Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: ADU ei käivitu - korras (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2803)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.07 20:44 Tsiteeri
ADU ei käivitu - korras



Tervist, Kaasvõitlejad!


Olen nüüd kerge mõistatuse ees. Ehk on kellelgi sarnaseid kogemusi või ideid.

Nimelt RS2 ei taha käivituda peale mitme kuist seismist. Tegime Vennasega sisselaske lõpuni ja panin akule klemmid peale aga masin ei käivitu. Ringi käib aga ei luba. Proovisin siis sama lahtise õhulugeja pistikuga ja masin hakkas lubama ning lõpuks vedas ennast käima. Pedaaliga mängides masin töötas aga suri kohe välja, kui jala pedaalilt võtsin. Ühesõnaga tühikäiku pole (tühikäigumootori kontrollisin üle, see töötab). Panin uuesti pika venitamise peale nii masina käima ja ikka ei tööta tühikäigul. Proovisin siis nii, et lasin Vennasel õhulugeja pistiku külge panna ja masin suri koheselt välja. Proovisin siis uuesti käivitada ja enam ei käivitunud (õhulugeja ühendatud) ning käima läks pika venimise peale, kui õhulugeja pistik oli lahti.

Käisin kõik loogilised pistikud veelkord üle, ikka ei midagi. Vaatasin kõiki vaakumühendusi, kõik korras. Tühikäigumootor ka toimetab. Panime kaabli järgi ja näitas järgmist:
00532
2234

Supply Voltage

-Signal too large
-Signal too small

-Supply voltage greater than 16 volts
-Alternator faulty
-Starting with two series connected batteries
-Poor earth connection to J220
-Battery discharged
-Current drain with igntion off -J220 destroyed

-Idling speed not within specified range
-Voltage below 6 volts
-Engine not running -Test voltage

-Check battery charge state
-Test voltage supply


Vaatasin aku klemmid üle, kõik OK. Kustusime veakoodi, ikka null. Hakkasin massühendusi kapoti all üle käima ja sinna jäin pooleli. Homme jätkan.

On kellelgi midagi sellist esinenud? Oskab keegi ehk midagi soovitada?


Tänud ette,

Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.12.07 21:57 Tsiteeri


Kui voltmeetri näit on peale käimasaamist normi piirides, siis võib see veakood olla tingitud ka päris tühja akuga käivitada üritamisest.

Ega ei sattunud "täkku" andma või akut laadima nii, et auto poolsed akujuhtmed on küljes (ilmselt just selle liigutusega osati mul enda omal ajus üks ülepinge-kaitsediood lühisesse ajada --> veidikse jootekolviga võimlemist selle peale)?

Aju enda juhtmekimbu massiühenduste riknemine võib loomulikult igasugu ebaloogiliste anomaaliateni viia.

Ajul on ka mitu toidet - tasub veenduda, et kõigile tuleb pinge peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.12.07 08:56 Tsiteeri


Panustaks samuti kas ülepinge tekkimisele vms. Mõni massühendus või pisikaitse läbi põlenud.
Külmadel aegadel kui masin pikalt seisnud, ei soovita üldse starterit anda, pigem aku laadid ja siis proovida. Pinge kõikumistest jms võib igasugu nalja saada:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.12.07 12:01 Tsiteeri


mini võimalus on ka et on juhtunud midagi bensiini survega ja surve on kriitiliselt väike
Kunagi jamasin ühe sellisega ja käima sain ka vaid avarii resiimiga (ilma õhulugeja pistikuta ja sund toitega bentsu pumbale.
Kuid sinu autol peaks need jupid olema liiga korralikud?
Ja mõõda üle kas sisse kolde õhu temp andurile tuleb toide peale See ahel pitavat täkku andes ajul läbi kärrsama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teisik
huviline



Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200tq, S4 2,2T, S2

postitati 26.12.07 12:34 Tsiteeri


Kaitsmete kontroll


Lülita süüde sisse ... siis vaata kas õhukulumõõtja 1 ja 5 otsa peal 12V on. Saab ka mõõta süütepoolide + otsa pealt.

Kui pole siis kaitse s64 (5A termo) üle vaadata...
Kui korras, vaata kas 12V jõuab ecu 18 jalale sealt läbi ecu sees olevale releele, mida tüürib ecu ise, kui süüte sisse paned ..
37 jalalt läheb süütepoolidele ja õhukulumõõtjale... ala miski eelpinge õhukulu mõõtjale.

See miski eelpinge õhukulumõõtjale kuna pärast käivitamist tuleb toide läbi benapumba relee...

