Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - A4 pardakompuuter
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A4 pardakompuuter (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 8216)
MTA
huviline



Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Ardu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 tdi

postitati 31.01.11 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Jah saab!

Hakkab näitama neid asju mis küljes on parasjagu, kaasa arvatud küttekulu.

Mul autol on pandud samasuguse vana asemele kompuga.
Kuna auto sai progeaju siis ei tööta mul enam kompu. Hetkel panime kellad venna auto peale tal ka selline vanem. Lähiajal võin teha puust ja punaseks DIY teema selle kohta, et mis ja kuidas.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MTA
huviline



Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Ardu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 tdi

postitati 31.01.11 19:33 Tsiteeri
A4 pardakompuuter



Tervitus,oleksin sellisest juhendist väga huvitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 12.02.11 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Hmm... kas immo pisikene valge karbikene ei ole mitte kellade taga eraldi kinnitatud?


Audi A4 kuni 99a ei ole immot kelladeplokis. Immo hakkas läbi kellade käima kui can-bus võeti kasutusele. A6 kohta ei oska kommenteerida.

Natuke lugemist

1. http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=24085593 - selles teemas kangi ja kellade pistiku ühendus natuke mööda pandud kahjuks

2. http://tech.bentleypublishers.com/thread.jspa?threadID=27834 - selles teemas alumine variant punase pistiku kohta seletab korrektsed kangi lülituste ühendused ja anduri jms ühendused kuni 99a A4-dele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 14.02.11 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Hmm... kas immo pisikene valge karbikene ei ole mitte kellade taga eraldi kinnitatud?


Audi A4 kuni 99a ei ole immot kelladeplokis. Immo hakkas läbi kellade käima kui can-bus võeti kasutusele. A6 kohta ei oska kommenteerida.


Kas A4 2000-2001a on siis CAN-ga? Sama ajastu A6 ju sama kelladeplokiga, immo ikka kelladeplokis ja CAN-i netu.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MIR
huviline



Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota RAV4

postitati 14.02.11 20:52 Tsiteeri


Tere

Kuna vastavat DIY-d (A4 B5-le kompuutri paigaldamine) pole veel tehtud, siis kasutaksin siin teemas juhust küsida. Autoks on Audi A4 Avant 1997. Hetkel tavalised ilma kompuutrita kellad ehk siis spidomeeter, tahhomeeter, kütusenäidik ja mootoritemp.
Sellised:
http://s4.postimage.org/2ok7lveec/vanad.jpg

Sooviksin paigaldada aga sellised:

http://s2.postimage.org/1kkyr3iuc/uuued.jpg
Olen aru saanud, et taoline vahetus on täiesti teostatav, tuleb ainult muretseda vastav näidikuteblokk displeyga ja kojameeste kang kus kompuutri juhtimiseks vajalikud nupud. Aga juhtmed, kas näidikutebloki ja kojamesstekangi vahele tuleb endal juhtmed vedada, või müüakse mingit valmiskoplekti koos pistikutega. Veel on küsimuseks, et kas voltmeeter ja õlitemp. hakkavad automaatselt tööle või tuleb neile ka juhtmed vedada. Mida tuleks teada soetades kojameeste kangi, millega see peab kokku sobima, kelladeblokid on ju aastate lõikes erinevad (1995-1997/1998-1999/2000-2001) või sõltub see siis tootmisaastast.

Tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.11 21:31 Tsiteeri


Ega see päris nii ikka ei käi,et paned autole mootori peale ja ilma juhtmete ühenduseta,keerad võtit ja töötab.Ei hakka ta sul niisama lihtsalt näitama,et vahetad ära ja kogu lugu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 03.04.11 14:38 Tsiteeri


Nii. Mina sain nüüd niipalju targemaks. Minu vanadel kelladel on roheline ja sinine pistik ning lisaks keskel üks must 10 kontaktiga pistik. Uutel LCD'ga kelladel on selle musta asemel punane 20 kontaktiga pistik. Ja sealt hädad algavadki. Sinna läheb siis küttekulu, piduri signaal, raadio ja kõik muud jutud mis LCD'l näidatakse.

