Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Xenon süttib ja kustub (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 7114)
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 28.02.08 12:15 Tsiteeri


Kui tugev peab olema kaitse xenon tulede kasutamisel? mul 10A tihti põleb läbi. Ja veel anomaalia - üks tuli ei taha süttida. Siis kui läheb soojaks - pole probleemi, vaid põleb läbi teise poole kaitse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 28.02.08 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Kui tugev peab olema kaitse xenon tulede kasutamisel? mul 10A tihti põleb läbi. Ja veel anomaalia - üks tuli ei taha süttida. Siis kui läheb soojaks - pole probleemi, vaid põleb läbi teise poole kaitse.


30A peaks ok olema. Aga ma ei soovitaks vana kaitset lihtsalt 30A välja vahetada, põleb sul midagi maha seal veel. Tee eraldi releega juhtmestik mis läheb otse tuleni. Peaks see süttimise probleem kah ära kaduma ja ülejäänud elektroonika püsib tervena.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.02.08 17:47 Tsiteeri


Mu autol kummagi xenon pooltule (orig.) jaoks eraldi 15A kaitse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 29.02.08 10:06 Tsiteeri


Jep väjendasin valesti, 30A pidi kokku olema mõlemale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 29.02.08 12:48 Tsiteeri


Just üleeile tuli teada, et mu uus blokk jõudis tallinna. Kui aega saan, siis nv vahetan välja ja näis mis tulevik toob. Probleemi püstitusest kuni siiani on seda jama esinenud vaid korra vist. Ilmad suht soojad olnud.
Vooluprobleem ma ei usu. Siis ei tohiks ta ju üldse süttida ja kustuma peaksid mõlemad, mitte ainult 1.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 29.02.08 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Just üleeile tuli teada, et mu uus blokk jõudis tallinna. Kui aega saan, siis nv vahetan välja ja näis mis tulevik toob. Probleemi püstitusest kuni siiani on seda jama esinenud vaid korra vist. Ilmad suht soojad olnud.
Vooluprobleem ma ei usu. Siis ei tohiks ta ju üldse süttida ja kustuma peaksid mõlemad, mitte ainult 1.


Päris nii ei ole. Mul olid alguses päevatuled peal, nendega oli aga selline lugu et põlesid heledamalt kui tuled olid nupust peale keeratud. Siis oli mul sama jama, et kui tulesid peale ei keeranud hakkas parem pool vilkuma. Kui tuled peale keerasin kadus kohe ära.

Ja uue juhtmestiku Peab panema. Halogeeni kävitusvool on tunduvalt väiksem ning pika peale kontaktid hävinevad sest nad ei talu koormust välja enam.

Jah kindlasti on neid kellel on juba mitu aastat olnud aga näed ika midagi häda pole. Ma ütleks sellepeale et väga tore aga parem karta kui kahetseda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.03.08 16:01 Tsiteeri


Jätkaks teemat,paar nädalat tagasi läks üks kuu vana xenon pirn läbi(klaasi tekkis pragu ja gaas lasi jalga vist),saadeti uus ja nüüd jupsib see tuli jälle,vahest süttib ilusti,vahest mitte.Hea meelega viskaks ballastile pilgu peale.Käega katsudes on see tule all,kas tuli tuleb terves tükis välja kiskuda,et ballast kätte saada?Tegu tehase xenoniga.Vaataks jooted üle,aga kas seda orig. ballasti üldse saab lahti võtta?Ballasti minevat pistikut logistasin,midagi ei mõiganud:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.03.08 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
kas tuli tuleb terves tükis välja kiskuda,et ballast kätte saada?

On see tõesti nii raske?

PS. Kas sa kardad, et kirjavahemärgi järel tühikuklahvi vajutades kulub klaviatuur ära? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 09.03.08 19:54 Tsiteeri


Jätkan siis omalt poolt ka.
Blokk vahetatud, aga probleem endine. Viimastel pävadel peale blokivahetust asi iga päev esinenud. Tundub et asi pole isegi külmas, sest seda pole enam. Eks tuleb jälle aega leida ja releed tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.03.08 05:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black

On see tõesti nii raske?

PS. Kas sa kardad, et kirjavahemärgi järel tühikuklahvi vajutades kulub klaviatuur ära?


No kui selle http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48237 teema esimest pilti vaadata, siis väga lihtne se ju pole...
C4-l oli jah lihtne, C5 tulesid pole veel lammutanud.
Sellepärast küsisingi.

