Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 20vt (AAN) kommutaatorite "läbi põlemine" (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 4797)
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 01.12.07 18:04 Tsiteeri


Kõrvu on jäänud, et see tagumine plaat ei ole ainult jahutuseks, vaid ka massi saamiseks? Võin eksida, aga seda ütles VIST tarts mulle.

Kuigi kommuka ühes otsas on neli kontakti ja teises kolm. Samas, kui seal oleks halb mass, siis võib ka mingi jama sellest tulla..kuigi mälu järgi on see plaat, kuhu need kommukad kinnituvad, värvitud üldse, ja see massi saamise asi pole nagu loogiline.

Ja maQQu tegi teema õigel ajal, sest tundub, et minu S-il on JÄLLE mingi kala sees seal :/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 01.12.07 18:59 Tsiteeri


Mass tuleb kommutaatorisse eraldi juhtmest.Rikki mineku põhjus nr.1 vanaduse ja kuumuse koosmõju.Loomulikult vead süütesüsteemis pole kommukale samuti kasulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.12.07 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Põhjused:

4. Aku, vana, pooltühi, poollühises vms.
jms

Kõik need tegurid määravad elueapikkusele. Ühesõnaga, mis töötab, see kulub, vanus teeb oma töö.


Aku mis suudab probleemideta masina käivitada ei tekita kohe kindlasti elektroonikale vähimaidki hädasid.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.07 20:06 Tsiteeri


Minul töötab auto siiamaani peale pistikute kokku-lahti ühendamisest probleemivabalt - pistikud olid oksüdeerunud, ei andnud hästi ühendust. Plastik, mis algselt seal peal oli kuuma käitseks, on tõesti jalutama läinud, seega peaks tõsiselt mõtlema kommukate käitsmisest kuuma eest.

Ehk siis kokkuvõttes tundub isiklikult mulle, et kommukate suurim probleem on vanus ja kuumus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.07 07:25 Tsiteeri


Lõpuks ütles siis see "poolpidune" kommukas üles, õnneks müüs kasutaja Eints mulle kärmelt uue. Väike parandus ka veel eelmiste postituste juurde, nimelt eelmistel kordadel oli vigane teine kommukas, auto nina poolt vaadatuna parem (kolme väljundiga) , seekord vasak (kahe väljundiga). Eks paistab kaua nüüd rahulikult sõita saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.12.07 17:24 Tsiteeri


Nii täna hommikul selgus, miks auto jälle jamama hakkab boosti all- kommukas. Ja uue kommuka sama kanal läbi, mis eelmiselgi, (teine sil.) Ja vist sama kanal mis aasta tagasi.

Et siis kustotsast alustada? vahetada 2. silindri süütepool plus piip välja? ja juhe?- aga seda peab tegema mingisugune elektrik, sest minu mõistus lahti ei võta, kuidas saada juhtmepistik süütepooli küljest lahti ilma midagi lõhkumata.

Pool siis eeldusel, et seep' see süüdlane ongi, miks kommukad alla annavad pidevalt. Kui tõenäoline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teisik
huviline



Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200tq, S4 2,2T, S2

postitati 17.12.07 17:27 Tsiteeri


ega seda asja viisakalt lahti ei saagi

lammutad selle kaane lahti kuhu juhtmed sisse l2hevad seal on 2 kontakti nende kylge tinutad juhtmed tagasi

kui vaja v6in ka pildid teha asjast

R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.12.07 23:33 Tsiteeri


Jah, sellest oleks kasu. Ja kõige suurem kasu, kui nad siia teemasse jääksid. Sest tegu siiski tüüpveaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]