Registreerunud 07.08.07
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi
postitati 03.12.07 19:58
b4 õlituli põleb
lugu selline, et kui süüde sisse keerata, siis õlituli ei põle, kui aga auto käima panna siis hakkab õlituli põlema. Õlisurve on korras (üle
mõõdetud), mõlemad andurid on ka vahetatud, kelladeblokis on jooted ka üle käidud. Viga ilmnes peale generaatori remonti. Autoks Audi 80 B4 1.9 TD.
Oskab keegi nõu anda kust, midagi kontrollida?
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
postitati 03.12.07 20:45
Lihtne asi,aga tundub et õli taseme kontrollimine sul mainimata veel
umps
huviline
Registreerunud 07.08.07
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi
postitati 03.12.07 20:52
õlitase on ok
v2ntv6ll
huviline
Registreerunud 12.06.15
Kasutaja on eemal
Auto: passat TDI, 80 B4 td
postitati 12.06.15 04:45
Kas ei olnud nii et üks andur pidi signaalina massi andma siis kui surve on, teine aga siis kui ei ole äkki need omavahel vahetusse läinud??
Tundub küll vähetõenäoline aga järgmine koht on õlist ja kuumast räsitud juhtmed.
tagumisel juhe vastu mootori blokki kontrolliks ja esimesel siis vastupidi.
Vabandan. kui millestki väga valesti olen aru saanud. ....Targematel ja kogenenumatel jääb alati õigus parandada.
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
postitati 12.06.15 08:46
Tsitaat:
Algselt postitas: v2ntv6ll
Kas ei olnud nii et üks andur pidi signaalina massi andma siis kui surve on, teine aga siis kui ei ole äkki need omavahel vahetusse läinud??
Tundub küll vähetõenäoline aga järgmine koht on õlist ja kuumast räsitud juhtmed.
tagumisel juhe vastu mootori blokki kontrolliks ja esimesel siis vastupidi.
Vabandan. kui millestki väga valesti olen aru saanud. ....Targematel ja kogenenumatel jääb alati õigus parandada.
Nii ongi, tulukese omal lähevad u 0,5 bar + juures kontaktid lahku(tuli kustub) ja pläristaja oma 2,0 bar juures kokku.(seda andurit kontrollitakse
siis kui pöörded üle 2000)
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]