Lehekülgi: 1 2 |
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.03.09 17:17
|
|
|
Võtavad vist varem omatud autode keskmise vms. Sa B4 müüsid enne või pärast S2 ostmist?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 16.03.09 19:13
|
|
|
Kusjuures minul on varasematel aegadel päris mitmel korral peale koefitsentide kohta info pärimist "avastatud", et oihh, hoopis väiksem koefitsent
peaks tegelikult olema. See arvutamise metoodika on nii segane, et paljud kindlustuse (edasi)müüjatest ei tea ise ka kuidas asi tegelikult käib.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 16.03.09 20:04
|
|
|
Mul on endal c4 a6'el koefitsent 0.5, c5 kerega audi koefitsent on 0.92, sikli oma on 0.7.
pauku pole kunagi pannud.
koefitsendid käivad ikka iga indiviidi kohta personaalselt eraldi.
Kindlustusandja põhjendas mulle nende koefitsentide suurt erinevust järgnevalt-
Erinevus iga sõiduki koefitsendi suuruse tingib see, et oled kunagi mingi auto (auto1)maha müünud ja see kindlustus on peatunud. Kui enne seda oled ka
mingi auto (auto2)maha müünud, siis peatatakse ka selle auto kindlustus.
Kui nüüd ostad uue auto, kohe pärast eelmise (auto1)kindlustuse peatumist, siis läheb sellele su uuele autole eelviimase auto (auto2 kindlustus, mitte
auto 1)kindlustus, mis oli peatunud. Ning ütleme kui ostad nüüd paari aasta pärast endale veel teise auto, siis läheb sellele auto 1 oma. Seda
sellepärast, et nad peatavad kindlustuse ja see peatunud kindlustus kehtib 6 aastat.
vähe segane on, aga peaks aru saama küll.
Täiesti absurd, aga nii see on.
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 16.03.09 20:53
|
|
|
Kirjutan Teile kuidas asi käib. Arvutused käivad nii, kui ostad esimest korda esimese masina on 1,2. Siis aasta pärast ostad endale teise mille
riskigrupp automaatselt 1,2 olgugi et eelmise sõidukiga langenud juba. Nii, nüüd ostad kolmanda masina näiteks, siis tuleb riskigrupiks kahe keskmine.
Kui nüüd müüd näiteks maha ühee kolmest masinast, jääb antud masinal olnud riskigrupp seisma. Ja õnnetuseks müüsid selle sõiduki mille riskigrupp oli
kõige kõrgem. Nüüd otsustad et vahetad selle sõiduki välja millel kõige madalam riskigrupp ja saad põhimõtteliselt kohe uue sõiduki. Siis ei jää Sulle
kõige madalam riskigrupp uuele sõidukile, vaid saad selle mis oli jõrjekorras juba ootel. Ning õnnetuseks oligi see, et see mis oli kõige madalam jääb
uut autot ootama. Ma vabandan kui väga segane sai see selgitus, aga kui hästi aeglaselt lugeda siis ehk saab keegi süsteemist aru ja oskab selgemalt
lahti seletada. See mis eelnevalt kirjutasin on omal nahal kogetud. Elised on nendel ostjatel, kes on ühe autoga suutnud riskigrupi miinimumi ajada.
Siis nendel ei ole vahet mitu masinat ostavad siis jääb ikka 0,4 kõigile sõidukitele. Parandage kui eksin, aga nii tehti mulle kindlustuses
praktiliselt puust ette.Punaseks ma värvida ei lasknud, kuna sain aru, et kindlustus rohkem suuremast rahast huvitatud ja väga rööviv süsteem.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 16.03.09 21:41
|
|
|
Jah, aga sa pead selle 0.4ga sõitma viis aastat, sest koefitsent jääb ootele viieks(või oli see kuueks) aastaks. Kui sa oled viimase viie aasta
jooksul omanud veel sõidukit, ja selle maha müünud, mingi teise koefitsendiga, siis jääb sul see koefitsend ootele ja ootab et sa järgmise auto
ostaksid ja läheb sellele edasi
See toimib ainult siis, kui sa ostad teise auto endale juurde.
