Theum
huviline
Registreerunud 28.05.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.3 tdi
|
postitati 09.12.07 19:25
|
|
|
Turuuring - Audi Cabriolet hardtop
Tervitused kõigile
Eellugu:
Olen juba mitu kuud proovinud tulutult ebay-st ja teistest erinevatest kohtadest Euroopas oma Audi Cabrioletile hardtop-i soetada põhjusel, et autoga
ka Eestima kehvas suveilmas (loe hilissügis-talv-varakevad) sõita saaks muretsemata, et riidekatus tahab tublit hoolt, et seisukord hästi säiliks.
Kuna minu soetamiskatsed on liiva jooksnud erinevail põhjuseil (millest oluliseim on katuse hind), siis võtan julguse arendada ideed, et teha see
katus ise valmis.
Küsimus:
Nüüd aga selline küsimus. Kui selline asi juhtuma saab ja reaalne on, et asi ka väiketootmisse läheb, siis kui palju oleks siin foorumis kasutajaid,
kes oleksid reaalsed toote ostjad?
Milline peaks olema toote hinnavahemik, mis tunduks auto kasutajaile mõistlik?
Jään huviga tagasisidet ootama.
P.S. Kui asi tõesti käima peaks minema, siis ei ole muidugi küsimus tekitada toodangut ka teistele kabriolett-tüüpi autodele, millel
valmistajapoolselt kõvakatus puudub.
Esialgne idee ja teostus:
Vast kõige lihtsam oleks sellist katust teha klaaskiust ja epovaigust (millest tehakse näiteks kanuusid). Seda just seetõttu, et vormi tegemine on
tehniliselt lihtsasti teostatav.
Samuti on idee, et tagaaknana tuleb kasutada klaasakent, mis võiks võimalusel olla soojendusega.
Natuke keerulisem saab olema mure tihenditega, kuna see eeldab head tööd ja mõtlemist.
Kõige keerulisem osa on Katuse lukustamine esiakna piida külge. Hetkel käivad uuringud, kas on võimalik eraldi soetada nii manuaalse kui ka
elektrilise katuse kinnituse mehhanisme eraldi või müüakse seda ainult koos raamiga.
Seega, idee siis selline. Ootan aktiivset vastukaja.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.12.07 19:36
|
|
|
Sellist asja ju täiesti toodetakse. LINK - vaata tuuningu alla.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 09.12.07 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Theum
Tervitused kõigile
Eellugu:
Olen juba mitu kuud proovinud tulutult ebay-st ja teistest erinevatest kohtadest Euroopas oma Audi Cabrioletile hardtop-i soetada põhjusel, et autoga
ka Eestima kehvas suveilmas (loe hilissügis-talv-varakevad) sõita saaks muretsemata, et riidekatus tahab tublit hoolt, et seisukord hästi säiliks.
Kuna minu soetamiskatsed on liiva jooksnud erinevail põhjuseil (millest oluliseim on katuse hind), siis võtan julguse arendada ideed, et teha see
katus ise valmis.
Küsimus:
Nüüd aga selline küsimus. Kui selline asi juhtuma saab ja reaalne on, et asi ka väiketootmisse läheb, siis kui palju oleks siin foorumis kasutajaid,
kes oleksid reaalsed toote ostjad?
Milline peaks olema toote hinnavahemik, mis tunduks auto kasutajaile mõistlik?
Jään huviga tagasisidet ootama.
P.S. Kui asi tõesti käima peaks minema, siis ei ole muidugi küsimus tekitada toodangut ka teistele kabriolett-tüüpi autodele, millel
valmistajapoolselt kõvakatus puudub.
Esialgne idee ja teostus:
Vast kõige lihtsam oleks sellist katust teha klaaskiust ja epovaigust (millest tehakse näiteks kanuusid). Seda just seetõttu, et vormi tegemine on
tehniliselt lihtsasti teostatav.
Samuti on idee, et tagaaknana tuleb kasutada klaasakent, mis võiks võimalusel olla soojendusega.
Natuke keerulisem saab olema mure tihenditega, kuna see eeldab head tööd ja mõtlemist.
Kõige keerulisem osa on Katuse lukustamine esiakna piida külge. Hetkel käivad uuringud, kas on võimalik eraldi soetada nii manuaalse kui ka
elektrilise katuse kinnituse mehhanisme eraldi või müüakse seda ainult koos raamiga.
Seega, idee siis selline. Ootan aktiivset vastukaja. |
Kõike on võimalik teha, natuke mõtlemist ja natuke töökaid käsi ja asi peaks toimima.
Julget pealehakkamist ja kivi kotti
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
Theum
huviline
Registreerunud 28.05.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.3 tdi
|
postitati 09.12.07 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Sellist asja ju täiesti toodetakse. LINK - vaata tuuningu alla. |
Jah seda (ja mõnda teistki alternatiivi) ma tean, kuid hinnad on kohutavad. Arvan, et ise tehes saab märksa mõistlikuma kuluga hakkama ning üldsegi
mitte oluliselt halvema tulemusega.
Ühe katuse tegemine on loomulikult kulukas, kuid fakt on see,et järelturg on Euroopas vägagi korralik ja soovijaid palju.
Loomulikult kaasneb "tootmisega" palju probleeme alates tüübikinnitusest kuni turustamiseni välja, aga see ei olegi eesmärk. Esialgu on idee teha
asi ise valmis, sest kasutatu soetamine on vägagi keeruliseks osutunud.
Õnneks on mul palju häid sõpru, kes tehnilises vallas väga pädevad on ja nad on kindlasti nõus mind ka aitama.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.12.07 20:09
|
|
|
Eks see esimene ole ikka raske, et asi korralikult saaks, millelt siis omakorda vorm võtta. Oma auto tood sa samuti kõvaks ohvriks, et see esimene
valmis saaks
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 25.12.07 19:58
|
|
|
Kas sellise asja tootmine ei eelda märgatava bürokraatia jms kordaajamist? Tegu ei ole päris kandva kere osaga, aga ilmselgelt on sellel siiski
ohutuse poolelt oma osa mängida küll (kuidas asi käitub õnnetuse/ümberpaiskumise korral). Äkki just see muuhulgas tingibki tolle eelmainitud
valmistaja hardtopide hinnaskaala (Saksamaal seda bürokraatiat ju jagub ka).
|
|
|
Theum
huviline
Registreerunud 28.05.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.3 tdi
|
postitati 26.12.07 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Kas sellise asja tootmine ei eelda märgatava bürokraatia jms kordaajamist? Tegu ei ole päris kandva kere osaga, aga ilmselgelt on sellel siiski
ohutuse poolelt oma osa mängida küll (kuidas asi käitub õnnetuse/ümberpaiskumise korral). Äkki just see muuhulgas tingibki tolle eelmainitud
valmistaja hardtopide hinnaskaala (Saksamaal seda bürokraatiat ju jagub ka). |
Selles on sul täiesti õigus. Bürokraatiat jagub. Sellest ma praegu alustasingi. Suhtlen hetkel ARK-iga erinevate tüübikinnituste ja standardite osas,
et olla kindal selle asja tegemise võimalikkuses üleüldse. Kui sealtpoolt on asi klaar, alles siis hakkan asja reaalselt tegema.
Kuna mul pole veel kõiki hindasidki kokku saadud, siis ma ei tea reaalset eelarvetki veel öelda.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 15.04.08 20:04
|
|
|
kindlasti oleks ostusoov, isegi otsinud ja vaadanud teisi ebayst ja mujalt otsinud, kuid hinnad jah laes. hind võiks jääda alla 10k
|
|
|
|