Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: bassikõlari ja võimu paigaldamine (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3320)
toomas11
huviline



Registreerunud 03.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.04 23:22 Tsiteeri
bassikõlari ja võimu paigaldamine



Kas keegi teaks mõnda lehekülge,kus oleks õpetust bassikõlari ja võimu paigaldamise kohta.... veel parem kui ka mõned pildid juures.Näiteks kui keegi on ise teinud midagi ja siis oma tegemised ka kirja pannud. Abi oleks hädasti vaja kuna ise olen üpris algaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 03.02.04 23:26 Tsiteeri


äkki leiad siit miskit ---> http://www.zone.ee/salupa/


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomas11
huviline



Registreerunud 03.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.04 21:42 Tsiteeri


suured tänud ! Kui kellegil veel mingeid linke juhtub olema siis andke teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 85kw '94

postitati 05.02.04 09:44 Tsiteeri


http://www.bcae1.com/

ole elektriga hoolas, ära kaitsmeid unusta. ära pane mingit niiti kaabliks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 01.03.04 17:22 Tsiteeri


http://www.bcae1.com/

ole elektriga hoolas, ära kaitsmeid unusta. ära pane mingit niiti kaabliks.


tundub päris tark jutt olevat!
keegi eesti keelde ei viitsi tõlkida ve:P

eesti keeles pole midagi nii õpetlikku olemas ve?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.03
Asukoht: prnu/tln
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 85kw '94

postitati 01.03.04 18:39 Tsiteeri


www.hvc.ee
sri foorumis väga palju juttu selelst:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 02.03.04 08:01 Tsiteeri


Siin on paar pilti ja natuke juttu kasti ehitamisest, mille ma tegin KA võistluse jaoks umbes aasta tagasi. Eriti põhjaliku juttu ei ole, aga mingi häguse ülevaate saab küll asjast.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 02.03.04 16:49 Tsiteeri


to:siiim

ja õigustas siis see kasti tegemine ennast sai siis hea või?

et tegi nagu head häält siis jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 05.03.04 18:27 Tsiteeri


Ise olen rahul. :)
Aga võistluse tulemust isegi ei mäleta. Esimese 5 sekka ei mahtunud vist.
Eks sellisele kõlarile kasti ehitamine oli rohkem õnnemäng, kuna thiele-small parameetreid ei olnud kusagilt võtta ja endamõõdetud olid kuidagi kahtlased, kuna igakord tulid erinevad väärtused. :D
Muidu kasti klaviteet üpris korralik(seest vaigu ja liiva seguga jäid seinad pääris tugevaks). Kui korraliku elemendi sisse saaks ja korralikult ära ka häälestaks siis saaks rohkemgi asja sellest.
Hetkel on asi kasutuses toas arvuti taga.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 12.03.04 19:50 Tsiteeri


mul kast nüüd põhimõtteliselt sama sugune ja teeb päris head häält küll:D ja kui veel seljatugi alla lasta siis ...:D

ma pole ainult seest vaiguga teinud ja kõlar asub kald seinal ja näoga salongi poole

polstriks on 3cm porolon ja kasti materjal on 22mm vineer ja toruava on 100mm
kast ise sai ca 55-60L


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.03.04 18:23 Tsiteeri


Ise ei näe mingit vajadust kasti seespoolt lisaks vaiguga üle tõmmata.

Kui kast on piisavalt paksust materjalist tehtud ja pole teab mis ime mõõtmetega, ning kõik seinad on sirged (siis mitte mingi a' la painutatav vineer vms), saab ilma hakkama ja kahtlen sügavalt vaigu effektiivuses tavakuulamise juures.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 14.03.04 22:17 Tsiteeri


aga oskab keegi öelda sellist asja veel et kuda pidi see bassikas paremini mängiks kas näoga salongi poole(nagu mul praegu on) või peaks ta olema just näoga luugi poole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.03.04 22:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
aga oskab keegi öelda sellist asja veel et kuda pidi see bassikas paremini mängiks kas näoga salongi poole(nagu mul praegu on) või peaks ta olema just näoga luugi poole?


Selle saad teada ainult proovimise teel. Võta kast ja proovi kõike võimalusi mis pähe tulevad ning kuidas kas liikuma annab. Oma kõrv on kuningas, ning lõpuks oled ikkagi Sina see kes asja kuulama hakkab.

