Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: armatuuri tagune (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1256)
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 23.12.07 13:49 Tsiteeri
armatuuri tagune



tervist
autoks siis 96 aasta A6 tdi 103kW quattro.
armatuuri tagust piiludes jäi silma, et lisakellade kohal olevate märgutulukeste taha jooksis ainult 3 kaablipaari. samas märgutulukesi on kokku 6
esimene neist on selline märk <- 1 -> huvitav, mis see tähendab? selle taga kaablipaari polnud.
teine oli airbag-i tuluke. selle tagant oli pirn välja tõmmatud ning pirni sinna sisse asetades, põles see pidevalt
kolmas oli check engine tuluke. selle taha kaableid pirniga ei jooksnud.
neljas tuluke oli päevatulede märgutuli, mille taga olev kaablipaar pirnikesega oma ülesannet ka täidab.
viies oli veel miski punast värvi tuluke, mille taga kaablipaari polnud. selle tähendus on samuti selgusetu.
kuues oli oranz tuluke, millel on autokujutis küljelt vaadates. autot käivitades lööb selle hetkeks põlema kuid suht kohe kustub ära. on kahtlus, et pirn selle taga peaks olema hoopis check engine tulukese taga. kuid mis tähendus on sellel tulukesel?
niiet kallid asjatundjad, palun valgustage pisut. et sooviks teada, kui on tegemist ainult kolme kaablipaariga, siis milliste märgutulukeste taga need peaksid olema. mul on kahtlus, et eelmine omanik võis need lambist kuidagi tõsta ning mul poleks midagi selle vastu, kui need näitaksid õigete märgutulede taga. et eelkõige sooviks just teada, kas airbag on töökorras või mitte?
ning peale selle sooviks teada, kas selle masinal on olemas ASR? kuna armatuuris on märgutuluke selle jaoks olemas, kuid pirni taga polnud. igaks juhuks lisasin sinna pirni. ning samas, mida ASR endast täpselt kujutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 23.12.07 14:06 Tsiteeri


Kellad on A6'l näiteks kõik peaagu ühesugused, väljaarvatud S'i omad ja need millel kompuuter, märgutulede kohad on kõigil olemas.

Ilmselt on airbagi tuluke sul õige koha peal, sest töötava mootoriga mingi muu asi väga põleda ei saa koguaeg, st et sul polegi airbagi sees (tavaliselt tehakse nii et kui matsu on pand, siis seda airbagi blokki sisse enam ei panda kuna see on päris kallis). Siis on lihtsam pirn välja võtta ja uus omanik ei saagi midagi aru.
See auto kujutisega pilt peab kah korraks põlema, see on immo. Käivitades ta peabki korraks põlema, või noh süüte sisse keerates.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.12.07 16:00 Tsiteeri


<-1-> on ohutuled ja käru suunad.
Airbag põleb isegi siis pidevalt, kui korra see pirn on välja võetud.
Check engine tuld euroopas üldiselt ei ole (ok, juhe on küll vähemalt essidel armatuuris olemas).


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.4% - SQL: 73.6%]