jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.12.07 08:10
|
|
|
A4, B5 -96 peakaitsme asukoht või muu viga
Vabandan ette, kui selline teema juba olemas aga otsingust ei leidnud kahjuks ja repair manualis ka puudus selle kohta märge, niiet küsin
teadjamatelt
Mure siis selline, et autos puudub üldse elekter, st eelmien õhtu sõitsin, parkisin, panin uksed alarmipuldist lukku- hommikul aga ei mõjunud pult,
tegin võtmega ukse lahti, kontrollisin kaitsmed mis asuvad armatuuriotsal- paremal pool, kõik terved ja kõige võimsam on 30A, kuid see pole kindlasti
peakaitse.
Akuklemmid kõik väga OK, rohkem pole jõudnud vaadata.
Süüte sisse keeramisel ükski tuluke ei sütti, alarm ei lõuga, makk ei tööta (ainult kesklukunupul taust põleb)
Lisastereoasju pole ja releeplokki pole jõudnud veel süübida.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 31.12.07 09:07
|
|
|
Eemalda pedaalide kohalt kate ja vaata seal all asuvad kaitsmed ka üle.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.12.07 09:16
|
|
|
OK, seal peaks siis vähe kangemad kaitsmed olema?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 31.12.07 09:30
|
|
|
Äkki on aku kottis.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.12.07 09:51
|
|
|
No ma väga ei usuks aku asja kuna aku pole nii vana (aga no mina sa tea) ja samas on nii, et kell ei tööta, samuti ei tööta ka ükski väikene tarbija
ja samas oleks pidanud aku low voltage puhul alarm lõugama hakkama aga praegu pole mitte kottigi.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 31.12.07 09:55
|
|
|
Ära usu aga kontrolli järgi, pole ju mõttet alustada kuskilt ei tea kust et pärast avastada et akul üks purk üle öö ära kukkund.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.12.07 09:57
|
|
|
Ok, viskan testri peale, tsekkan mida pinget näitab.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.12.07 11:51
|
|
|
Lahendus: tester peale ja tulemus 0 V ja kogu muusika.
Uue aku järgi (õnneks olid mõningad asutused veel lahti täna) ja sai siis 44Ah aku asemel 61Ah aku pandud Jenox Gold seeriast (1370- eeku)
Lähemal uurimisel selgus ka, et aku vanadust näitav tuluke oli süsimust juba, niiet pidi ikka vana olema.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 31.12.07 11:55
|
|
|
No see 44Ah on rohkem Ziguli aku ka. Su pritsega ja el.lisadega masinal peabki olema üle 60Ah mahtuvust.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 31.12.07 12:28
|
|
|
Aku ja generaatori suhe oli vist selline et genekas peab olema 10% suurama amperaasiga kui aku.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.12.07 12:47
|
|
|
Ega ma päris lampi ei läinud akut ostma ka.
Õnneks oli enne paigaldatud originaalaku, mille küljepeal oli veel kiletaskus paberitükk kus oli kirjas:
A4 B5- 44, 60, 70, 80 Ah
Ehk siis bensukatele 44 ja 60 Ah ja naftapressidele arvatavasti 70 ja 80 Ah
Paigaldades on siis akukinnitusele 3 nähtavat keermestatud auku, kuhu siis saab vastavalt akusuurusele paigaldada kinnitusklambri.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.07 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
A4 B5- 44, 60, 70, 80 Ah
Ehk siis bensukatele 44 ja 60 Ah ja naftapressidele arvatavasti 70 ja 80 Ah
|
44Ah lapik patarei oli omal ka algul peal, mina ei saa aru miks nad nii teevad. isegi sooja kliimaga piirkonnas on seda vähe.
aga krt kus on ikka aku surm, lausa 0V
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 01.01.08 12:35
|
|
|
Ma usun, et minu vanal akul lihtsalt selline süsteem, et kui aku eluiga hakkab ühelepoole saama (kontrolltuluke süsimust), siis lihtsalt katkestatakse
toite väljaandmine ja ongi kõik, sest kui pinge oleks langema hakanud järk-järgult , siis oleks alarm lõuganud vms aga mul laksust kadus asi ära ja
kõik -kaitseb ehk elektroonikat vms.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.08 15:34
|
|
|
Mul oli u sarnane lugu, üks hommik sai sõidetud-järgmine hommik enam tööle ei läinud.
Vaatan mis krdi jama alarm maha ei tule Siis nägin et tulukegi ei vilgu
enam. Maksimum mis sisse sai jääda oli laetuli.
Õnneks sai buusterit kasutada ja 10 minutit laadimist ja siis sai juba buusteri abil käima. Pärast kontrollisin et gene laeb u 13,7V ja alarm peal
võtab u 0,03A. See peaks ju OK olema? Samas kas akud kellustuvadki nii päeva pealt?
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 01.01.08 18:31
|
|
|
Tundub nii, et surevadki lambist.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 02.01.08 10:11
|
|
|
Ehk on teistele audiomanikele ka kasu sellest teadmisest mis minule tuli üllatusena: kuna auto oli pool päeva ilma akuta, siis tundub, et auto unustas
endal mingid seaded ära vms ja tühikäigupöördeid polnud ollagi, kogu aeg viskas 500 rpm ja allagi, kui sai siis pikem ots sõidetud, siis nüüd on jälle
kõik ok ja isegi paremini kui enne- niiet see vist normaalne.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|