AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 10.02.04 11:51
|
|
|
4 - s käik jamab, milles viga?
Autoks: A6 2,5TDI käigukast manuaal 6 käiku.
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.
Teisi käike vahetades mingit probleemi ei ole. 1, 2, 3, 5, 6-es käik lähevad kõik ilusti sisse. Kohapeal neljas käik vahepeal läheb ilusti sisse ja
vahest nagu miski takistaks.
Milles võib probleem olla?
Kas võib olla et käigu hoovastik paigast ära?
Või siis viga neljanda käigu sünkronisaatoris?
Kelle poole sellise murega pöörduda?
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 10.02.04 12:03
|
|
|
Viga siis ilmselt ikkagi 4-k sünkronisaatori rõngas, MIS ISE MAKSAB 400eek, AGA KAST MAHA-PEALE JA REMONT on suht kallis ,norm. kastirem. teeb OÜ Tõukur
Toomas
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 10.02.04 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiTeam
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.
|
Kuni remondini tee nii: sidur alla 3. käik välja, sidur üles, sidur uuesti alla, 4. käik sisse, sidur üles. Nii ei kõrise ja sellega harjub ka
kiiresti. 
Ulvar
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.02.04 16:27
|
|
|
Mul krt. sama jama teise käiguga
PS: AudiTeam kui remondis ära käid siis anna teda palju plekkis.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 10.02.04 19:14
|
|
|
mul ka teise käigu sünkro peetis vist. Samas olen ise süüdi, sest kunagi vahetasin kuidagi hooletult rapsides käiku nii et sidur juba poolel teel
ülesse oli, käik aga veel sees polnud. Ragistas tiba ja nüüd ongi sünkro vigane 
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 10.02.04 21:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Audivend
Mul krt. sama jama teise käiguga
PS: AudiTeam kui remondis ära käid siis anna teda palju plekkis. |
Eks see II käigu probleem on enamus vanematel Audidel, see on nn "rallisõidu" sündroom : pärast I käiku on vaja võimalikult kiirelt ju II käik sisse saada ja koht, mis järgi annab ongi II käigu sünkronisaatorid.
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 10.02.04 21:27
|
|
|
Kas kuidagit on võimalik ilma kasti maha võtmata ka kindlaks teha, kas on sünkro viga või miskit muud?
...
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 10.02.04 21:56
|
|
|
Seda sünkro teemat sai siin kunagi ropult lahatud.
Üldiselt on kuldreegel see,et sünkro on esimene asi mis kastis järgi annab.
Kui teatud käik ikka raginaga ja suure vaevaga sisse läheb,siis pea 100% on süüdi kulunud sünkronisaatori rõngas.Pronks annab ikka enne järele kui
teras.
Kui keegi soovib omal seda sünkrot vahetada,siis olen nõus teda jõu ja nõuga abistama.
Audi kaste olen teinud küll ainult kaks,kuid vw ja opeli kaste on lapatud ikka mehemoodi.
Kuid on ka üks kurb aga,reeglina on vaja vahetada ka juba vähemalt diffrilaagrid,kui kast on sõitnud üle 200 000km ja simmerlingid
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 11.02.04 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiTeam
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.
|
Kuni remondini tee nii: sidur alla 3. käik välja, sidur üles, sidur uuesti alla, 4. käik sisse, sidur üles. Nii ei kõrise ja sellega harjub ka
kiiresti. 
Ulvar |
Millegi pärast mul see siduri mitmekordne sõtkumine ei mõju eriti. Harva kui käik läheb pärast siduri mitmekordset sõtkumist sisse ilusti.
Mul läheb 4 käik siis ilusti sisse kui kohe kolmanda pealt robaki neljandat ei pane vaid lasen vaba peale ja siis rahulikult lükates läheb neljas ilma
kõrinata sisse.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 11.02.04 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO ....Kui keegi soovib omal seda sünkrot vahetada,siis olen nõus teda jõu ja nõuga
abistama...... |
Palju selle sünkronisaatori rõnga vahetamine maksta võib? Ma mõtlen just seda töö raha.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 11.02.04 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiTeam
Millegi pärast mul see siduri mitmekordne sõtkumine ei mõju eriti. Harva kui käik läheb pärast siduri mitmekordset sõtkumist sisse ilusti.
|
Seda tuleb ikka kiiresti teha, kui viivitad, siis enam ei saa.
Ulvar
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 12.02.04 10:48
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiTeam
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.
|
Kuni remondini tee nii: sidur alla 3. käik välja, sidur üles, sidur uuesti alla, 4. käik sisse, sidur üles. Nii ei kõrise ja sellega harjub ka
kiiresti. 
Ulvar |
Mul läheb 4 käik siis ilusti sisse kui kohe kolmanda pealt robaki neljandat ei pane vaid lasen vaba peale ja siis rahulikult lükates läheb neljas ilma
kõrinata sisse. |
Käigu vahetusel tulebki tabada see moment kui võllid või hammikad võrdse kiirusega ringi käivad ja siis läheb käik sujuvalt sisse. Kui liiga kiirest
või liiga aeglaselt vahetada siis jällegi ragiseb.
Seda muidugi juhul kui on tegu sünkro kulumisega. Endal on ka neljanda käiguga jama. Aga nii et kord kagiseb (kõriseb) ja samas jälle ei ragise. Äkki
on mingi õli viga et sünkrod ei jõua iga kord hammikaid maha pidurdada ühele kiirusele.
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.04 10:40
|
|
|
Kas siduriketta katete vahetamisest poleks piisanud?
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 14.04.04 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Kas siduriketta katete vahetamisest poleks piisanud? |
Tegelt ketas oli ise ok aga vedrud olid omadega läbi seal, üks hakkas juba välja kukkuma.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|