viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 09.02.04 09:54
|
|
|
2.3 quattro küttekulu
Maanteel küttekulu 15L sajale. Mõnikord veits vähem. mootoriks 2,3. quatro kah.
Ja jahedama ilmaga jahutusvedeliku temp. mingi 50 kraadi. seda ju vähe.
Tundub, et linnas võtab vähem, kui maanteel
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.02.04 10:13
|
|
|
Tere!Mis aasta ja mootori nr.?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.02.04 11:45
|
|
|
Just arvestasin enda isendi kütte kulu ja tuli 8,3L saja kilomeetri peale, sõiduvõtted ei olnud kõige tagasihoidlikumad. Mootori tähis KU.Aga 15 on
tõsiselt palju,point võib selles ka olla et mootori töötemp. väga madal.
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 09.02.04 12:14
|
|
|
Mul samuti bensukuluga probleemid. Autoks b4 2,3 ja linnas on kütuse kulu normaalse sõitmise juures umbes 15-17 l/100km. Maanteepeal jälle seevastu
ülimalt ökonoomne u. 7,5-8 l/100km. Käisin Aava juures ka, aga ta sai ainult minekut natuke paremaks, küttekulu osas mingeid muutusi ei märganud.
Maximaalne, mis olen saavutanu üliõkonoomse sõidu juures oli 13l/100km. Milles asi, et linnasõidu juures nii meeletult janune on?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 09.02.04 12:26
|
|
|
töötemp väga madal, et äkki on nii et termostaat on peetis? sümptomite järgi võiks öelda et äkki termostaat pidevalt avatud vms.
1 võimalikest variantidest ehk?
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.02.04 12:32
|
|
|
Niih eelmine talv A90 töötemp. oli nõks üle 50 ja bensukulu suur,vahetasin termostaadi ära temp. pea 90 ja küttekulu vähenes.Nii väitis mulle omanik
kelle autot on mul au vahest togida.Ja mootoriks on sellel autol R5 2,3 NG.
|
|
|
|
viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 09.02.04 14:12
|
|
|
Aastaks siis `87, mootori numbrit hetkel ei oska öelda.
Kahtlustan ka ise termostaati. Palju see maksta võiks?
ainult quattro
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.02.04 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja viljar
Aastaks siis `87, mootori numbrit hetkel ei oska öelda.
Kahtlustan ka ise termostaati. Palju see maksta võiks? | Võin eksida aga meeles see et oli 145 eeku
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 10.02.04 09:26
|
|
|
Mure sama aga sellega juba leppinud
mul sama jama, autoks b4 2,3 R5 quattro. Linna sõidul, kui nautida kiirendust ja muid quattro mõnusid siis kipub kulu 17-20 kanti, rahulikult sõites
12-15 juurde. Maanteel saab üksi sõites 7-8l hakkama aga kui koorem peal siis 10 ringi. Ega Audi tootja pole just eriliselt säästlikkusele rõhunud. 98
bensuga on näitajad muidugi paremad. See et temp. madal, on ilmselt termostaadi süü. Minu autol normaalne näit 1mm üle 90 graadi!
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.02.04 09:33
|
|
|
Ma olen juba kahel Audil termostaadi ära vahetanud ja ma ei tea vist tutvusringkonnast Audiinimest, kes poleks seda teinud. See lihtsalt väsiv tegur
ja ei maksa kah midagi, vahetus sõltuvalt mudelist kas siis kerge või raskem. Võimatu ei tohiks olla ühelgi mudelil 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
AudiQuattro
huviline
Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03
|
postitati 10.02.04 10:52
|
|
|
Jah mul sama mure, linnas alla 20 sajale ei saa kuidagi hakkama. Aga anname andeks on ju talv ja nelivedu automaatkastiga ei joo mitte vähe...
~~The fellowship of the four silver rings~~
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 10.02.04 11:41
|
|
|
samas mul ka temp linnas enamasti 80 ja alla ning maanteel veel vähem.. ja üle 90 tõuseb vaid kohapeal kaua jõristades või jäärajal piitsutades
korralikult..
äkki peaks ka ära vahetama raisa?
|
|
|
|
AudiQuattro
huviline
Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03
|
postitati 10.02.04 14:30
|
|
|
Raudselt...
~~The fellowship of the four silver rings~~
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 15.02.04 22:23
|
|
|
mul sama jama!
minul töötab auto umbes tühjalt 2 tunniga 5 liitrit maha
see on ikka jube!!!2,0 kohta
|
|
|
brunnts
huviline
Registreerunud 16.06.03
Asukoht: Tallinn - Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2,3
|
postitati 16.02.04 07:48
|
|
|
Ma mõtlesin et ainult minul seline jama aga võta näppust. Linnas rahulikult sõites min. 15l sajale, aga tavaliselt mingi 18-20l. See ikka jama ju.