Väidetavalt peab leidma sama aasta masina millel LCD oli ja sealt terve komplekti neid juhtmeid võtma. Uurin hetkel, kas äkki on võimalik käsitööd teha ja ise vastavad juhtmed sinna vedada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 05.04.11 20:17 Tsiteeri


Nii. Väike update. Ei ole vaja tervet kaabli kompekti. Lõpetasin endal just installi poolenisti. Saab ise täiesti kõik kaablid ära vedada.

Järgnev jutt kehtib 1997.a. A4 2.6 kohta kus on originaalis ilma kompuutrita kellad. See tähendab, et sul on spido ploki taga üks sinine ja üks kollane juhe ning keskel üks must 10 klemmiga juhe, ning sa tahad paigaldada kompuutriga kellasid millel on taga sinine ja kollane pesa ning üks punane pesa. Minu jutt ei pretendeeri 100% tõele ja mina ei vastuta kui Teie autoga midagi juhtub peale nende juhiste järgimist.

Mida tuleb teha?
1. A4 2.6 mootori puhul mootori ajust B pistik (kui võtad aju kätte siis paremalt teine pistik, peaks punane olema) tuleb vedada juhe klemmilt nr. 8 kelladeplokini ja ühendada seal punase pistiku esimese klemmiga. http://i248.photobucket.com/albums/gg191/windy1978/IMG_5549.jpg

Et saada välis temp. tööle tuleb vanast 10pin mustast pistikust vedada 4. klemmi pealt (pruun ja kollane) juhe uue ploki punasesse pistikusse klemmi nr 5. külge.

Klemmid nr. 16 ja 19 kellade ploki punses pistikus tuleb ühendada massiga. See kõrvaldab tulede ja piduri veateated.

Ehk siis kokkuvõtvalt: (spido puhul käib jutt punasest 20pin pistikust, ECU puhul samuti punasest pistikust mis antud joonise järgi kannab tähistust B http://i248.photobucket.com/albums/gg191/windy1978/IMG_5549.jpg)

ECU pin #8 -> spido pin# 1
10pin must pistik pin #4 -> spido pin #5
spido pin# 16,19 -> ground



Aknapesuvedeliku vingumise saab vag-comiga maha keerata. (17 -> recode -> 2 esimest numbrit 00 ja edasi nii nagu vastaval autol vaja) http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html

Nüüd on mul vaja veel 3 juhet makist vedada, et kuvaks ekraanil mis raadio mängib jne.

Ja pole mul veel ka nuppudega kojamehe kangi. Sealt kah siis 3 juhet veel juurde vedada.

Õli temp. tööle saamiseks tuleb vedada sinna ka juhe. Selle jaoks on eraldi pistik ühes servas kus vaid üks juhe küljes. Kust seda signaali saada pole jõudnud veel uurida

EDIT: Panen siia mõned pinoutid ka.

See käib siis selle väikese musta 10 pin pistiku kohta mis on vanematel ilma kompuutrita autodel.

Kood:

Pre 8/97 (This means you have a blue & a yellow connector on the back of your instrument cluster)
Pin 1 - Black/Red - Power
Pin 2 - Nothing
Pin 3 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature)
Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 19 on blue connector)
Pin 5 - Nothing
Pin 6 - Brown - Ground
Pin 7 - White/Blue - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 7 on yellow connector)
Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module (Gear Indicator)
Pin 9 - Brown - Ground
Pin 10 - Nothing

Post 8/97 through to 99.5 (This means you have a blue & green connector on the back of your instrument cluster and an ANALOG clock)
Pin 1 - Black/Red - Power
Pin 2 - Nothing
Pin 3 - Nothing
Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 20 on blue connector)
Pin 5 - Nothing
Pin 6 - Brown - Ground
Pin 7 - Nothing
Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module
Pin 9 - Nothing
Pin 10 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature)

This connector does not exist on 2000+ models.


