohati "augud" sisse. Külma mootoriga käima pannes
ka pöörded mängivad üles-alla. Pöördesse läheb masin ilusti, probleem siis rahulikul ühtlasel sõidul mnt.-l
Küünlad uued, piibud ok, kütusefilter uus, tundub see süsteem korras olevat kõik (kuid mine tea..??), vennas kahtlustab kogu aeg väsinud pihusteid, et
ei saa vahepeal bensiini õieti peale?
Vb on võimalik siit ka kellegi Teie teisi pihusteid korra proovida, kas võib olla anomaalia seal?
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 10.01.08 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zaazk
Mure järgmine:
Hoides gaasi ühtlaselt ühes asendis, siis ei suuda hoida ühtlaselt, pöörded vajuvad natuke alla ja tõmbab kohe uuesti üles tagasi? Sõidu ajal sõites
ühtlasel tempol teeb samu vigureid, et lonkab. Kiirendades 5-ndaga ilma käiku vahetamata, jätab kohati "augud" sisse. Külma mootoriga käima pannes
ka pöörded mängivad üles-alla. Pöördesse läheb masin ilusti, probleem siis rahulikul ühtlasel sõidul mnt.-l
Küünlad uued, piibud ok, kütusefilter uus, tundub see süsteem korras olevat kõik (kuid mine tea..??), vennas kahtlustab kogu aeg väsinud pihusteid, et
ei saa vahepeal bensiini õieti peale?
Vb on võimalik siit ka kellegi Teie teisi pihusteid korra proovida, kas võib olla anomaalia seal? |
loll küsimus essi omanikule, aga kas sa veakoode oled lugenud?
minu auto käitus sarnaselt kui seguklapp oli lahti ja segu oli väga rikas koguaeg, tee paar kiiremat ringi ja vaata mis värvi kolle on. minul läks tol
perioodil kolle 10 minuti sõiduga päris punaseks.
kui koju kunagi jõuan võin täpse veakoodi ka järele vaadata.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 10.01.08 14:57
|
|
|
Pihusteid ei usu. Need enamasti ei streigi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 10.01.08 14:58
|
|
|
Samad sümptomid: N80 solenoid, karterituulutus vaakumvoolikutes praod või katki.
|
|
|
|
erki87
huviline
Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,8t quattro
|
postitati 10.01.08 16:04
|
|
|
mul tegi b4 2,6 samamoodi. pole küll sama auto , aga mul oli veaks
küünlajuhtmed. võibolla aitab midagi..
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 10.01.08 17:38
|
|
|
Minul oli samade sümtomite puhul katki õhulugejast turbosse suunduv lõdvik.
3b mootoriga tegu siis.
Kütusekulu tõusis ka siis kompu järgi ca 2 liitrit .
|
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 10.01.08 18:05
|
|
|
Õhulugejast turbosse minev lõdvik peaks päris kindlalt terve olema.
Solenoid võib küll olla ja karterituulutust pole kontrollinud.
Veakoodid lugemata, segukell suht "loll", annan kuuma, vaatan, mis saab.
Esimeseks loen veakoodid, saab mind keegi sellega kohe siin aidata? Pihustid siis esialgu välistan ja hakkan otsast järjest minema.
Tänud vastuste eest! 
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.01.08 18:11
|
|
|
Süütesüsteem üle vaadata ikkagi kahtlase pilguga, küünlad, kas on originaalid, kui ei ole originaalid, siis panna originnalid, ükski teine küünal ei
tööta nii hästi sellel mootoril, olgu küünal kui uus tahes.
Veakoodid.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 10.01.08 19:15
|
|
|
sama teema kui on kaitse läbi. hoides koha peal gaasi ühes asendis,kõigub tühikäik samamoodi ja kolle 2km sõiduga punane.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 10.01.08 21:39
|
|
|
Lase treida punnid sisselaske torudele (throttle body ja tühikäigumootorile). Maf juurde ventiiliga punn ja lased surve sisse. Niimoodi leiad ehk
õhulekked üles. Kõige selle juures on veel suureks abiks seebivesi .
Vähemalt ühe vea annab niimoodi elimneerida/korda teha. Kuigi vahepeal on hea, kui sisselaske kollesse ka siiski surve taha lasta. Nimelt on seal
vaakumvoolikud jms jama, mis ka tihtipeale lekivad. Ühesõnaga sisselase survealla ja lekkeid otsima.
12.301@181km/h
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 11.01.08 13:16
|
|
|
No turbokaga pole kokku puutunud eriti, aga mitmel masinal minu endine 4.2 v8 ja tuttava bmw 1.8IS tegid samu trikke kui lambda andis vale signaali,
vahepeal keeras segu lahjaks ja siis jälle rikkaks jne. Peale uue (originaali!) alla panekut käis ideaalselt. Proovi lahtise juhtmega sõita, vaata mis
siis teeb. Kui juhuslikult peaks lambda viga ka tõesti olema, siis mul üks originaal 1000km sõitnud bosch lambda vedeleb...
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 12.01.08 18:04
|
|
|
oma kogemus viitab ka surnud lambda võimalusele...
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 19.02.08 15:53
|
|
|
Postitan lõpuks ka vaevanud anomaaliale vastuse, kui saab seda üldse nii nimetada. Veakoode lugedes andis ainukeseks tühikäigu klapi, muud midagi.
Wasetgate ja solenoid olid ühenduseta. Vahetasin välja tühikäigu klapi, uue by-bassi ja uue lambda, peale mida hakkas segukell normaalselt tööle.
Bensiini kulu vähenes, pöörded ei kõigu, kaas põhja tallates, ei ole ühteki vahele jätmist kiirendusel. Masin liigub hetkel paremini kui kunagi varem.
Uuteks küünaldeks on densod, võite öelda, et ainult ngk, aga töötavad ilma igasuguse probleemita, eks näis kaua kestavad, denso teeb ka nüüdseks
originaal küünlaid. Selliselt sai probleemist jagu ja auto liigub ja praegu vägagi hästi.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.02.08 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zaazk
Uuteks küünaldeks on densod, võite öelda, et ainult ngk, aga töötavad ilma igasuguse probleemita, eks näis kaua kestavad, denso teeb ka nüüdseks
originaal küünlaid. |
Ma usun, et kohe kirjutab Jõuvanker siia, et ainult originaalküünal, ehk BOSCH 
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.02.08 16:42
|
|
|
ai krt, 3b võib-olla tõesti. AAN'ile igates bosch.
|
|
|