Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 elekter jamab (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2257)
Leiutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2,0 85kw

postitati 19.12.07 18:41 Tsiteeri
B4 elekter jamab



Nimelt tahaksin teada kus ja milline on pingerelee, asi selles et autol läksid tuled tumedaks ja suri lõpuks välja, laadimist vist pole siis sõitsin ja olid armatuurituled ja kõik tuled natuke tuhmimad kui peaksid , järsku läks kõik korda nagu peab. Kas viga võib olla pingerelees mida ma kahtlustan või asi hoopis millegis muus. HELP


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 19.12.07 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leiutaja
Nimelt tahaksin teada kus ja milline on pingerelee, asi selles et autol läksid tuled tumedaks ja suri lõpuks välja, laadimist vist pole siis sõitsin ja olid armatuurituled ja kõik tuled natuke tuhmimad kui peaksid , järsku läks kõik korda nagu peab. Kas viga võib olla pingerelees mida ma kahtlustan või asi hoopis millegis muus. HELP

Ma usun, et mitte pingerelee vaid pingeregulaator. Pingeregulaator on mikroskeem, mis üritab anda konstantset alalispinget olenemata sellest, kui palju generaatorist tuleb. Audil on see regulaator generaatori harjadega komplektis ja asub generaatori küljes. Kätte saamiseks tuleb generaatori tagumise plastmasskatte eemaldada ning seda detaili kinni hoidvad kaks kruvi lahti keerata. Poodi minnes on sul mõistlik originaalne tükk kaasa võtta - siis saad kindlasti õige.

... Et äkitse on harjad ära kulunud ega anna ühendust enam. Ühesõnaga, vaheta see tükk profülaktika mõttes välja - ta ei maksa suurt midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andy
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: B4, B5

postitati 19.12.07 19:17 Tsiteeri


Pingeregulaator on elektooniline lülitus generaatori ergutuse (rootori) ahelas, mille ülesandeks on anda vastavalt nii palju voolu kui on tarvis generaatori väljundpinge hoidmiseks etteantud piirides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leiutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2,0 85kw

postitati 21.12.07 12:21 Tsiteeri


oligi pingeregulaator sai vahetatud nüüd kõik korras harjad olid ok. jupp ise maksis 150 vist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 02.03.08 16:43 Tsiteeri


Vana teema küll, kuid ei hakka uut tegema. Kas pingeregulaator hoiab koguaeg talle määratud pinget. Näiteks 14V puhul lased 18V sisse, siis pinge ikka 14 mis ergutusse läheb?
Probleem selles, et järsku lõi absi tulukese põlema ning kõik tuled läksid eredamaks. Kontrollisin siis testriga üle, mis pinget generaator väljastab...18V. Kiskusin pingeregulaatori maha ning lasin sinna 18V sisse, välja tuli ka 18. Lasin 27V, välja tuli ikka 18V. Niiet kui see pingeregulaator töötab samal põhimõttel, mis koduelektroonikaseadmetes kasutatavad, siis on see läbi!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant B4

postitati 02.03.08 19:16 Tsiteeri


Pingeregulaator reguleerib generaatori kommutaatori pinget olenevalt geneka väljundpingest, nii et kui sisendpinge väertus ületab 14,5 v siis väheneb pinge harjadel. (parandage kui on vale).
A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 04.03.08 19:55 Tsiteeri


Niisiis vahetasin pingeregulaatori ära. Ennem muidugi katsetasin, et kas minu teooria paika peab, kuid ei pidanud. Kui lasin uude pingeregulaatorisse 18V sisse, siis välja tuli ka sealt samapalju. Uue pingeregulaatoriga on laadimispinge paigas.
Kas on võimalik, et mitte ei alandata pinget regulaatoris vaid voolutugevust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.08 20:20 Tsiteeri


Opsys sellise süsteemiga nagu sina mõtled on baikide el süsteem- kõik mis üle 14V köetakse massi, nii polegi baigil mõtet tulesi ära kustutada et genet säästa vmt.
Seda klassikalist harjahoidikuga pingeregulaatorit saab ilusti katsetada 12v akuga, kahe taskulambi patareiga ja ühe 12V 1...4w pirniga.
Pirn läheb harjade otsa, ühe harja kõrval (harjaga ühenduses) on üks sakk sinna l2heb + ja - l2heb selle kruvi ümber oleva pleki vastu. Ainult aku 12V, pirn põleb, aku ja patareid 15V pirn ei põle(enam nii eredalt).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 04.03.08 21:15 Tsiteeri


Järelikult siis toimib ikkagi voolutugevuse vähendamisega see süsteem. Põhimõtteliselt kui vähendatakse voolutugevust rootorile, siis väheneb tema magnetväli ja seega toodetakse vähem elektrit.Niisiis väheneb ka pinge generaatori klemmidel.(peaks nii olema loogika järgi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jasss
huviline



Registreerunud 23.07.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 85 kw `94

postitati 26.07.09 08:19 Tsiteeri


Tere! Tõstan teemat.
Kas aku "ülekeemine" võib olla pingeregulaatori viga? Samas pirnid läbi ei põle...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant B4

postitati 28.07.09 11:30 Tsiteeri


Aku keemaminekus võib olla paar põhjust: 1. laadimis pinge liiga kõrge. Mõõta töötaval mootoriga (suurenda mõõtise ajal mootori pöördeid ) süsteemi pinget ja kui pinge ületab 14,6 volti siis on viga arvatavalt generaatori pinge regulaatoris. 2. vigane aku (plii plaaid kõverdunud,pliiplaatide vahelinei solaator rikutud , aku hape lahja või vähe ) Kui pinge korras siis viga akus.

A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jasss
huviline



Registreerunud 23.07.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 85 kw `94

postitati 28.07.09 20:02 Tsiteeri


Pidi olema veel üks põhjus "ülekeemiseks" - liiga kõrge vedeliku tase. Omast arust ma teda uputanud pole, kuigi enne toda talvist laadimist valasin ühte pütti natuke dest. vett juurde. Ja veel .....
Nüüd on see aku pea-aegu nädala garaa˛i nurgas seisnud ja jälle on külg märg: paistab, et vedelik immitseb läbi õhutusava, mis püttide korkidega ühenduses.
Andke nõu, teadjamad, mida võiksin ette võtta? Vast on aku ikkagi terve ja probleem on sisus? Seda sisu peaks ju olema võimalik vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.07.09 21:01 Tsiteeri


Kisu korgid maha, pista klaastoru sisse kuni plaatideni, pöidlaga teine ots kinni ja toru uuesti välja. Kui nivoo on üle 10 mm üle plaatide, siis võta sellest purgist elektrolüüti vähemaks. Kui on hele aku, siis paistab tase tavaliselt ka küljepealt välja. Enamasti on siis ka max/min kriipsud olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]