Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
postitati 21.11.07 22:37
|
|
|
80 B4 Katuseluuk (elektriline) ei sulgu((
Probleem siis selline , et luuk kinni ei lähe( lahti tegi ka kudagi imeligult-nõksuga) kui vajutan kinni siis mootori häält ei ole kuulda kuid mingi
aja pärast teeb plõksu(valgusti juures)Lahti on nagu välja tõmme(praega probleeme pole aga kui sadama hakkab )
|
|
|
moosisco
huviline
Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2
|
postitati 21.11.07 23:09
|
|
|
võta sealt lüliti juurest see plastmasskobakas ära, seal peaks olema mingi vidin, mida saab kuuskant võtmega keerata, juhul kui mootor p**sse läheb
vms. kuuskant võti peaks kah seal samas plastiku küljes olema. Saad luugi kinni vähemalt, ei saja sisse.
Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
|
|
|
|
Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
postitati 21.11.07 23:36
|
|
|
kuda ta kätte saab ?
Jõuga või mingi kinnitus kuskil?
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 21.11.07 23:44
|
|
|
Tõmba lahi tagant poolt (nö pagasniku poolt). Seal on mõlemas ääres mingid plekist huijobinad. Proovi ettevaatlikult, et seda polstri küljes olevat
plekiäärist ära ei lõhu - seda pole hiljem kusagilt saada.
|
|
|
Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
|
moosisco
huviline
Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2
|
postitati 22.11.07 00:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom31
ok! ma veel proovind pole aga kui hakkama saan siis ok!
Aga huvitav oleks teada miks nii juhtub!?!?! |
et miks mootor töötada ei taha?
* vana, detailid kulunud
* kõva külmaga ei soovita el. luuki näppida, on oht mootorit läbi kõrvetada või muul viisil mehhanismi kahjustada
* kaitsmed vaata üle
OT aga oma avatar vaata kah üle, sellest juttu siin
Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
|
|
|
|
Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
postitati 22.11.07 00:09
|
|
|
Tsitaat: | OT aga oma avatar vaata kah üle, sellest juttu siin |
Ty
|
|
|
Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
postitati 22.11.07 00:21
|
|
|
et miks mootor töötada ei taha?
* vana, detailid kulunud
* kõva külmaga ei soovita el. luuki näppida, on oht mootorit läbi kõrvetada või muul viisil mehhanismi kahjustada
* kaitsmed vaata üle
enne töötas norm
ei olnud külm (Täna Tallinn)
Kas katuseluugil on eraldi kaitse?
NB!No kontakt nagu vunkab(teeb mingi klõps ja kui hoijad nuppu all siis umbes 5-7 sek järgmine klõps(töötava mootoriga peale seda klõpsu tõusevad
mootoril tuurid järelikult nagu tarbib elektrit kui hoiad nuppu all) nii et kaitse ei tohiks olla läbi!?
|
|
|
moosisco
huviline
Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2
|
postitati 22.11.07 00:50
|
|
|
Eelmisest postist sain aru, et mootor töötab aga luuk ei taha liikuda?
Siis äkki mõni tross või hoob katki/küljest ära.
Muid kahtlasi helisid mootori töötamise ajal pole ?
Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
|
|
|
|
Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
postitati 22.11.07 07:56
|
|
|
Katuseluugimootori heli kuulda ei ole!
Lihtsalt kas relee või lüliti plõks ja kõik, (kui nuppu all hoiad)mingi aja pärast teine.
|
|
|
Rom31
huviline
Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 93
|
postitati 22.11.07 09:20
|
|
|
Nii tööle sain
Piisas vändaga väiksest nõksust ja tööle hakkas!
Suurimad tänud kõigile!!!
|
|
|