antsa911
huviline
Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ostan alles.
|
postitati 19.11.07 10:42
|
|
|
Audi 100 C4, 2,5 TDi R5 ja automaatkast.
Tere lugupeetavad audifoorumlased.
Sooviks arvamusi ja tagasisidet pealkirjas mainitud kombinatsiooni kohta. Teadupärast on 85 ja 103 kW neid diiselmootoried aga kuidas sinna otsa istub
automaatkast ja kuidas Audi vanema automaatkasti vastupidavusega lood on? Pluss veel kui kallis on kasti hooldus ja kas kast ei lagune liialt?
Ette tänades.
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 19.11.07 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsa911
Tere lugupeetavad audifoorumlased.
Sooviks arvamusi ja tagasisidet pealkirjas mainitud kombinatsiooni kohta. Teadupärast on 85 ja 103 kW neid diiselmootoried aga kuidas sinna otsa istub
automaatkast ja kuidas Audi vanema automaatkasti vastupidavusega lood on? Pluss veel kui kallis on kasti hooldus ja kas kast ei lagune liialt?
Ette tänades. |
Endal selline masin 85kW.
Algul kartisn ka, et automaat ja diisel. Aga hetkel täitsa rahul. Väike remont käib asja juurde hetkel soojaga probleemid.
Automaat muidugi uimasem, kui sama mootoriga diisel. Käigukastiga pole 1,5 aastaga minukäes midagi juhtunud.
Kui konkreetsemalt küsid, mida teada tahad, saab ka täpsemalt vastata.
|
|
|
antsa911
huviline
Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ostan alles.
|
postitati 19.11.07 14:21
|
|
|
Milline on see "väike remont" ? On see kallis kast hooldada? Kui pikk on hoolduse ja õlivahetuse välp? Kas on tüüpvigu? Mis soojaga viga on?
Mind see ei hirmuta, et see nati uimasem on. 
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 19.11.07 15:43
|
|
|
Väike remont - piduri klotsid, mõni pirn, puksid, ostes oli pump pees. Sellist staffi ikka tuleb vahetada 
Kohe peale ostus (u 1,5 aastat tagasi) vahetasin kkasti õli ja rohkem pole hetkel midagi teinud. Plaanis lähiajal vahetada õli ja filter. (õli hinda
täpselt ei mäleta vist oli 100 krooni kandis liiter ja filter äkki paarsada)
Hetkel ei karga pähe küll ühtegi tüüpviga. (minu tüüpviga on see, et talvel jääb kässar peale. Pole vell mahti olnud tegeleda sellega )
Tõenäoliselt mul soojendusradikas pees, homme vahetan ära ja eks siis ole edasi näha.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 19.11.07 15:49
|
|
|
minul oli selline asi et ei olnud saada kastile uut filtrit ja tihendit aga muidu oli päris hea sõita kui ikka pedaali põhja vajutad siis ikka liigub
ka
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 20.11.07 05:41
|
|
|
Oli endalgi kunagi A6 95a aut. sõitis teine ilma probleemideta kuni müügini, kiirenduse kohta niipalju,et oli algul veidi uimasem jah kui mõni
manuaal,kuid sai käidud Viljandis ühe diislispetsi juures ja oh imet- asi hakkas ikka megahästi minema peale seda 
|
|
|
antsa911
huviline
Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ostan alles.
|
postitati 20.11.07 07:03
|
|
|
Tundub siis, et tasub täitsa vaadata seda automaatkasti. Mootorist ma tean, kuidas selle vastupidavuse ja muude asjadega on aga just automaat hirmutas
natuke. Kuid siinsete lugupeetavate jutte arvesse võttes on täiesti normaalne asi. Igatahes suur tänu vastanutele ja kui veel kellelgi
arvamusi-teadmisi on automaatkasti kohta, siis andke aga julgelt teada.

|
|
|
antsa911
huviline
Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ostan alles.
|
postitati 20.11.07 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kaste on 85 kw versioonil vähemalt kahte tüüpi ja eristada neid eriti ei osata. Kallim filtriversioon maksab u 700.- ja vahetada tuleb teda samasuguse
sagedusega kui b varuosa hammasrihma.
|
Kas sa teeksid kastide vahe mulle selgeks ja ka selle kui pikk on b varuosa hammasrihma vahetusvälp?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.11.07 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
minul oli selline asi et ei olnud saada kastile uut filtrit ja tihendit aga muidu oli päris hea sõita kui ikka pedaali põhja vajutad siis ikka liigub
ka |
No see küll nüüd väga normaalne jutt ei ole.
Kaste on 85 kw versioonil vähemalt kahte tüüpi ja eristada neid eriti ei osata. Kallim filtriversioon maksab u 700.- ja vahetada tuleb teda samasuguse
sagedusega kui b varuosa hammasrihma.
poes öeldi et kolme ja kõik kolm olid sellised mis minu autole ei sobinud
Diiselmootor ja automaatkast on mõlemad sihukesed asjad, et kes korra on kasutama hakanud see muud eriti enam ei taha. Eriti hea variant on muidugi mõlemad korraga. Väga hea ja mugav kooslus
iseenesest.
Negatiivsest poolest vast seda, et suur pöördemoment mõjub reeglina kogu ülekandele hävitavamalt, kuid nagu näha on need kastid siiski piisava
tugevusvaruga tehtud ja kuuldavasti väga palju probleeme ei ole. |
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.11.07 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsa911
Kas sa teeksid kastide vahe mulle selgeks ja ka selle kui pikk on b varuosa hammasrihma vahetusvälp? |
Ega kasutaja jaoks rohkem vahet ei olegi kui hoolduse käigus filtri ja kaanetihendi hankimine. Eristamisviisiks on põhjakaan- ühel variandil kinnitub
see vaid nurkadest nelja poldi ja klambritega teisel kogu serva ulatuses poltide või kruvidega. Ülekannete kohta ei tea ma paraku midagi, kuid ma ei
usu, et need väga erinevad saaksid olla.
Filtreid pakuti poest küll rohkem kui kahte erinevat varianti seega ma eriti ei usu, et sellise asja hankimisega probleemi saaks tekkida... kuid mine
tea muidugi... vahel on tõesti mõni masin mingitest x detailidest komplekteeritud. Mina võtsin filtri näppu ja läksin siis forssi, samas reeglina
lastakse õli nagunii taketis vms kohas vahetada ja küll nemad juba teavad kustkohast filtrit ja kaanetihendit hankida.
Sellega peab muidugi arvestama, et automaatkasti probleemid lähevad reeglina kallimaks kui manuaalil, kuid midagi müstilist seal ka ei ole.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|