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 16.03.09 21:56
|
|
|
Vat see jäi jah küsimata kauaks koefitsent ootele jääb. Ma ei vaevunudki eriti, sest see süsteem on lihtsalt nati nõme. Üldiselt sama nõme nagu see,
et kui töötad väikefirmas ja jääd töötuks, siis töötukindlustus ei korva sulle midagi, olgugi et oled võibolla 20 aastat töötukindlustust maksnud. Aga
kui suurfirmas, siis töötukindlustus toetab. KAS EI OLE NÕME SÜSTEEM.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 17.03.09 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Võtavad vist varem omatud autode keskmise vms. Sa B4 müüsid enne või pärast S2 ostmist? |
Ei ole kordagi kahte autot korraga omanud, ehk siis b4 sai enne s2 ostu maha müüdud.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.03.09 09:22
|
|
|
Selle inimvaenuliku ja ebaloogilise süsteemi võiks üldiselt tarbijakaitsele vms närida anda.
|
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 17.03.09 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Selle inimvaenuliku ja ebaloogilise süsteemi võiks üldiselt tarbijakaitsele vms närida anda. | Black. Kui Sa mind silmas pidasid,
siis tahtsin seda mainida, et kui üritad näiteks teenusepakkujalt ehk antud momendil kindlustusfirmadelt küsida miks on selline süsteem hea, siis on
vastus, et seadused on sellised. Aga teenusepakkujad peaksid ikkagi suutma selgitada miks se seadus just nii on tehtud. Igal asjal on ju ka loogiline
seletus, kummipostis ei tasakaalustata ratast ka ju sellepärast, et ratas ainult tasakaalus oleks, vaid selleks on palju selgem seletus. Aga jah, siin
ei ole muidugi see koht kus seda arutada, ja ka tarbijakaitse pädevusse see ei kuulu.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.03.09 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Black. Kui Sa mind silmas pidasid |
Ei pidanud ma siit kedagi silmas.
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Igal asjal on ju ka loogiline seletus, kummipostis ei tasakaalustata ratast ka ju sellepärast, et ratas ainult tasakaalus oleks, vaid selleks on palju
selgem seletus. Aga jah, siin ei ole muidugi see koht kus seda arutada, ja ka tarbijakaitse pädevusse see ei kuulu. |
Ratta tasakaalustamise eesmärk on mulle ideaalselt selge. Seda tehakse selleks, et ratas tasakaalus oleks. Aga see, et ma autot müües ja järgmist ostes oma üleeelmise autoga seotud riskigrupi kaela saan, jääb minu
võrdlemisi arenenud loogilisele mõtlemisele mõistetamatuks. Sama hästi võiks ma siis ju ka kindlustusmakseid selle üleeelmise auto omamise ajal
valitsenud tariifide järgi maksta. Idiootlik, ebaselge, ainuke mõte, mis selle põhjenduseks pähe tuleb, on kindlustusseltside kunstlik riskigruppide
ülevalhoidmine, et suuremat kasumit teenida.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 17.03.09 14:05
|
|
|
Sain selgust ka enda juhtumile.
Asi algas sellest, et müüsin maha enda esimese audi ja enne müümist ei käinud kindlustuses kindlustuslepingut lõpetamas, peale müüki enam seda teha ei
saa, kuna auto uuel omanikul on ainukesena see õigus. Uuele omanikule kinkisin selle kindlustusraha seega kaasa, meil jäi jutt, et ta läheb teeb
kindlustuse enda nimele ümber, aga noh, ma ei taha siin rahvuslikku vaenu õhutada, aga ta ei teinud seda.
Ehk siis, B4 koefitsent oli 0.96 - see kanti üle ostetud S2 peale, aga kuna vana kindlustusleping polnud minu poolt peatatud selleks hetkeks kui
sõlmisin uue lepingu, jäi vana koefitsent õhku ootama.
S2 koefitsent jõudis vahepeal 0.5 peale langeda, müüsin S2 maha, lõpetasin ka kindlustuslepingu ja oligi mul ootel 2 koefitsenti, 0.96 B4 pealt ja 0.5
S2 pealt.