Loomulikult võid proovida ka nii nagu Ranzil oli. Element nn. viltu ja mängima vastu teist pagassi seina. Temal toimis asi nii paremini, kuid see ei ole seaduspära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marcopolo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2,6 V6 96

postitati 14.03.04 23:21 Tsiteeri


to lynx: a kuidas sul endal need paigutatud on? Ise olen otsind mitut varianti ning tulemus on see et peab vist suusakoti augu vist woofri jaoks ümber ehitama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.03.04 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja marcopolo
to lynx: a kuidas sul endal need paigutatud on? Ise olen otsind mitut varianti ning tulemus on see et peab vist suusakoti augu vist woofri jaoks ümber ehitama!


lase fantaasial lennata!:)

Kuid kuna b3 on supaka ehitamise jaoks suhteliselt kapriisne olend, siis imo ilma lõhkumiseta see asi ei möödu.

Endal autos olen üldjoones kolme eri var. kasutanud ja neid siin hetkel kõike iseloomustama ei hakka (võimalik, et ükspäev lugejate autode all).
Kuid parima tulemuse on siiski andnud see, kuid element salongi mängib (bandbassi puhul siis inverterid).

Suusaluugiga on see point, et üldjoones oleks soovitav sellisel juhul, et element oleks ümber korralikult pagassist eraldatud.

vot nii! :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 15.03.04 10:22 Tsiteeri


Vaigul on ikka natuke positiivseid omadusi. Seda vähemalt minu kasti puhul.

Esiteks selle pärast, et kasutasin materjalina saepuruplaati, mis ei ole üksi kõige jäigem. Ja sisemise toestuse asemel pidasin seekord paremaks seintetugevdajaks vaigu ja liiva segu.

Teiseks kuna ma seinu omavahel enne kokkukruvimist kokku ei liiminud, siis kindlustab vaik hermeetilisuse ja tugevuse. Samas ei pidanud väga palju kruvisid panema.

Selle vaiguga sai väga hästi ka inverter kinni pandud, ilma et oleks pidanud kruvisid kasutama.

Loomulikult saab kasti ka ilma sellise vaigu ja liivata väga korralikult teha, aga minu jaoks oli see variant lihtsalt palju kergem ja vähem töömahukas (kuigi aega läheb lõppkokkuvõttes rohkem, kuna asi vajab kuivamiseks aega). ;)


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.03.04 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja siiim
Vaigul on ikka natuke positiivseid omadusi. Seda vähemalt minu kasti puhul.

Esiteks selle pärast, et kasutasin materjalina saepuruplaati, mis ei ole üksi kõige jäigem. Ja sisemise toestuse asemel pidasin seekord paremaks seintetugevdajaks vaigu ja liiva segu.

Teiseks kuna ma seinu omavahel enne kokkukruvimist kokku ei liiminud, siis kindlustab vaik hermeetilisuse ja tugevuse. Samas ei pidanud väga palju kruvisid panema.

Selle vaiguga sai väga hästi ka inverter kinni pandud, ilma et oleks pidanud kruvisid kasutama.

Loomulikult saab kasti ka ilma sellise vaigu ja liivata väga korralikult teha, aga minu jaoks oli see variant lihtsalt palju kergem ja vähem töömahukas (kuigi aega läheb lõppkokkuvõttes rohkem, kuna asi vajab kuivamiseks aega). ;)


Mis puutub aega, siis vaik kuivab way kiiremini kui PVA. Korduvalt testitud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 16.03.04 10:11 Tsiteeri


Ei asi selles et kui PVA-ga liimin, siis saan kasti kinni kruvida kohe, aga selle vaiguga peab igat serva ükshaaval tegema ja lõppkokkuvõttes on ajakulu kuivamisele päris suur. Tööd küll vähe aga aega läheb palju.

Samas peaks selle liimimisega ka proovima. Siis on hea võrrelda kumb parem ja kumb mugavam.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 16.03.04 13:53 Tsiteeri


mina olen kõikidele kastidele mis ehitanud olen liitekohtade vahele silikooni pannud!

on see mingi väga vale lüke või?

on seal vahet kas on liimitud või siis silikooniga pandud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 16.03.04 16:03 Tsiteeri


Silikonist eralduvad aurud mõjuvad kõlarile halvasti. Aga kui lased silikonil korralikult ära kuivada enne kõlari sissepanemist, siis on asjast kasu ikka natuke.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.3% - SQL: 28.7%]