Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kindlustuse küsimused (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 5519)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.03.09 17:17 Tsiteeri


Võtavad vist varem omatud autode keskmise vms. Sa B4 müüsid enne või pärast S2 ostmist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 16.03.09 19:13 Tsiteeri


Kusjuures minul on varasematel aegadel päris mitmel korral peale koefitsentide kohta info pärimist "avastatud", et oihh, hoopis väiksem koefitsent peaks tegelikult olema. See arvutamise metoodika on nii segane, et paljud kindlustuse (edasi)müüjatest ei tea ise ka kuidas asi tegelikult käib.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 16.03.09 20:04 Tsiteeri


Mul on endal c4 a6'el koefitsent 0.5, c5 kerega audi koefitsent on 0.92, sikli oma on 0.7.
pauku pole kunagi pannud.
koefitsendid käivad ikka iga indiviidi kohta personaalselt eraldi.
Kindlustusandja põhjendas mulle nende koefitsentide suurt erinevust järgnevalt-
Erinevus iga sõiduki koefitsendi suuruse tingib see, et oled kunagi mingi auto (auto1)maha müünud ja see kindlustus on peatunud. Kui enne seda oled ka mingi auto (auto2)maha müünud, siis peatatakse ka selle auto kindlustus.
Kui nüüd ostad uue auto, kohe pärast eelmise (auto1)kindlustuse peatumist, siis läheb sellele su uuele autole eelviimase auto (auto2 kindlustus, mitte auto 1)kindlustus, mis oli peatunud. Ning ütleme kui ostad nüüd paari aasta pärast endale veel teise auto, siis läheb sellele auto 1 oma. Seda sellepärast, et nad peatavad kindlustuse ja see peatunud kindlustus kehtib 6 aastat.
vähe segane on, aga peaks aru saama küll.

Täiesti absurd, aga nii see on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.03.09 20:53 Tsiteeri


Kirjutan Teile kuidas asi käib. Arvutused käivad nii, kui ostad esimest korda esimese masina on 1,2. Siis aasta pärast ostad endale teise mille riskigrupp automaatselt 1,2 olgugi et eelmise sõidukiga langenud juba. Nii, nüüd ostad kolmanda masina näiteks, siis tuleb riskigrupiks kahe keskmine. Kui nüüd müüd näiteks maha ühee kolmest masinast, jääb antud masinal olnud riskigrupp seisma. Ja õnnetuseks müüsid selle sõiduki mille riskigrupp oli kõige kõrgem. Nüüd otsustad et vahetad selle sõiduki välja millel kõige madalam riskigrupp ja saad põhimõtteliselt kohe uue sõiduki. Siis ei jää Sulle kõige madalam riskigrupp uuele sõidukile, vaid saad selle mis oli jõrjekorras juba ootel. Ning õnnetuseks oligi see, et see mis oli kõige madalam jääb uut autot ootama. Ma vabandan kui väga segane sai see selgitus, aga kui hästi aeglaselt lugeda siis ehk saab keegi süsteemist aru ja oskab selgemalt lahti seletada. See mis eelnevalt kirjutasin on omal nahal kogetud. Elised on nendel ostjatel, kes on ühe autoga suutnud riskigrupi miinimumi ajada. Siis nendel ei ole vahet mitu masinat ostavad siis jääb ikka 0,4 kõigile sõidukitele. Parandage kui eksin, aga nii tehti mulle kindlustuses praktiliselt puust ette.Punaseks ma värvida ei lasknud, kuna sain aru, et kindlustus rohkem suuremast rahast huvitatud ja väga rööviv süsteem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 16.03.09 21:41 Tsiteeri


Jah, aga sa pead selle 0.4ga sõitma viis aastat, sest koefitsent jääb ootele viieks(või oli see kuueks) aastaks. Kui sa oled viimase viie aasta jooksul omanud veel sõidukit, ja selle maha müünud, mingi teise koefitsendiga, siis jääb sul see koefitsend ootele ja ootab et sa järgmise auto ostaksid ja läheb sellele edasi
See toimib ainult siis, kui sa ostad teise auto endale juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.03.09 21:56 Tsiteeri