PS. Kriitika õigustatud, nii on veits parem lugeda jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.03.08 14:45 Tsiteeri


Mul seisavad siin ühed A4 pikad (faceliftijärgsed) tuled ja nende kinnitused tunduvad küll väga lihtsad. Korpuse all on ka kohad, kuhu xenoni blokid kruvida. Nii et ega tulesid maha võtmata neid kätte ei saa küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 10.03.08 15:11 Tsiteeri


Blokk ise on ühe kruviga korpuse küljes kinni. Selline klamber on peal mis ühe otsaga läheb korpuse kuskile vahesse kinni nagu ja teises otsas on kruvi. Ja ilma tuld lammutamata vist ta väja ei tule jah. Sellest kuidas tuld ära võtta on DIY all mul üks õpetus kah.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.03.08 17:02 Tsiteeri


Tundub, et asi oli siiski järjekordselt pirnis. Panin proovi mõttes vana osrami tagasi ja põleb korralikult. Leidsin vist ka vea üles pirnis- see traat, mis tuleb pirni otsast alla metallringi külge, oli väga kehvalt joodetud. Arvan, et asi korras, täna pimedas ei lähe enam torkima.
Tänud .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 31.10.09 11:33 Tsiteeri


Täpsustaks ühe probleemi. Nimelt kolleegi 2005 a Passatile pandud atermarket xenonid ja taas kord ühe tulega probleeme. Süttib->siis hakkab vilkuma (täristama) ->kustub ära. Uuesti proovides enam ei sütti ka. Teine pool põleb probleemivabalt. Pirnid on uued ja blokk on ka uus, seal pool kus täristab.
Kui proovida ühe vana ballastiga mõlemal pool, siis töötavad mõlemad pooled. Samas, kui uuele slim ballastile voolu anda otse akult, siis töötab ilusti.
Tule juures on kõik kontaktid on ilusad ja puhtad.
Mõõtsin ära ka pinge: originaal halogeeni põledes on pesas pinge 10,9 V ja ilma pirnita oli vist 13,7 V. Suht suur kukkumine. Selliste näitude järgi tundub, et originaalis seal releesid vahel ei ole?
Kas ühe tule kustumise ja mitte süttimise põhjus peitub voolu vähesuses? Et kui releed vahele panna, siis peaks toimima?

PS! Tänud ka Blackile operatiivse info ja juhendamise eest :)


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 31.10.09 14:37 Tsiteeri


Jep, nii ta kipub tegema kui voolu väheks jääb. Vea vool otse akult ja relee vahele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 28.02.10 20:09 Tsiteeri


Järjekordselt hakkasid pihta mingid anomaaliad xenon lampidega.
Seekord on kindel, et asi on lampides. Täna hommikul sõitu minnes näitas kompu, et pirn ei tööta. Arvasin, et tegu on ühe lambiga, mis AC Ülemiste jäärajal logistades ära kustus (ja nädal hiljem uuesti tööle hakkas). Hiljem ühe hoone klaasseinalt avastasin, et kumbki tuli ei põle.
Garaaži juures proovisin korduvat sisse ja välja lülitamist aga ei miskit. Lamp korra täristab aga ei sütti. Panin vanad lambid tagasi ja kõik toimib probleemivabalt. Tundub, et sattusid väga kehvad aftermarket lambid. Umbes aasta vanad ja juba võib minema visata.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.03.10 05:48 Tsiteeri


Need Hiina pirnid ongi paras saast. Ise jamasin ka eelmine talv nendega. Orig. Philips D2S pirnid maksavad 900 eek. komplekt, probleeme pole.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.03.10 06:50 Tsiteeri


Tihti on nii, et +B veetakse ilgelt jämeda kaabliga peale, aga mass unustatakse ära. Siis hakkabki ka täristamine jms pihta. Kontrollige mass ka alati üle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 01.03.10 18:17 Tsiteeri


Massi osas võin vähemalt mina kergendatult hingata, kuna tegu originaallahendusega.
Ühest küljest pole palju aastas 500 krooni lampidele kulutada (arvestades, millised hinnad mõned aasta tagasi olid ning kokkuvõttes ju omale turvalisem), kuid mingu siis juba aastaga roosaks ja kustugu ära. Selline töötab-ei tööta porno on palju hullem, eriti kui lampidel mingeid kulumisjälgi ka pole.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]