Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turuuring - Audi Cabriolet hardtop (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2227)
Theum
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.3 tdi

postitati 09.12.07 19:25 Tsiteeri
Turuuring - Audi Cabriolet hardtop



Tervitused kõigile

Eellugu:

Olen juba mitu kuud proovinud tulutult ebay-st ja teistest erinevatest kohtadest Euroopas oma Audi Cabrioletile hardtop-i soetada põhjusel, et autoga ka Eestima kehvas suveilmas (loe hilissügis-talv-varakevad) sõita saaks muretsemata, et riidekatus tahab tublit hoolt, et seisukord hästi säiliks. Kuna minu soetamiskatsed on liiva jooksnud erinevail põhjuseil (millest oluliseim on katuse hind), siis võtan julguse arendada ideed, et teha see katus ise valmis.

Küsimus:

Nüüd aga selline küsimus. Kui selline asi juhtuma saab ja reaalne on, et asi ka väiketootmisse läheb, siis kui palju oleks siin foorumis kasutajaid, kes oleksid reaalsed toote ostjad?

Milline peaks olema toote hinnavahemik, mis tunduks auto kasutajaile mõistlik?

Jään huviga tagasisidet ootama.

P.S. Kui asi tõesti käima peaks minema, siis ei ole muidugi küsimus tekitada toodangut ka teistele kabriolett-tüüpi autodele, millel valmistajapoolselt kõvakatus puudub.

Esialgne idee ja teostus:

Vast kõige lihtsam oleks sellist katust teha klaaskiust ja epovaigust (millest tehakse näiteks kanuusid). Seda just seetõttu, et vormi tegemine on tehniliselt lihtsasti teostatav.

Samuti on idee, et tagaaknana tuleb kasutada klaasakent, mis võiks võimalusel olla soojendusega.

Natuke keerulisem saab olema mure tihenditega, kuna see eeldab head tööd ja mõtlemist.

Kõige keerulisem osa on Katuse lukustamine esiakna piida külge. Hetkel käivad uuringud, kas on võimalik eraldi soetada nii manuaalse kui ka elektrilise katuse kinnituse mehhanisme eraldi või müüakse seda ainult koos raamiga.


Seega, idee siis selline. Ootan aktiivset vastukaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.12.07 19:36 Tsiteeri


Sellist asja ju täiesti toodetakse. LINK - vaata tuuningu alla.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 09.12.07 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Theum
Tervitused kõigile

Eellugu:

Olen juba mitu kuud proovinud tulutult ebay-st ja teistest erinevatest kohtadest Euroopas oma Audi Cabrioletile hardtop-i soetada põhjusel, et autoga ka Eestima kehvas suveilmas (loe hilissügis-talv-varakevad) sõita saaks muretsemata, et riidekatus tahab tublit hoolt, et seisukord hästi säiliks. Kuna minu soetamiskatsed on liiva jooksnud erinevail põhjuseil (millest oluliseim on katuse hind), siis võtan julguse arendada ideed, et teha see katus ise valmis.

Küsimus:

Nüüd aga selline küsimus. Kui selline asi juhtuma saab ja reaalne on, et asi ka väiketootmisse läheb, siis kui palju oleks siin foorumis kasutajaid, kes oleksid reaalsed toote ostjad?

Milline peaks olema toote hinnavahemik, mis tunduks auto kasutajaile mõistlik?

Jään huviga tagasisidet ootama.

P.S. Kui asi tõesti käima peaks minema, siis ei ole muidugi küsimus tekitada toodangut ka teistele kabriolett-tüüpi autodele, millel valmistajapoolselt kõvakatus puudub.

Esialgne idee ja teostus:

Vast kõige lihtsam oleks sellist katust teha klaaskiust ja epovaigust (millest tehakse näiteks kanuusid). Seda just seetõttu, et vormi tegemine on tehniliselt lihtsasti teostatav.

Samuti on idee, et tagaaknana tuleb kasutada klaasakent, mis võiks võimalusel olla soojendusega.

Natuke keerulisem saab olema mure tihenditega, kuna see eeldab head tööd ja mõtlemist.

Kõige keerulisem osa on Katuse lukustamine esiakna piida külge. Hetkel käivad uuringud, kas on võimalik eraldi soetada nii manuaalse kui ka elektrilise katuse kinnituse mehhanisme eraldi või müüakse seda ainult koos raamiga.


Seega, idee siis selline. Ootan aktiivset vastukaja.


Kõike on võimalik teha, natuke mõtlemist ja natuke töökaid käsi ja asi peaks toimima.
Julget pealehakkamist ja kivi kotti :)


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Theum
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.3 tdi

postitati 09.12.07 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sellist asja ju täiesti toodetakse. LINK - vaata tuuningu alla.


Jah seda (ja mõnda teistki alternatiivi) ma tean, kuid hinnad on kohutavad. Arvan, et ise tehes saab märksa mõistlikuma kuluga hakkama ning üldsegi mitte oluliselt halvema tulemusega.

Ühe katuse tegemine on loomulikult kulukas, kuid fakt on see,et järelturg on Euroopas vägagi korralik ja soovijaid palju.

Loomulikult kaasneb "tootmisega" palju probleeme alates tüübikinnitusest kuni turustamiseni välja, aga see ei olegi eesmärk. Esialgu on idee teha asi ise valmis, sest kasutatu soetamine on vägagi keeruliseks osutunud.

Õnneks on mul palju häid sõpru, kes tehnilises vallas väga pädevad on ja nad on kindlasti nõus mind ka aitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.12.07 20:09 Tsiteeri


Eks see esimene ole ikka raske, et asi korralikult saaks, millelt siis omakorda vorm võtta. Oma auto tood sa samuti kõvaks ohvriks, et see esimene valmis saaks ;)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.12.07 19:58 Tsiteeri


Kas sellise asja tootmine ei eelda märgatava bürokraatia jms kordaajamist? Tegu ei ole päris kandva kere osaga, aga ilmselgelt on sellel siiski ohutuse poolelt oma osa mängida küll (kuidas asi käitub õnnetuse/ümberpaiskumise korral). Äkki just see muuhulgas tingibki tolle eelmainitud valmistaja hardtopide hinnaskaala (Saksamaal seda bürokraatiat ju jagub ka).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Theum
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.3 tdi

postitati 26.12.07 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Kas sellise asja tootmine ei eelda märgatava bürokraatia jms kordaajamist? Tegu ei ole päris kandva kere osaga, aga ilmselgelt on sellel siiski ohutuse poolelt oma osa mängida küll (kuidas asi käitub õnnetuse/ümberpaiskumise korral). Äkki just see muuhulgas tingibki tolle eelmainitud valmistaja hardtopide hinnaskaala (Saksamaal seda bürokraatiat ju jagub ka).


Selles on sul täiesti õigus. Bürokraatiat jagub. Sellest ma praegu alustasingi. Suhtlen hetkel ARK-iga erinevate tüübikinnituste ja standardite osas, et olla kindal selle asja tegemise võimalikkuses üleüldse. Kui sealtpoolt on asi klaar, alles siis hakkan asja reaalselt tegema.

Kuna mul pole veel kõiki hindasidki kokku saadud, siis ma ei tea reaalset eelarvetki veel öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 15.04.08 20:04 Tsiteeri


kindlasti oleks ostusoov, isegi otsinud ja vaadanud teisi ebayst ja mujalt otsinud, kuid hinnad jah laes. hind võiks jääda alla 10k :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]