Vat see jäi jah küsimata kauaks koefitsent ootele jääb. Ma ei vaevunudki eriti, sest see süsteem on lihtsalt nati nõme. Üldiselt sama nõme nagu see, et kui töötad väikefirmas ja jääd töötuks, siis töötukindlustus ei korva sulle midagi, olgugi et oled võibolla 20 aastat töötukindlustust maksnud. Aga kui suurfirmas, siis töötukindlustus toetab. KAS EI OLE NÕME SÜSTEEM.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 17.03.09 06:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Võtavad vist varem omatud autode keskmise vms. Sa B4 müüsid enne või pärast S2 ostmist?


Ei ole kordagi kahte autot korraga omanud, ehk siis b4 sai enne s2 ostu maha müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.03.09 09:22 Tsiteeri


Selle inimvaenuliku ja ebaloogilise süsteemi võiks üldiselt tarbijakaitsele vms närida anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 17.03.09 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Selle inimvaenuliku ja ebaloogilise süsteemi võiks üldiselt tarbijakaitsele vms närida anda.
Black. Kui Sa mind silmas pidasid, siis tahtsin seda mainida, et kui üritad näiteks teenusepakkujalt ehk antud momendil kindlustusfirmadelt küsida miks on selline süsteem hea, siis on vastus, et seadused on sellised. Aga teenusepakkujad peaksid ikkagi suutma selgitada miks se seadus just nii on tehtud. Igal asjal on ju ka loogiline seletus, kummipostis ei tasakaalustata ratast ka ju sellepärast, et ratas ainult tasakaalus oleks, vaid selleks on palju selgem seletus. Aga jah, siin ei ole muidugi see koht kus seda arutada, ja ka tarbijakaitse pädevusse see ei kuulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.03.09 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Black. Kui Sa mind silmas pidasid

Ei pidanud ma siit kedagi silmas.

Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Igal asjal on ju ka loogiline seletus, kummipostis ei tasakaalustata ratast ka ju sellepärast, et ratas ainult tasakaalus oleks, vaid selleks on palju selgem seletus. Aga jah, siin ei ole muidugi see koht kus seda arutada, ja ka tarbijakaitse pädevusse see ei kuulu.

Ratta tasakaalustamise eesmärk on mulle ideaalselt selge. Seda tehakse selleks, et ratas tasakaalus oleks. :P Aga see, et ma autot müües ja järgmist ostes oma üleeelmise autoga seotud riskigrupi kaela saan, jääb minu võrdlemisi arenenud loogilisele mõtlemisele mõistetamatuks. Sama hästi võiks ma siis ju ka kindlustusmakseid selle üleeelmise auto omamise ajal valitsenud tariifide järgi maksta. Idiootlik, ebaselge, ainuke mõte, mis selle põhjenduseks pähe tuleb, on kindlustusseltside kunstlik riskigruppide ülevalhoidmine, et suuremat kasumit teenida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 17.03.09 14:05 Tsiteeri


Sain selgust ka enda juhtumile.

Asi algas sellest, et müüsin maha enda esimese audi ja enne müümist ei käinud kindlustuses kindlustuslepingut lõpetamas, peale müüki enam seda teha ei saa, kuna auto uuel omanikul on ainukesena see õigus. Uuele omanikule kinkisin selle kindlustusraha seega kaasa, meil jäi jutt, et ta läheb teeb kindlustuse enda nimele ümber, aga noh, ma ei taha siin rahvuslikku vaenu õhutada, aga ta ei teinud seda.

Ehk siis, B4 koefitsent oli 0.96 - see kanti üle ostetud S2 peale, aga kuna vana kindlustusleping polnud minu poolt peatatud selleks hetkeks kui sõlmisin uue lepingu, jäi vana koefitsent õhku ootama.

S2 koefitsent jõudis vahepeal 0.5 peale langeda, müüsin S2 maha, lõpetasin ka kindlustuslepingu ja oligi mul ootel 2 koefitsenti, 0.96 B4 pealt ja 0.5 S2 pealt.