Vaata ka kas jagaja jalgadel 1 ja 3 5V

rohkem ei oska soovitadagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.07 19:37 Tsiteeri


Kõik kaitsmed olid korras.
Õhulugeja parempoolsele otsale ei tule toidet peale aga vasakpoolsele tuleb (tühja augu kõrval).
ECU 18ndale jalale tuleb ka toide peale.

Teab keegi peast öelda, mis kolm kaablit kinnituvad signaalpasunate alla metallist vinkliraua külge?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.12.07 20:43 Tsiteeri


Seal asub radika ventilaatori takistiplokk.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.07 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Ja mõõda üle kas sisse kolde õhu temp andurile tuleb toide peale See ahel pitavat täkku andes ajul läbi kärrsama.

Homme kontrollin.

Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Seal asub radika ventilaatori takistiplokk.

Sellepärast (sealt 1 kabla ühendus oli vigane, tegin korda) nüüd ventikas karjuma hakkaski, kui aku klemmi peale panin. Vaja jälle see 324 relee vaheta. Muidu midagi ei olekski, kui see nii nõmedalt kallis poleks. Huvitav, miks väikestel essidel need lähevad nagu soojad saiad?

Oskab keegi veel midagi soovitada, mida kontrollida?

Tänan seni vastanuid!:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.08 10:45 Tsiteeri


Siiani nulliring. Proovitud teist aju, õhulugejat, bensurõhku - tulemus null. Säde on ka täitsa olemas. Rõhuvoolik ECU-sse ka toimub. Bensiini on ka ca veerand paaki.

On kellelgi huvitavaid mõtteid?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 29.01.08 12:16 Tsiteeri


Tegelt tekkis üks huvitav mõte küll.
Teades, et see auto tegelt mega aega seisnud ma prooviks kas bensiin ikka on ültse enam korallikult põlev.
Ise olen tegelt iga kevad kokku puutunud sellega, et muru niiduk ei käivitu enne kui värske bensiin on paagis ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 29.01.08 17:01 Tsiteeri


-Poor earth connection to J220
-Current drain with igntion off -J220 destroyed

-Idling speed not within specified range

Kas siit ei loeks välja J220 klemmilt massi puudumise ja kiirus anduri mitte töötamise.
Ilma õhukulu andurita läheb see masin kindlalt käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.08 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Kas siit ei loeks välja J220 klemmilt massi puudumise ja kiirus anduri mitte töötamise.
Oled sa kursis, et J220 on ECU?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 29.01.08 20:05 Tsiteeri


Võibolla proovid veel detailsemalt edastada infot selle kohta, mida kontrollinud oled. Ise olen viimasel ajal ecu ja seonduva elektriga tegelenud.
Ei leidnud, kas ühendus sissekolde ja ecu vahel on ok. Seal teatavasti mitu juhet ühe klemmi all.
Kas see, et siiani nulliring tähendab endiselt seda, et läheb käima ilma õhukulu mõõtjata, kuid tühikäiku pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 29.01.08 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Oled sa kursis, et J220 on ECU?

J220 on ECU.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 29.01.08 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Kas siit ei loeks välja J220 klemmilt massi puudumise ja kiirus anduri mitte töötamise.
Oled sa kursis, et J220 on ECU?
No teistpidi juhtmoodulil puudub vajalik massi ühendus mootori töö juhtimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teisik
huviline



Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200tq, S4 2,2T, S2

postitati 29.01.08 22:01 Tsiteeri


ja see maa on lahti kindlasti sisselaske kolde juures


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.08 06:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teisik
ja see maa on lahti kindlasti sisselaske kolde juures

Ka minu mõtted oli sellised. Käisin kõik ühendused mitu korda läbi. Puhastasin ja panin tagasi.

Robinson helistas mulle eile ja pakkus varianti, mida ka ise plaanisin järgmiseks ette võtta. Nimelt poolid ja kommukad. Kui nädalavahetusel aega saan, siis proovin ära.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.01.08 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: teisik
ja see maa on lahti kindlasti sisselaske kolde juures

Ka minu mõtted oli sellised. Käisin kõik ühendused mitu korda läbi. Puhastasin ja panin tagasi.

Robinson helistas mulle eile ja pakkus varianti, mida ka ise plaanisin järgmiseks ette võtta. Nimelt poolid ja kommukad. Kui nädalavahetusel aega saan, siis proovin ära.


Massühenduse viga:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.08 19:46 Tsiteeri


Ja ta töötab taas!:) Mis ma muud oskan öelda, kui et Vennas on ikka paras elektriguru. Kui mina olin juba loobunud, siis tema mudis kaableid edasi ja lõpuks selle vea leidiski. Vea põhjus oli immo, mis näkku pani.

Tänan kõiki, kes kaasa mõtlesid. Erilised tänud Vennasele!

Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]