Termostaat on vahetatud, küünlad, küünalde juhtmed, jagaja, aga kasu mitte halligi.
Life is hard. It's harder if u're stupid.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.02.04 22:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja brunnts
Ma mõtlesin et ainult minul seline jama aga võta näppust. Linnas rahulikult sõites min. 15l sajale, aga tavaliselt mingi 18-20l. See ikka jama ju.
Termostaat on vahetatud, küünlad, küünalde juhtmed, jagaja, aga kasu mitte halligi. |
Siis tuleb viga kas sisselaskes või väljalaskes taga ajama hakata. Kolmel korral olen ise tunda saanud, kuidas KATid hakkasid kinni jooksma. St.
alguses oli jõudu normaalselt, aga kütusekulu hakkas vaikselt tõusma, kuni muutus väljakannatamatuks. Kuna kinnijooksnud kattidest enam midagi välja
ei tulnud siis loomulikult poos asi mootori täiesti kinni. Igasugused diagnostikad ei aidanud selle mure lahendamisel mitte mingit moodi kaasa.
Vähemalt igalt poolt sain ilusad värvilised lipikud kaasa, et kõik OK ja sittagi häda pole kuskil, vahet pole, et auto 25l sajale võttis. Lõpuks kui
ise hakkasin asjasse süübima sain murele pihta kui viskas kattide ees olevatelt CO mõõtmise torudelt punnid eest ära ja kogu jura jooksis mulle kapoti
alla mitte sumpast välja Peale KATide väljapeksmist oli esimesel autol juba
tiba hilja, sest liiga palju oli asja kedratud sellises veidras olekus. Ülerõhk sisselaskekollektoris V6 mootoril oli kollektori plastist põhja
praktiliselt pilbastunud ja kui sai esimene kord korralikult gaasipedaalile vajutatud peale KATide välja peksmist lendas kollektori aluskaan seespoolt
pilbasteks ja plastitükid panid silindrite poole teele. Polnud just ilus hääl, mis välja tuli Järgmisel korral oli juba selge pilt ja tuttav tunne, millega tegu. Teadsin juba ennetada.
Teine asi mida saab diagnostiga kindlasti kontrollida on see, kas lamda andurid on errorisse visanud, kui nii, siis võib põhjustada liigse kütusekulu
ka lamba anduritest tulev jura, mis kütusesegu paigast ära keerab.
Veel võib probleeme tekitada bensupumba vaikselt ära minemine. Kuna puhustid ei saa enam piisavalt litakat peale hakkab asi samuti rohkem bensiini
rüüpama. Muidugi seda peaks juba mootori väga ebaühtlasest käimisest tunda olema, et midagi kuskil väga nihu. Eriti kõrgetel pööretel pole autol üldse
jõudu.
Ühesõnaga, millisest otsast alustada ei oska küll soovitada Eks elu
õpetab.
Kes on teoorias tugev võib mulle vastu vaielda, aga need on omal nahal ära tuntud ja sellist praktikat poleks ise pigem tahtnud tunda 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
mouse
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.7 Quattro
|
postitati 23.02.04 22:20
|
|
|
lihtne ja loogiline;termostaat vaja ära vahetada.linnas vaikselt sõitmisega ei tule ju niipalju jahedat õhku eest sisse,mis mootori maha jahutab.sealt
ka bensu kulu.külma mootoriga võtab ju alati rohkem kütet,pea topelt..
|
|
|
ets
huviline
Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 25.02.04 22:03
|
|
|
Minu kogemused: esialgse, lahtise termostaadiga kulu alla 14l. Sai vaeseke ära vahetatud. Suvel keskmiselt 10,5 talve rekord 11,2. Palju on lühemaid
otsi külma mootoriga. Ei põe, ikkagi Quattro.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 27.02.04 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
samas mul ka temp linnas enamasti 80 ja alla ning maanteel veel vähem.. ja üle 90 tõuseb vaid kohapeal kaua jõristades või jäärajal piitsutades
korralikult..
äkki peaks ka ära vahetama raisa? |
Täpselt sama jama ka siin. Vahetatud termostaat aga temperatuur ikka ei tõuse üle 70-80 kui just kohapeal ei põrista.
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.04 12:43
|
|
|
Sai ka käidud diagnostis (2,3 NG) kuna mootor ei käinud yhtlaselt. Ennem oli benakulu linnas 12,7-13,2 aga noh ma ei sõida
väga ökonoomselt ka. Diagnostis öeldi süüde natuke vale ja segu lahja. Keeras need paika ja muidugi ytles
et lamda ei tööta korralikult. Peale seda oli benakulu linnas 15l. Sai ostetud uus lamda 1100.- kr ja kytusekulu 11,4-12,0 . Muidugi
liigub veica paremini kui ennem. See 1100.- kr investeerig tasub minul ennast kiiresti kuna keskmiselt sõidan kuus 4000 km sellest suuremosa
linnas.
|
|
|
|