Ostsin RS2 ja selle koefitsent arvutati kahe hoiul olnud koefitsendi keskmine, ehk siis (0.96+0.5)/2 = 0.73


Loo moraal: Lõpeta kindlustusleping enne auto müüki, nii jääb ettemakstud raha sinule ja koefitsent kandub otse järgmisele autole edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 17.03.09 14:18 Tsiteeri


Et kindlustus koefitsenti alla saada osta enda nimele huvaline järelkäru või selle dokumendid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.03.09 15:33 Tsiteeri


Eero, vat see on juba loogiline. Kui asi reaalselt alati nii ka toimib, siis minul rohkem pretensioone ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.09 16:10 Tsiteeri


Kas kuskilt saab kontrollida ka oma kindlustuste ajalugusid ja tariifide muudatusi aastate lõikes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martinez
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000

postitati 20.06.09 19:15 Tsiteeri


Ok. Sain sotid selgemaks.
Eile tabas mindki see üllatus, et kanti esimese auto koefitsient üle.

Ostsin b4 ja sõitsin 0.96 peale. Vahetasin a4 vastu ja mõlemad lõpetasime kindlustused ära. Pidi jääma veel kolmeks päevaks, et uus leping sõlmida. Peale paberimajandust selgus, et tema agent lõpetas sama päeva seisuga lepingu ära ning mina pidin sõlmima uue lepingu omades samal ajal siis järelikult 2 auto kindlustust.
Eile A8 vahetades eeldasin, et saan oma 0.77 koefitsiendiga edasi liikuda aga tutkid - 0.96 üleeelmise eest.

Nagu ma aru saan siis mul jääbki nüüd pendeldama kahe koefitsiendi vahel (kui ei oma korraga rohkem kui ühte autot) seni kuni mõlemad on 0.40 peal?

Ja kui peaks teise auto kõrvale võtma siis tuleb sellele a4 0.77 koefitsient?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 20.06.09 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Kas kuskilt saab kontrollida ka oma kindlustuste ajalugusid ja tariifide muudatusi aastate lõikes?


Vist oli iizi.net, kui sisse logisid id kaardiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 21.06.09 15:42 Tsiteeri


Ostsin uue auto enne kui vana oma nimelt maha sain. Koefitsient oli 0,4. Kunagi ammu oli olnud veel üks auto ja uuele tahetigi nüüd panna sellest nn ootele jäänud 0,96.

Nagu oodatult siis teenindaja leti taga ei saa midagi teha(programm ju ei lase muuta), küll aga võtsin ühendust kontoriga, et olen olnud pikaajaline kahjujuhtumiteta liiklus-, kasko- ja kodukindlustuse klient ja tahan oma 0,4 edasi kasutada või leian koha kus ma seda saan. Üldiselt muudeti kiiresti koefitsient ära.

Enne konsulteerisin veel ka LKF-ga ja sealt öeldi ,et see koefitsiendiga mängimine on puhtalt iga kindlustuspakkuja enda mängumaa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Tesla

postitati 07.06.10 12:15 Tsiteeri


Mul oleks selline küsimus, et audi on minu nimel ja kindlustus ka minu nimel, aga sõitsin ühele tagant sisse vw transporteriga, mis on ema nimel ja ema maksab kindlustust. Kuskilt lugesin, et mõnel inimesel on kaks autot ja erinevad koefitsiendid, et kuidas see minu põhjustatud avarii nüüd tulemust annab?


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sink
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Uue otsingul :(

postitati 07.06.10 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Mul oleks selline küsimus, et audi on minu nimel ja kindlustus ka minu nimel, aga sõitsin ühele tagant sisse vw transporteriga, mis on ema nimel ja ema maksab kindlustust. Kuskilt lugesin, et mõnel inimesel on kaks autot ja erinevad koefitsiendid, et kuidas see minu põhjustatud avarii nüüd tulemust annab?


Kuna auto ja kindlustus olid ema nimel siis tema kindlustust peaks see avarii nüüd mõjutama, mitte Sinu oma. Nii olen mina seni asjadest aru saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]