Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ei lae alla 3000 pöörde. KORRAS ! (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1631)
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.07 17:46 Tsiteeri
Ei lae alla 3000 pöörde. KORRAS !



Käima pannes peab andma korraks 3000 pööret, peale seda laeb edasi ilusasti. Milles viga ?

Ahjaa, aku tuld kah ei põle armatuuris, mitte kunagi, isegi kui süüte sise keerad ja kõik teised põlevad. Kontrollitud, et pirn töötab ja näidikute pistikust läheb võõl läbi - seega katkestus vist kusagil geneka ja armatuuri vahel. Sellega mingi seos ?

On mõtet proovida vedada juhe genekast näidikuteplokki pirni külge ? Kust klemmist peab vedama ja kas seal ahelas peaks ka mingeid el. vidinaid vahel olema ?

Harjad ja pingeregulaator on uus. Rihm kah ei tundu libisevat ega lõdva olevat. Geneka juurest kostub mingit häält kui laadima hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.11.07 18:26 Tsiteeri


Genekas ei saa ergutusvoolu, arvatavasti juhe puruks kusagilt. Hakka geneka juurest harutama mööda ergutuse juhet ja usun, et leiad ka katkestuse põhjuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.07 18:31 Tsiteeri


Geneka küljest läheb vähemalt 3 juhet - milline neist on see ergutusvoolu jaoks ?

Kui ei leia kas on võimalik ise uus vedada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 28.11.07 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Geneka küljest läheb vähemalt 3 juhet - milline neist on see ergutusvoolu jaoks ?

Kui ei leia kas on võimalik ise uus vedada ?


Peaks olema peenike juhe, mis on geneka küljes oleva isase otsa külge ühendatud.
Kui kõrvalt vead toite ei hakka armatuuris tuli põlema enam ja ei teagi , kas laadimine toimub või mitte.
Peaks olema juhe nr 12. http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=150&unit=BDD06FCF

Vaata kaitsmed kah üle igaks juhuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.07 19:13 Tsiteeri


Ega ma präegugi ei tea kas laeb või mitte :P

Kuidas pirn ei hakka põlema ? Peenike juhe tulebki armatuuri pirni külge vedada nagu ta juba originaalis on olnud kuid nüüd ühendus kuskilt katkenud.

Homme näeb mis saab, annan teada kui korda saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vuchmann
huviline



Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: CLS 55 AMG 400 kW

postitati 28.11.07 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Ega ma präegugi ei tea kas laeb või mitte :P

Võta käimise ajal akujuhe maha,saad kohe teada kas laeb või mitte.


Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.07 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:

Võta käimise ajal akujuhe maha,saad kohe teada kas laeb või mitte.

Nii võid kontaktsüütega zigulil teha. Kui autol juba kommutaator või koguni aju :D on siis ei soovitaks.

Kas akutuli põleb kui süüde sisse lülitada? Kui mitte siis arvatavasti kas see sinine geneka juhe lahti, või akulaadimise pirn läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vuchmann
huviline



Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: CLS 55 AMG 400 kW

postitati 28.11.07 19:58 Tsiteeri


Mu pole veel midagi juhtunud.Proovinud nii r5,V6,V8 mootorite peal.


Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 14:50 Tsiteeri


Srry ajasin vist ise liiga segast juttu - laeb kindlasti kui korraks saab 3000 pööret. Kaitsmed korras. Pirn kah korras.

Aga jah nagu arvata võib ei tule vool genekast juhet pidi armatuuri st kuskil katkestus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Kas akutuli põleb kui süüde sisse lülitada? Kui mitte siis arvatavasti kas see sinine geneka juhe lahti, või akulaadimise pirn läbi.


Nagu eespool mainitud, pole ma akutuld selle auto küljes põlemas veel näinudki, omanik ca. 2 kuud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.11.07 00:47 Tsiteeri


Selle tulega seotud ahela katkestusel (siis ka pirni läbipõlemisel) juhtubki nii, et peale käivitamist hakkab laadimine pihta alles peale pöörete tõstmist, kuna algergutust pole. Peale seda jääb generaator normaalselt toimima kuni järgmise käivituseni.

Mul oli endal kunagi ammu täpselt sama juhus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.07 15:42 Tsiteeri


Sain siis lõpuks korda. Selgus. et oli koguni kaks viga. Esiteks oli katkestus selles ahelas mis armatuuri pirni külge tuleb ja tagasiminnes ergutuse annab. Teiseks oli kuuma saanud ja lahtisulanud geneka sees üks ühendus (oli kunagi juba parandatud ja oli halvasti tinutatud).
Katkestust selles armatuuri ahelas üles ai leidnudki ja veeti uus juhe genaka küljest.
Iseenesest lihtne viga kuid tänu sellele, et genekas asub halvasti radikavoolikute all, tegi see töö mahukaks ning korda sai töökojas 3 töötunni hinnaga:o. Juppe õnneks vahetada ei tulnud:).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 22.12.07 15:20 Tsiteeri


Mul on hetkel aeg ajalt TÄPSELT sama probleem. Võtsin korra näidikud küljest ja kontrollisin pirni...oli terve. Peale seda hakkas paremini tööle. Ergutusvoolu juhtme katkiolekus veidi kahtlen, kuna see asi sai alguse väga äkitselt. See juhe ei lipenda sedasi kapoti all, et võiks kuskile vastu käia vms, mis põhjustaks katkiminekut.
Seega, A4TQ väitel ja ka minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt võib probleem lihtsalt peituda selles, et lambi ja trükiplaadi vahel pole korralikku ühendust. Kord toimib, kord mitte. Minu näidikute puhul võib see täiesti reaalne olla (ei hakka detailidesse laskuma).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]