püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 24.11.07 13:42
|
|
|
Miks torsen ragiseb ja ajab kardaani "klirisema"?
Tere, mure selline, et kui auto kohapeal käib, siis alt on kuulda torseni raginat. Pöördeid andes juhtub aga selline asi et hakkab kõvasti vibreerima
ja "klirisevat" häält tegema( alates 2500 pööret)
Kanali peal tegin kindlaks et torsen seda häält teeb.
Mis pean tegema, kas vahetama ainult torseni või kogu käigukasti?
Kas väsinud sidur seda mõjutab?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.11.07 13:49
|
|
|
Torsen ei peaks ju kohapeal seistes üldse pöörlema
Käigukasti peavõll aga sudib küll usinalt ringi, kas ka lahutatud siduriga on häält kuulda ja kas käigukastis õli ka sees on?
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 24.11.07 16:21
|
|
|
ei pöörle jah torsen ju aga miskipärast on seal ragin sees kus torsen ja
käigukast üheks saavad, kui ma nüüd õigesti aru saan.
Ja õlist see ei sõltu, kuna endisel quattrol oli sama viga, panin õli juurde kasti, aga ära ei kadunud. Teisel audil ei olnud küll raginat kohapeal
seistes, aga pöördeid andes tuli seesama vibra koos ebameeldiva heliga juurde (endisel autol siis alates 4000 pööret)
Üks kutt ütles et tal tuli see heli mingi 6500 pöörde juures ligi.
Sidurit lahutades see ära ei kao, kuna käiku vahetades alates 2500 pöördest ikka vibra sees ja heli ikka juures :SSSSS
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 24.11.07 16:58
|
|
|
Seda ebameeldivat klirinat teeb kardaan mis läheb resonanssi.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.07 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Seda ebameldivat klirinat teeb kardaan mis läheb resonansi. |
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Tere, mure selline, et kui auto kohapeal käib, siis alt on kuulda torseni raginat. Pöördeid andes juhtub aga selline asi et hakkab
kõvasti vibreerima ja "klirisevat" häält tegema( alates 2500 pööret)
Kanali peal tegin kindlaks et torsen seda häält teeb. |
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 24.11.07 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Seda ebameldivat klirinat teeb kardaan mis läheb resonansi. |
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Tere, mure selline, et kui auto kohapeal käib, siis alt on kuulda torseni raginat. Pöördeid andes juhtub aga selline asi et hakkab
kõvasti vibreerima ja "klirisevat" häält tegema( alates 2500 pööret)
Kanali peal tegin kindlaks et torsen seda häält teeb. | |
Jah just kohalseistes.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.11.07 07:47
|
|
|
aga millest see resonants tekkib siis? Torsen õigupoolest jah ei tee seda häält, vaid just kardaan. Aga see ongi ju sellest põhjustatud, kuhu kardaan
ühendatud on. Ilma pöördeid andmata on aga kuulda just torseni ja käigukasti ühendusest seda raginat. Proovisin ka nii, et kui seda klirisevat häält
tegi, siis kanali peal võtsin kardaani torsenipoolsest otsast kinni ja tõmbasin jõuga enda poole (alla poole siis) . Heli kadus, aga vibra oli
tohutu.
Kas ei või seda asja tekitada siduri survelaager? Äkki kuidagi?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.07 12:08
|
|
|
Vastasid ise oma küsimusele. Jah on ette tulnud kus survelaager on häält tegema hakkanud. Siis aga mõttekas kõik kolma ära vahetada. Suht mahukas töö
sidur-korv-ja laager ise. Üksikuna pole mõtet. Kardaanist ju häält ei saa tulla kui auto seisab ja ikka häälitseb? Samas siduri vajutamisega ei muutu
siis aga tundub ka laager kahtlane. Vajutades sidur alla muudab laagri häälitsus oma sümptomeid tavaliselt.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.11.07 18:46
|
|
|
pean siduri vahetuse ette võtma niikuinii, sest libiseb teine korralikult.
Originaalist kangemat on mõtet panna või mitte, ise mõtlesin, et tahaks chipi kunagi peale panna, äkki peaks siis mingi vastupidavam sidur olema, et
ei pea siis uuesti vahetama hakkama.
