Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 tdi v6 110kw probleem käivitamisega (kas pump)õhtal (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2478)
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 03.01.08 14:51 Tsiteeri
2,5 tdi v6 110kw probleem käivitamisega (kas pump)õhtal



külmalt käivitades korraks käivitub, kuid kohe jääb seisma. Samas pikemalt käivitades jääb käima ja 5-10sekundi pärast läheb avariireziimi. Veakood 00550. Mis kamm see võiks olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelisl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 V6

postitati 03.01.08 15:35 Tsiteeri


00550 Injection Start Control


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 03.01.08 18:23 Tsiteeri


aga mis selle veakoodi siis annab ja mida peaks remontima või vahetama.miinuskraadidega aga asi juba hullem:(:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 04.01.08 13:36 Tsiteeri


Milles see avariireziim väljendub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 04.01.08 14:51 Tsiteeri


no kuidas seda seletadagi,pöörded kuni 2000 ja atm kast ka avariis.Aga kui uuesti käivitada siis korras ja sõidab,vahel läheb ka kuni 70 km kiirusel avariisse.tekkib selline tunne et külmkäivitus ei toimi ja süütenurka ei reguleeriks varasemaks .Enne avariise minekut reguleerib süütenurga nagu varaseks ja sumpast tuleb sinist ka.Tekkis see jama mõned päevad peale filtri vahetust.Keegi tark ütles et pumbas võib mingi kolb kinni jääda või siis juhtpihusti kottis,äkki on kellelgi midagi asjakohast seoses sellega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 05.01.08 18:53 Tsiteeri


süüde õige?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 06.01.08 09:25 Tsiteeri


kuidas sai süüde muutuda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 06.01.08 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
kuidas sai süüde muutuda!


Rihm pani hamba üle.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 07.01.08 19:37 Tsiteeri


sai täna märgid ära kontrollitud(korras).Kõik paigas aga ikka tembutab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 10.01.08 13:56 Tsiteeri


00550- veakood on: juhtpihusti juhtmestik, juhtpihusti andur, õhk süsteemis, kütus otsas, vale süüde.
sellised andmed autodatas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 10.01.08 15:05 Tsiteeri


Soovitan soojalt minna teadjamate meeste juurde ja asi saab selgeks mis miks ja kuidas. võibolla tõesti läheb veidi kallimaks, aga milleks leiutada ise jalgratast!!! :)
oli sama mure et kast pani ennast avarisse ja ei käinud edasi, kuid käisin diislimeeste juures ja pandi asi õigeks nyyd masin nagu noor kitseke, aint varsti tahab nukkade vahetust. :( see teeb meele nukraks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
POZ
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb

postitati 11.01.08 11:53 Tsiteeri


Ilma arvutit külge panemata on raske täpset diagnoosi panna ning ainult veakoodist on vähe kasu. Oleks vaja veidi muid andmeid ka vaadata.
Kui saad siis tule sõida meilt läbi.

Tom


Kodu ja kontorite puhastusteenused.
Autode varuosad jne.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 27.02.08 16:14 Tsiteeri


uus pump peal ja mure lahendatud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]