Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S2 ühtlasel gaasil lonkab (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2308)
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 10.01.08 13:31 Tsiteeri
S2 ühtlasel gaasil lonkab



Mure järgmine:

Hoides gaasi ühtlaselt ühes asendis, siis ei suuda hoida ühtlaselt, pöörded vajuvad natuke alla ja tõmbab kohe uuesti üles tagasi? Sõidu ajal sõites ühtlasel tempol teeb samu vigureid, et lonkab. Kiirendades 5-ndaga ilma käiku vahetamata, jätab kohati "augud" sisse. Külma mootoriga käima pannes ka pöörded mängivad üles-alla. Pöördesse läheb masin ilusti, probleem siis rahulikul ühtlasel sõidul mnt.-l
Küünlad uued, piibud ok, kütusefilter uus, tundub see süsteem korras olevat kõik (kuid mine tea..??), vennas kahtlustab kogu aeg väsinud pihusteid, et ei saa vahepeal bensiini õieti peale?
Vb on võimalik siit ka kellegi Teie teisi pihusteid korra proovida, kas võib olla anomaalia seal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 10.01.08 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaazk
Mure järgmine:

Hoides gaasi ühtlaselt ühes asendis, siis ei suuda hoida ühtlaselt, pöörded vajuvad natuke alla ja tõmbab kohe uuesti üles tagasi? Sõidu ajal sõites ühtlasel tempol teeb samu vigureid, et lonkab. Kiirendades 5-ndaga ilma käiku vahetamata, jätab kohati "augud" sisse. Külma mootoriga käima pannes ka pöörded mängivad üles-alla. Pöördesse läheb masin ilusti, probleem siis rahulikul ühtlasel sõidul mnt.-l
Küünlad uued, piibud ok, kütusefilter uus, tundub see süsteem korras olevat kõik (kuid mine tea..??), vennas kahtlustab kogu aeg väsinud pihusteid, et ei saa vahepeal bensiini õieti peale?
Vb on võimalik siit ka kellegi Teie teisi pihusteid korra proovida, kas võib olla anomaalia seal?



loll küsimus essi omanikule, aga kas sa veakoode oled lugenud?

minu auto käitus sarnaselt kui seguklapp oli lahti ja segu oli väga rikas koguaeg, tee paar kiiremat ringi ja vaata mis värvi kolle on. minul läks tol perioodil kolle 10 minuti sõiduga päris punaseks.

kui koju kunagi jõuan võin täpse veakoodi ka järele vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 10.01.08 14:57 Tsiteeri


Pihusteid ei usu. Need enamasti ei streigi.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 10.01.08 14:58 Tsiteeri


Samad sümptomid: N80 solenoid, karterituulutus vaakumvoolikutes praod või katki.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki87
huviline



Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,8t quattro

postitati 10.01.08 16:04 Tsiteeri


mul tegi b4 2,6 samamoodi. pole küll sama auto:D, aga mul oli veaks küünlajuhtmed. võibolla aitab midagi..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.01.08 17:38 Tsiteeri


Minul oli samade sümtomite puhul katki õhulugejast turbosse suunduv lõdvik.
3b mootoriga tegu siis.
Kütusekulu tõusis ka siis kompu järgi ca 2 liitrit .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 10.01.08 18:05 Tsiteeri


Õhulugejast turbosse minev lõdvik peaks päris kindlalt terve olema.
Solenoid võib küll olla ja karterituulutust pole kontrollinud.
Veakoodid lugemata, segukell suht "loll", annan kuuma, vaatan, mis saab.
Esimeseks loen veakoodid, saab mind keegi sellega kohe siin aidata? Pihustid siis esialgu välistan ja hakkan otsast järjest minema.

Tänud vastuste eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.01.08 18:11 Tsiteeri


Süütesüsteem üle vaadata ikkagi kahtlase pilguga, küünlad, kas on originaalid, kui ei ole originaalid, siis panna originnalid, ükski teine küünal ei tööta nii hästi sellel mootoril, olgu küünal kui uus tahes.
Veakoodid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 10.01.08 19:15 Tsiteeri


sama teema kui on kaitse läbi. hoides koha peal gaasi ühes asendis,kõigub tühikäik samamoodi ja kolle 2km sõiduga punane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 10.01.08 21:39 Tsiteeri


Lase treida punnid sisselaske torudele (throttle body ja tühikäigumootorile). Maf juurde ventiiliga punn ja lased surve sisse. Niimoodi leiad ehk õhulekked üles. Kõige selle juures on veel suureks abiks seebivesi:D. Vähemalt ühe vea annab niimoodi elimneerida/korda teha. Kuigi vahepeal on hea, kui sisselaske kollesse ka siiski surve taha lasta. Nimelt on seal vaakumvoolikud jms jama, mis ka tihtipeale lekivad. Ühesõnaga sisselase survealla ja lekkeid otsima.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 11.01.08 13:16 Tsiteeri


No turbokaga pole kokku puutunud eriti, aga mitmel masinal minu endine 4.2 v8 ja tuttava bmw 1.8IS tegid samu trikke kui lambda andis vale signaali, vahepeal keeras segu lahjaks ja siis jälle rikkaks jne. Peale uue (originaali!) alla panekut käis ideaalselt. Proovi lahtise juhtmega sõita, vaata mis siis teeb. Kui juhuslikult peaks lambda viga ka tõesti olema, siis mul üks originaal 1000km sõitnud bosch lambda vedeleb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 12.01.08 18:04 Tsiteeri


oma kogemus viitab ka surnud lambda võimalusele...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 19.02.08 15:53 Tsiteeri


Postitan lõpuks ka vaevanud anomaaliale vastuse, kui saab seda üldse nii nimetada. Veakoode lugedes andis ainukeseks tühikäigu klapi, muud midagi. Wasetgate ja solenoid olid ühenduseta. Vahetasin välja tühikäigu klapi, uue by-bassi ja uue lambda, peale mida hakkas segukell normaalselt tööle. Bensiini kulu vähenes, pöörded ei kõigu, kaas põhja tallates, ei ole ühteki vahele jätmist kiirendusel. Masin liigub hetkel paremini kui kunagi varem. Uuteks küünaldeks on densod, võite öelda, et ainult ngk, aga töötavad ilma igasuguse probleemita, eks näis kaua kestavad, denso teeb ka nüüdseks originaal küünlaid. Selliselt sai probleemist jagu ja auto liigub ja praegu vägagi hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 19.02.08 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaazk
Uuteks küünaldeks on densod, võite öelda, et ainult ngk, aga töötavad ilma igasuguse probleemita, eks näis kaua kestavad, denso teeb ka nüüdseks originaal küünlaid.


Ma usun, et kohe kirjutab Jõuvanker siia, et ainult originaalküünal, ehk BOSCH :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 19.02.08 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: zaazk
Uuteks küünaldeks on densod, võite öelda, et ainult ngk, aga töötavad ilma igasuguse probleemita, eks näis kaua kestavad, denso teeb ka nüüdseks originaal küünlaid.


Ma usun, et kohe kirjutab Jõuvanker siia, et ainult originaalküünal, ehk BOSCH :D



..eksid, ütleb 3B-le NGK ja kõik muu sodi üle õla kaugele metsa. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 19.02.08 16:42 Tsiteeri


ai krt, 3b võib-olla tõesti. AAN'ile igates bosch.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]