juq
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Eesti, Tartu; Soome, Rauma
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 v6 Q
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.07 21:43
|
|
|
see kindlasti ei ole normaalne.
mul sama mootor ja veoskeem ning manual aga maanteel 9 sajale.
|
|
|
|
juq
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Eesti, Tartu; Soome, Rauma
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 v6 Q
|
postitati 06.12.07 05:34
|
|
|
vast nyyd väheneb - l
kui lambda-andur ära on, sis pidi küttekulu suurem olema. Äkki saan seekord paagitäie küttega üle 500 km
Ma olen täiesti normaalne...hääled mu peas ütlesid mulle
|
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 06.12.07 05:53
|
|
|
Noo ma ei tea... siin ikka sõltub palju sõidustiilist...
Nädal tagasi lasin paaki niipalju kui hooga jooksis ( tankkepüstoli kukkulõi ) ja siis tartus tiba tiirutasin - Pärnu ja seal hopatud - Türile
-Tallinna ja kui Tartusse jõudsin olin mingi 665km sõitnud.... ja "kompu" näitas et kütust jätkuks veel 50km jaoks.
Kui täpselt seda veel sõidetavat maad masin ennustab ei tea, kuid arvestada tuleks ka sellega et mul suurim kast katusel mis suvel leidsin... seegi
võib natuke kütusekulule mõjuda.
Rehkendus tee ise... kuid mina arvan et tublisti alla 15L/100km kohta.
See peaks tegema umbes mingi 11,18?
Kuid kui "lollitamise" isu tuleb - pole probleemiks ka mingi 30/100le mahakanda
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 06.12.07 06:59
|
|
|
Njah, palju võitu ikka. Minul 3,7q võttis maanteel 10,5 ja see tundus mulle palju (muidugi ütlaselt 90-100-ga sõites). Aga viga oli selles, et
termostaat suvine ja mootori temp üle 60 ei tõusnud. Kiire lahendusena pani papi radika ette ja nüüd hoiab maanteel tembi 90 ringis ja kütusekulu kohe
8,6-8,7 sajale.
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
|
juq
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Eesti, Tartu; Soome, Rauma
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 v6 Q
|
postitati 06.12.07 17:47
|
|
|
no ma proovi huvides sõitisin yhe paagitäiega säästureziimil - käiku vahetan 2000 pöörde pealt, kiirus ka ca 100. erilist vahet küll polnud kas
"säästureziimil või tavaliselt sõites.
Ma olen täiesti normaalne...hääled mu peas ütlesid mulle
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.07 09:29
|
|
|
Tuletaks meelde, et sellel mootoril ei ole mitte üks lambda ja ehk ei vahetanud sa õiget?
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 07.12.07 19:53
|
|
|
issand jumal,
mine diagnossi.
ja kui see ei näita midagi siis hakka mujalt lahmides viga otsima.
minu auto võttis esimene nädal minu käes ka mingi pea 17 l sajale.
vigu oli eelmiselt omanikult sinna niipalju jäetud, et pold kohta kuhu poleks pidand miskit näppu ligi ajama. kaks nädalat hiljem võttis auto 8,5
sajale nagu teh andmed nõuavad ja asjaga rahul. 100 2.8 motoga võiks mingi veits alla 9 l sajale hakkama saada kui rahulikult seita.
|
|
|
juq
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Eesti, Tartu; Soome, Rauma
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 v6 Q
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 07.12.07 19:58
|
|
|
ei ole neist kattidest küll seal midagi, mis loobid raha niisama?
mul on üldse lahtine sumps. pole miskit jama seal vahel ja küttekulu on ka okk.
mine kontrolli. saad palju vähema jamaga asja korda ja jääb raha pena ostmiseks kah.
|
|
|
dude112
huviline
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa, Helsinki, Lahti, Hollola
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8T,A4 b5, Chrysler Grand Voyager SE 2.5TD, VW Lt35 2,5TDI, VW Phaeton
|
postitati 07.12.07 23:19
|
|
|
see ei ole normaalne, maanteel 15 sajale. äkki saab liiga palju kätte, samas ta turtsuks ja pauguks, aga oled äkki kontrollind mis seisus on
õhupuhasti.
|
|
|
juq
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Eesti, Tartu; Soome, Rauma
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 v6 Q
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.07 21:01
|
|
|
Mine käi DIA-s ära tehase tänaval, saad kohe teada mis värk on
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
postitati 08.12.07 21:14
|
|
|
minul õnnestus ükskord audi 100 2.8 q automaadiga 250 km ile kulutada 40 liitrit kütust maantepeal, kusjuures kiirus oli 100 möödasõite oli natuke
rohkem kui tavaliselt, aga tuul oli rõve väljas ja nii läksi 40l
Talvel lühikesi otsi sõites oli ka kütusekulu liiga rõve
aga muidu enamus ajast oli ikka normaalsuse piires
|
|
|
jorgen
huviline
Registreerunud 04.01.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 1992 2.8
|
postitati 02.02.08 16:29
|
|
|
Mul ka viimasel ajal kuidagi suurem küttekulu. Motoks 2.8 V6 128kw esivedu manual. Maanteel näitab kompu keskmiseks ~11l (170km sõit suht stabiilse
kiirusega). Vanasti näitas ~8.6 l/100. Esimesed 30-40km sõites on hetkekulu stabiilselt 12-14l ja hiljem langeb 8-9 vahele. Hiljuti käis masin
nukkvõllianduri vahetuses. Kas võib asi kuidagi sellega seotud olla?
Õli temp näitab enamvähem 90 ligi aga radika seier näitab alla 50 (täitsa all, nagu mootori seismise ajal).
Veel võib olla mingi termostaadi viga, eks? Kuigi nukkvõllianduri vahetuses pandi juhtmed taha ja rohkem vigu nagu ei näidanud. Ideid, või on see
jahedama ilmaga normaalne nähtus??
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
|