Ja kas keegi oskab soovitada siis norm hinnaga vastupidavat sidurit, oleks väga tänulik, mõne kogenuma arvamust lugeda
Et mis need kolm korralikku asja siis maksta võiksid.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 25.11.07 19:34
|
|
|
Originaalsidur on täiesti korralik asi, kestab ka chipiga autol täiesti muretult. Ära sellega pead vaeva.
Sachs on hea tootja näiteks.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.11.07 19:59
|
|
|
Seda mul vaja teada oligi
Ok eks ma siis mingi aeg vahetan ära siduri ja saab näha mis sellest ebameeldivast helist saab...
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 26.11.07 05:51
|
|
|
Minul on olnud viis c3 quattrot ja kõik nad on nii teind, aga laiali pole ükski läind. Me siin jõudsime järeldusele et asi tuleb sumutaja ehitusest
kuna kui 200 oli sumutaja lahtiühendatud siis ei olnd seda vastikut klirinat, kohe kui sai külge keeratud siis hakkas jälle pihta.
Sidur on originaal täitsa ok.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 26.11.07 10:20
|
|
|
Kui on originaal ok siis on hästi.
Vahetan siduri ära ja siis näeb, muidu on küll krdi ebameeldiv hääl see käiguvahetusel. Nagu mingi rondiga sõidaks ringi koguaeg
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 29.12.07 16:19
|
|
|
Müüa on RS2 originaal sidurikorv ja ketas.
Küsimus minupoolt.
Kas sobib minu autole või mitte?
Kui ei, siis miks ei, et teinekord küsima ei peaks?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.07 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Müüa on RS2 originaal sidurikorv ja ketas.
Küsimus minupoolt.
Kas sobib minu autole või mitte?
Kui ei, siis miks ei, et teinekord küsima ei peaks? |
ei sobi, kuna hoorattad juba liiga erinevad.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 30.12.07 11:01
|
|
|
Sellge, odavalt müüb lissalt krt :S
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.07 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Sellge, odavalt müüb lissalt krt :S |
kui vajadus on tugevama siduri järgi, siis kindlasti on ka sinu mootorile SRE tootevalikus selline asi olemas, korvi hind laias laastus 5000-6000
EEK.
lisaks olen mujal teemas juba rääkinud, et RS2 sidur pole millegi poolest eriline, täiesti sama tugev kui 200, S2 või S4 oma.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 30.12.07 13:30
|
|
|
Tegelt ei olnudki asi selles, et tugevam või mitte, aga kui oleks sobinud, siis on see sidurikorv ja ketas saadaval kokku vaid 500 eegu eest kasutaja
Robinsoni käest
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 06.01.08 17:05
|
|
|
kardaani kastipoolse püsikiirusliigendis kuivab määre ära ja hakkabki sellist imelikku häält tegema .Uus määre sisse ja korras ,enda autol igatahes
aitas!
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 15.01.08 18:35
|
|
|
Kas keegi veel midagi sellest arvata oskab. Sõbra S6-el (C4)on sama heli, aga tiba sumedam ja vaiksem. Ühel S6-el olen veel kuulnud.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 23.01.08 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Müüa on RS2 originaal sidurikorv ja ketas.
Küsimus minupoolt.
Kas sobib minu autole või mitte?
Kui ei, siis miks ei, et teinekord küsima ei peaks? |
ei sobi, kuna hoorattad juba liiga erinevad. |
Praegu müüa 85a Audi 200, millel 20v sidurikorv( sel juhul siis ka hooratas ju) , siit küsimus, et kui raske see hooratta vahetus/paigaldus on?
Lihtsalt huvi
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 04.02.08 18:59
|
|
|
Uurisime seda värinat, ja siis tuli üks mees ja küsis mis viga. Seletasin siis, et kui kardaani torsenipoolsest otsast kinni võtta ja allapoole
tõmmata, siis jääb klirin järele ja ainult väriseb. Kutt ütles, et see KÄIGUKASTI TAGUMINE OTSALAAGER.
Mida arvate asjast, kas võib nii olla, kui järele mõelda.
|
|
|