Kuna kollane ja sinine pistik olid olemas siis eeldan, et seal kõik pinid samamoodi kuna kelladeplokk muidu töötas nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 05.04.11 20:28 Tsiteeri


Hea töö :)

Huvitav, kas see kõik kehtib facelift 2000a. A4 kohta ka. Ma pole veel viitsinud spidoblokki eemaldada.

Laur kust sa kompuga kellad said muidu?


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 05.04.11 20:36 Tsiteeri


Copin siia ka

Spido 20pin. pistik (nö. kompu pistik):

Red, 20-pin connector for multi-function display
1 - Fuel consumption signal
2 - Open
3 - Open
4 - Open
5 - Outside air temperature
6 - Selector lever display
7 - Open
8 - Open
9 - Washer fluid
10 - Hydraulic pressure
11 - Trip computer reset
12 - Clock signal for radio frequency display
13 - Data signal for radio frequency display
14 - Trip computer (forward sequence)
15 - Enable signal for radio frequency display
16 - Tail lights/headlight low beam (indicator lights)
17 - Open
18 - Trip computer (reverse sequence)
19 - Brake lights
20 - Open

Ja 1.8t mootoriga a4 kütusekulu juhe ajus pin nr 20 all.


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 05.04.11 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Hea töö :)

Huvitav, kas see kõik kehtib facelift 2000a. A4 kohta ka. Ma pole veel viitsinud spidoblokki eemaldada.

Laur kust sa kompuga kellad said muidu?


Uuendasin oma postitust. Sul seda musta pistikut ilmselt ei ole. Kui eest ära võtad siis on näha mis sul seal taga on ja mis puudu on.

Väga suur abi oli sellest teemast siin: http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=24085593

Loe see läbi, siis saad aimu mismoodi sa saaksid ümber teha endal. Kui leiad sama aastakäigu ploki ei tohiks kuigi keeruline olla. Raskem on vanale (pre facelift) masinale panna facelift kellasid kuna seal juhtimine üle can busi. Üks kutt seal foorumis on seda teinud ja on peaagu lõpuni jõudmas, mingid asjad jäid tal veel puudu. Rääkisin temaga ja ütles et otsib kogu komplekti koos juhtmestiku facelift oma ja siis ühendab ümber, et olevat lihtsam.

Kellad müüs mulle üks kodanik Lähtelt ;) Väga korralikud kellad, isegi kõik pixlid töötavad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.04.11 12:55 Tsiteeri


Tegin mingi õpetuse ka siis lõpuks: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=94753


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 11.04.11 13:55 Tsiteeri


Kuna otsin mõningaid juppe A4 B5-le, siis on jäänud silma päris palju autosid parempoolse rooliga (Nt B5 facelift, mingi 2000 aasta või nii), millel on täismajandus peal- 6-ne kellade plokk, displei keskel, multif. rool, kojameeste kangil nupud ja püsikas.
Standard B5-l siis 4-ne kellade plokk, märgutulukesed kahe kella vahel ja...ja noh, kõik :)
Pildid taolisestest kellade võrdlusest olid siin eespool.

Ehk minu küsimus, kui võtaks sellise parempoolse rooliga auto täiesti paljaks - kellad, multif. rool, kojameeste kang koos nuppudega, püsikas NING kasutaks isegi orginaal juhtmeid, ühendusi, klemme jne, kas annaks taolist kellade süsteemi ümber tõsta vasakpoolse rooliga autole? Kas nt kelladeplokk mahub ümber tõstma? Kelladeplokk on ikka sümmetriline?
Muud ei midagi, lihtsalt parempoolse rooliga autosid sellise varustusega seisab lademetes igal pool üle Eesti ja paljud tahaks nende juppidest ükskõik kui väikse papi eest lahti saada.
See õpetus on küll 5+
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 17.04.11 20:41 Tsiteeri


Kellel on originaalis displei peal, kas teil prefacelift autodel näitab ka milline uks lahti on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Hašš
huviline



Registreerunud 07.12.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,9 TDi.

postitati 30.05.11 21:27 Tsiteeri


Mul selline küsimus, et kas keegi on 1,9 diislile ka sellist asja proovinud ja on hakanud ka küttekulu näitama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]