Ostsin RS2 ja selle koefitsent arvutati kahe hoiul olnud koefitsendi keskmine, ehk siis (0.96+0.5)/2 = 0.73
Loo moraal: Lõpeta kindlustusleping enne auto müüki, nii jääb ettemakstud raha sinule ja koefitsent kandub otse järgmisele autole edasi.
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 17.03.09 14:18
|
|
|
Et kindlustus koefitsenti alla saada osta enda nimele huvaline järelkäru või selle dokumendid.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.03.09 15:33
|
|
|
Eero, vat see on juba loogiline. Kui asi reaalselt alati nii ka toimib, siis minul rohkem pretensioone ei ole.
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.09 16:10
|
|
|
Kas kuskilt saab kontrollida ka oma kindlustuste ajalugusid ja tariifide muudatusi aastate lõikes?
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
postitati 20.06.09 19:15
|
|
|
Ok. Sain sotid selgemaks.
Eile tabas mindki see üllatus, et kanti esimese auto koefitsient üle.
Ostsin b4 ja sõitsin 0.96 peale. Vahetasin a4 vastu ja mõlemad lõpetasime kindlustused ära. Pidi jääma veel kolmeks päevaks, et uus leping sõlmida.
Peale paberimajandust selgus, et tema agent lõpetas sama päeva seisuga lepingu ära ning mina pidin sõlmima uue lepingu omades samal ajal siis
järelikult 2 auto kindlustust.
Eile A8 vahetades eeldasin, et saan oma 0.77 koefitsiendiga edasi liikuda aga tutkid - 0.96 üleeelmise eest.
Nagu ma aru saan siis mul jääbki nüüd pendeldama kahe koefitsiendi vahel (kui ei oma korraga rohkem kui ühte autot) seni kuni mõlemad on 0.40 peal?
Ja kui peaks teise auto kõrvale võtma siis tuleb sellele a4 0.77 koefitsient?
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 20.06.09 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Kas kuskilt saab kontrollida ka oma kindlustuste ajalugusid ja tariifide muudatusi aastate lõikes? |
Vist oli iizi.net, kui sisse logisid id kaardiga.
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 21.06.09 15:42
|
|
|
Ostsin uue auto enne kui vana oma nimelt maha sain. Koefitsient oli 0,4. Kunagi ammu oli olnud veel üks auto ja uuele tahetigi nüüd panna sellest nn
ootele jäänud 0,96.
Nagu oodatult siis teenindaja leti taga ei saa midagi teha(programm ju ei lase muuta), küll aga võtsin ühendust kontoriga, et olen olnud pikaajaline
kahjujuhtumiteta liiklus-, kasko- ja kodukindlustuse klient ja tahan oma 0,4 edasi kasutada või leian koha kus ma seda saan. Üldiselt muudeti kiiresti
koefitsient ära.
Enne konsulteerisin veel ka LKF-ga ja sealt öeldi ,et see koefitsiendiga mängimine on puhtalt iga kindlustuspakkuja enda mängumaa.
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 07.06.10 12:15
|
|
|
Mul oleks selline küsimus, et audi on minu nimel ja kindlustus ka minu nimel, aga sõitsin ühele tagant sisse vw transporteriga, mis on ema nimel ja
ema maksab kindlustust. Kuskilt lugesin, et mõnel inimesel on kaks autot ja erinevad koefitsiendid, et kuidas see minu põhjustatud avarii nüüd
tulemust annab?
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
sink
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Uue otsingul
|
postitati 07.06.10 12:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Mul oleks selline küsimus, et audi on minu nimel ja kindlustus ka minu nimel, aga sõitsin ühele tagant sisse vw transporteriga, mis on ema nimel ja
ema maksab kindlustust. Kuskilt lugesin, et mõnel inimesel on kaks autot ja erinevad koefitsiendid, et kuidas see minu põhjustatud avarii nüüd
tulemust annab? |
Kuna auto ja kindlustus olid ema nimel siis tema kindlustust peaks see avarii nüüd mõjutama, mitte Sinu oma. Nii olen mina seni asjadest aru saanud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |