kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.07 17:46
|
|
|
Ei lae alla 3000 pöörde. KORRAS !
Käima pannes peab andma korraks 3000 pööret, peale seda laeb edasi ilusasti. Milles viga ?
Ahjaa, aku tuld kah ei põle armatuuris, mitte kunagi, isegi kui süüte sise keerad ja kõik teised põlevad. Kontrollitud, et pirn töötab ja näidikute
pistikust läheb võõl läbi - seega katkestus vist kusagil geneka ja armatuuri vahel. Sellega mingi seos ?
On mõtet proovida vedada juhe genekast näidikuteplokki pirni külge ? Kust klemmist peab vedama ja kas seal ahelas peaks ka mingeid el. vidinaid vahel
olema ?
Harjad ja pingeregulaator on uus. Rihm kah ei tundu libisevat ega lõdva olevat. Geneka juurest kostub mingit häält kui laadima hakkab.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 28.11.07 18:26
|
|
|
Genekas ei saa ergutusvoolu, arvatavasti juhe puruks kusagilt. Hakka geneka juurest harutama mööda ergutuse juhet ja usun, et leiad ka katkestuse
põhjuse.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.07 18:31
|
|
|
Geneka küljest läheb vähemalt 3 juhet - milline neist on see ergutusvoolu jaoks ?
Kui ei leia kas on võimalik ise uus vedada ?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 28.11.07 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Geneka küljest läheb vähemalt 3 juhet - milline neist on see ergutusvoolu jaoks ?
Kui ei leia kas on võimalik ise uus vedada ? |
Peaks olema peenike juhe, mis on geneka küljes oleva isase otsa külge ühendatud.
Kui kõrvalt vead toite ei hakka armatuuris tuli põlema enam ja ei teagi , kas laadimine toimub või mitte.
Peaks olema juhe nr 12. http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=150&unit=BDD06FCF
Vaata kaitsmed kah üle igaks juhuks.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.07 19:13
|
|
|
Ega ma präegugi ei tea kas laeb või mitte 
Kuidas pirn ei hakka põlema ? Peenike juhe tulebki armatuuri pirni külge vedada nagu ta juba originaalis on olnud kuid nüüd ühendus kuskilt
katkenud.
Homme näeb mis saab, annan teada kui korda saan.
|
|
|
vuchmann
huviline
Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: CLS 55 AMG 400 kW
|
postitati 28.11.07 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Ega ma präegugi ei tea kas laeb või mitte 
|
Võta käimise ajal akujuhe maha,saad kohe teada kas laeb või mitte.
Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.07 19:56
|
|
|
Tsitaat: |
Võta käimise ajal akujuhe maha,saad kohe teada kas laeb või mitte.
|
Nii võid kontaktsüütega zigulil teha. Kui autol juba kommutaator või koguni aju on siis ei soovitaks.
Kas akutuli põleb kui süüde sisse lülitada? Kui mitte siis arvatavasti kas see sinine geneka juhe lahti, või akulaadimise pirn läbi.
|
|
|
|
vuchmann
huviline
Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: CLS 55 AMG 400 kW
|
postitati 28.11.07 19:58
|
|
|
Mu pole veel midagi juhtunud.Proovinud nii r5,V6,V8 mootorite peal.
Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.07 14:50
|
|
|
Srry ajasin vist ise liiga segast juttu - laeb kindlasti kui korraks saab 3000 pööret. Kaitsmed korras. Pirn kah korras.
Aga jah nagu arvata võib ei tule vool genekast juhet pidi armatuuri st kuskil katkestus.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.07 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Kas akutuli põleb kui süüde sisse lülitada? Kui mitte siis arvatavasti kas see sinine geneka juhe lahti, või
akulaadimise pirn läbi. |
Nagu eespool mainitud, pole ma akutuld selle auto küljes põlemas veel näinudki, omanik ca. 2 kuud.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.11.07 00:47
|
|
|
Selle tulega seotud ahela katkestusel (siis ka pirni läbipõlemisel) juhtubki nii, et peale käivitamist hakkab laadimine pihta alles peale pöörete
tõstmist, kuna algergutust pole. Peale seda jääb generaator normaalselt toimima kuni järgmise käivituseni.
Mul oli endal kunagi ammu täpselt sama juhus.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.07 15:42
|
|
|
Sain siis lõpuks korda. Selgus. et oli koguni kaks viga. Esiteks oli katkestus selles ahelas mis armatuuri pirni külge tuleb ja tagasiminnes ergutuse
annab. Teiseks oli kuuma saanud ja lahtisulanud geneka sees üks ühendus (oli kunagi juba parandatud ja oli halvasti tinutatud).
Katkestust selles armatuuri ahelas üles ai leidnudki ja veeti uus juhe genaka küljest.
Iseenesest lihtne viga kuid tänu sellele, et genekas asub halvasti radikavoolikute all, tegi see töö mahukaks ning korda sai töökojas 3 töötunni
hinnaga . Juppe õnneks vahetada ei tulnud .
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 22.12.07 15:20
|
|
|
Mul on hetkel aeg ajalt TÄPSELT sama probleem. Võtsin korra näidikud küljest ja kontrollisin pirni...oli terve. Peale seda hakkas paremini tööle.
Ergutusvoolu juhtme katkiolekus veidi kahtlen, kuna see asi sai alguse väga äkitselt. See juhe ei lipenda sedasi kapoti all, et võiks kuskile vastu
käia vms, mis põhjustaks katkiminekut.
Seega, A4TQ väitel ja ka minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt võib probleem lihtsalt peituda selles, et lambi ja trükiplaadi vahel pole korralikku
ühendust. Kord toimib, kord mitte. Minu näidikute puhul võib see täiesti reaalne olla (ei hakka detailidesse laskuma).
|
|
|